ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Yellow,

Moj kolega jezdzacy XJ900F z 1990 roku ma taka zagowzdke - ostatnio wymienil mambrany w gaznikach na 1 i 4 garze (w 2 i 3 zrobil to juz wczesniej, moto jezdzilo bez problemow). Po wymianie wyjechal na przejazdzke i po paru kilometrach moto przestalo pracowac na 3 i 4 cylindrze (zero spalin i zimny prawy wydech). Po zatrzymaniu i zalaniu grawitacyjnym gaznikow (kranik na PRI) znowu da sie przejechac kawalek i sytuacja sie powtarza (czyli wskazuje to na brak paliwa w 3 i 4 gazniku, bo iskra na swiecach jest OK).

Help me please - jak ktos mial podobny problem, albo orientuje sie co moj kolo mogl spier... wymianiajac te membrany, to z gory dziekuje - jezdze Divvy 900 i o starszej XJ mam niestety mgliste pojecie... Wiem ze tam sa jakies YICS-y cy cus, wiec juz sie boje...

Pozdrowki,

deebee
XJ900S Diversion '98
Katowice


Witam! Bo najpierw należy się przwitać

Skoro nie pracują skrajne caylindry (1 i 4), to gaźniki z motura i czyszczenie. Konkretne czyszczenie, łącznie z takimi fajoskimi siteczkami nad pływakami, a dokładniej nad zaworkami odcinającymi dopływ paliwa do poszczególnych gaźników. Może o tym zapomniał?
Na innym forumie rysowałem jak schematycznie wygląda kanał doprowadzający paliwo do gaźników, no i gdzie może się zbierać syf. Jak znajdę szkic, to może i tutaj wsadzę...

Znalazłem, więc wsadzam
A jak czyścić gaźniki.. Jest nawet filmik na forum
Witam! Bo najpierw należy się przwitać

Skoro nie pracują skrajne caylindry (1 i 4), to gaźniki z motura i czyszczenie.

Witam sie niniejszym i przepraszam za faux pas

NIe doczytals dokladnie mojego posta (choc przyczyna moze byc podobna) - WYMIENIONO mebrany w 1 i 4 gazniku, natomiast NIE PRACUJA cylindry 3 i 4 ...

Pzdr, deebee


WYMIENIONO mebrany w 1 i 4 gazniku, natomiast NIE PRACUJA cylindry 3 i 4 ... skoro tak to skąd pewność, że to gaźniki? Może zassało jakiegoś syfu ze zbiornika i przewody się zatkały albo filterek nie puszcza. Jest iskra więc problem cewki i elektryki odpada. Nie ma co się mondziolić... wymiana filtra paliwa+czyszczenie całego układu i powinno być po sprawie. Nie ma co się doszukiwać przyczyn w membranach.
mebrany w 1 i 4 gazniku, natomiast NIE PRACUJA cylindry 3 i 4
No, to spoko, pewnikiem zassało cosik z baku, i poszło na 3 i 4 gaźnik.
Rozwiązanie j.w.

Witam sie niniejszym i przepraszam za faux pas
Od przywitań to mamy powitalnię. Tam cię grzecznie poprosimy o fotki dziewczyny, żony, siostry, ciotki, czy co tam masz

I uzupełnij troszke profil.

Od przywitań to mamy powitalnię. Tam cię grzecznie poprosimy o fotki dziewczyny, żony, siostry, ciotki, czy co tam masz

Ciotki to moze nie
Ciotki to moze nie

Spoko, niektórym Bozia dała ciotki młodsze niż oni sami
Moja Diva w warsztacie. Rozebrana. Mechanior powinien zdążyć do piątku. Motung dostał zadyszki i się zamulił. Gaziory wyciągnięte i już wyczyszczone. jakiś oring się posypał. Zobaczymy co z tego będzie. Czujnik przepustnicy OK. Mam nadzieję zę to czyszczenie pomoże. Jak nie to dalsze grzebanko
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl