Forum eportal / Strona: omnie.php
Siemano
Moto slabo pali na zimno.
WYglada to w ten sposob.
Krece 3-5 sekund - nic.
Krece znowu 3-5 sekund - costam lapie ale nie zapali.
Krece znowu chwilke - lapie troche wiecej.
Krece znowu - pali. Teraz jak zgasze to next time zapali od strzala.
Co to do chuja moze byc ?
Swiece nie wymieniane nie wiem ile czasu.
Napiszcie co tam uwazacie, ale na temat lasow w Azerbajd¿anie piszmy gdzie indziej
Wygl±da to tak, jakby nie dostawa³ paliwa i musisz trochê pokrêciæ co by zassa³ porz±dnie.
Wymieñ ¶wieczki - to nie maj±tek mo¿esz skorzystaæ z oferty misiaczka. Wymieñ sobie filterek paliwa ...te¿ nie maj±tek 2z³. Je¶li nie pomo¿e, to mo¿e przyda siê czyszczenie ga¼niorów. Jest jeszcze opcja wstrzykniêcia trochê paliwa bezpo¶rednio do rurek, które wychodz± z króæców. No i mo¿esz jeszcze zrobiæ kilka innych zabiegów typu ssanie i gaz, które mog± nic nie zdzia³aæ
P.S.
Sprawd¼ przed odpalaniem czy jest paliwo w filterku, jak nie ma to na PR1 i niech sobie ¶cieknie trochê.
Okresl czy pali jak jest cieply, czy jak juz nim pokrecisz, to znaczy jak juz pompa zdazy podac paliwo.
Ma to znaczenie i rzutuje na przyczyne.
zbig, przecie napisa³ jak jest...na zimnym nie odpala a jak ju¿ odpali to pó¼niej nie ma problema.
Jak jest cieply pali od strzala.
Mowa tylko i wylacznie o odpalaniu na zimno [po nocy itp.]
Wydaje mi sie ze to brak paliwa, bo najpierw nie chce, a potem z kazdym zakreceniem jest coraz lepiej.
PRI nic nie daje.
Oczywiscie odalam na ssaniu. Jezeli dodam mu lekko gazu to pomeczy chwile i zapali nawet za 1 razem, ale nie powinno sie ponoc odpalac na gazie wiec tak nie robie.
Co do swiec to planuje wymiane, ale jezeli to nie one to wole wydac ta 100zl na oplot i lepiej hamowac.
To faktycznie moga byc gazniki ?
Czytam o domowym wakuometrze chyba sie zapoznam glebiej z tematem.
zbig, przecie napisa³ jak jest...na zimnym nie odpala a jak ju¿ odpali to pó¼niej nie ma problema.
Mipie kwestia jest tego typu, czy to pozniej to juz jest cieply czy tylko pompa sie wyrobila?
Jak pisalem: po pierwszym odpaleniu kazdy nastepny jest od strzala.
Pompa ?
Jak pisalem: po pierwszym odpaleniu kazdy nastepny jest od strzala.
Pompa ?
Czyli zimny tez dobrze pali , Nie wiem czy pompa?
Ogolnie problem z paliwem, moze byc pompa, moze ogolnie gazniki do regulacji. Moze samo ssanie nie dziala jak powinno? Temat rzeka, ale zacznij od sprawdzenia pompy.
Jak pisalem: po pierwszym odpaleniu kazdy nastepny jest od strzala.
Pompa ?
Czyli zimny tez dobrze pali , Nie wiem czy pompa?
Ogolnie problem z paliwem, moze byc pompa, moze ogolnie gazniki do regulacji. Moze samo ssanie nie dziala jak powinno? Temat rzeka, ale zacznij od sprawdzenia pompy.
moze filterek paliwa jakis nie najswiezszy?
Okej zaraz zbadam filtr i moze odrazu zalatwie nowy. Jak sprawdzic pompe ?
Okej zaraz zbadam filtr i moze odrazu zalatwie nowy. Jak sprawdzic pompe ?
Filterek poprostu wymien, kosztuje pare zl. Pompe, niezaleznie czy elektryczna, czy przeponowa, odlacz przewod wylotowy, skieruj ja do wylotem do gory i zakrec silnikiem. Strumien paliwa powinien strzelac na min pol metra, jesli tylko bulgocze, czy sie wylewa z pompy to jest walnieta.
Panie nie pierdol siê Pan tylko wk³adaj nowy filterek paliwa. Spu¶æ paliwo do bañki i wykrêæ kranik zobacz czy nie ma syfu w baku na spodzie. Potem jest taki specyfik do czyszczenia ga¼niorów w sprayu albo jako dodatek do paliwa. Na bank gdzie¶ co¶ przytyka Ci przep³yw. Jak nie w kraniku/pompce to w ga¼niorach. Mo¿e te¿ Ci spierniczaæ paliwo z ga¼nika przez co wysychaj± i musz± najpierw same siê ochlaæ co by pu¶ciæ dalej. Tak jak mówi Zbig - temat rzeka na szczê¶cie krótka i p³ytka.
Mo¿e te¿ Ci spierniczaæ paliwo z ga¼nika przez co wysychaj±
Panie a gdzie ono spiernicza
Panie te dodatki spraye sa tak skuteczne jak pasy wyszczuplajace z reklamy w TV.
Pomoc nie pomoga, nie zaszkodza, tylko po co kase wydawac?
Panie a gdzie ono spiernicza no jak to gdzie ... na czarny rynek przez uszczelki siê przedosta³o i spiernicza...
na czarny rynek przez uszczelki
A to jestem spokojniejszy, juz myslem ze przez detke i normalnie rura wali
Panie teraz dopiero kojarzê fakty.
Jak jechalem od soltysa to sobie nogawki i mokasynki zmoczylem. Juz myslalem ze to soltys specjalnie gnojowice na ¶cie¿kê wylewa, ale nie, ale nie.
To musialo byc paliwo spierniczajace z mego motura
I jescze mam pytanie, koledzy czy gnojowica i paliwo podobnie pachniom?
Bo jusch sama nie wiem
Ja tam sie w prawdzie gowno znam, ale rownie dobrze to moze tez byc wina zaworow.
G3d, a probowales odpalac moto bez ssania na zimno? Zero gazu, zero ssania, po prostu przekrecasz kluczyk i wciskasz guzik. Moja diwa palila w ten sposob od strzala, nawet po kilku dniach postoju. A jak wczesniej palilem ze ssaniem to zazwyczaj za drugim razem dopiero zaskakiwala. Sprobuj, nic nie tracisz.
Ok, zmienilem filtr - stary za ladny nie byl.
Pompy dzisiaj nie sprawdze chyba, bo musialbym zbiornik zdjac, a nie bardzo mi sie chce
Mykne ktoregos dnia i poprostu rozbiore to wszystko
W sumie nie widze jak filtr mialby wplywac na odpalanie, wiec obawiam sie ze to nei to.
W sumie nie widze jak filtr mialby wplywac na odpalanie, wiec obawiam sie ze to nei to. filtr - paliwo - zatkany - zmniejszony przep³yw - nie podaje tyle bajury co powinien na ssaniu - moto musi possaæ d³uuugo
Czysty filtr- brak problemu z przep³ywem- paliwko leci bez kombinacji.
Co do swiec to planuje wymiane, ale jezeli to nie one to wole wydac ta 100zl na oplot i lepiej hamowac.
To gdzie ty takie drogie ¶wiece kupujesz i gdzie taki tani stalowy oplot?
http://www.motopasja.nazw...747174267b582f0
drozej:
http://www.przewodywoplocie.pl/ceny/
Swiece tak rzucilem bezmyslnie, ale to cena +/- za irydki.
http://www.motopasja.nazw...747174267b582f0 W za³±czonym pliku przedstawiamy cennik-naci¶nij ikonkê pliku pod zak³adk± "powiadom znajomego"(PODANA W SKLEPIE CENA NIE JEST OFERT¡)
Moja wina, ze mnei mama czytac nie nauczyla ?
Tak czy siak najtansza opcja nie odbiega duzo od 100
ale rownie dobrze to moze tez byc wina zaworow.
EMcio dobrze kombinujesz, bardzo dobrze, dlatego dociekalem czy cieply czy zimny?
Wyszlo ze zimny, wiec to jednak nie zawory!
Zostaje zasilanie.
czyszczeniu i regulacji gaznikow, co rano robi fochy.
No to sam sobie odpowiedziales jak to zostalo zrobione, jedz na reklamacje.
EMcio dobrze kombinujesz, bardzo dobrze, dlatego dociekalem czy cieply czy zimny?
Wyszlo ze zimny, wiec to jednak nie zawory!
Pewnie sie myle, ALE...
co jesli luzy sa za duze, i na zimnym silniku nie ma wystarczajacej kompresji, dopiero po kilku probach odpalenia elementy w silniku nabieraja troche temperatury, tym samym zwiekaszajac objetosc, luzy zaworowe sie zmniejszaja i silnik pali
Chociaz szczerze powiedziawszy i tak stawiam na zla procedure odpalania. BEZ SSANIA
co jesli luzy sa za duze, i na zimnym silniku nie ma wystarczajacej kompresji, dopiero po kilku probach odpalenia elementy w silniku nabieraja troche temperatury, tym samym zwiekaszajac objetosc, luzy zaworowe sie zmniejszaja i silnik pali
zbyt duze luzy nie wplyna na kompresje, bo jak ?
dopiero po kilku probach odpalenia elementy w silniku nabieraja troche temperatury od czego ¿e tak siê spytam nabieraj± tej temperatury ?
od czego ¿e tak siê spytam nabieraj± tej temperatury ?
Od tarcia?
para buh buh...
Chyba wm nagram filmik bo zaczynacie wymyslac
A moze mam spierdolony rozrusznik co wy na to ?
od czego ¿e tak siê spytam nabieraj± tej temperatury ?
Od tarcia?
Blad
4 takt pracuje w-g obiegu OTTO, a tam sa przemiany izochoryczne i adiabatyczne, czyli bez wymiany ciepla z otoczeniem.
Upraszczajac, caly gorac w moturze jest od gazow spalinowych, a nie od tarcia.
No to od gazow . Troche tych gazow sie robi przy kreceniu rozrusznikiem
Wyglada na to ze pomogla wymiana filtra
Dam znac jutro czy na 100%, ale odpalila odrazu po wcisnieciu magicznego guzika, a stala pol dnia nie ruszana.
No to od gazow . Troche tych gazow sie robi przy kreceniu rozrusznikiem
Emcio, za te Twoje pierdolenie glupot to cie lubie dzbanie!
Nie ¶miejcie sie z Emcia bo w jego teori jest nie co racji. Jak wiecie mam FZ750 z zar¿niêtym silnikiem, uszkodzenie polega na tym ¿e moto straci³o kompresjê w wyniku wyklepania siê zaworów i gniazd. Objawy powy¿szego zaczê³y sie w³a¶nie od k³opotów z odpalaniem. Jak moto by³o ciep³e pali³o z pó³ obrotu za to po nocce na zimno nie sz³o odpaliæ i trzeba by³o chech³aæ do¶æ d³ugo rozrusznikiem ¿eby za³apa³o. Teraz kwestia dlaczego moto nie chcia³o odpaliæ - ¶piesze z wyja¶nieniem ¿e nie pali³o dlatego gdy¿ zawory ss±ce by³y nieszczelne na zimno i paliwo zamiast byæ zasysane go cylindrów pulsowa³o na króæcach i chwila mija³a zanim zebra³o sie go na tyle ¿eby zapaliæ, gdy silnik siê zagrza³ zawory powiêksza³y sw± objêto¶æ uszczelniaj±c kana³y ( rozszerzalno¶æ temperaturowa) i problem z odpalaniem znika³ do momentu jak moto ostyg³o
reasumuj±c drodzy koledzy oraz drogie kole¿anki w wywodach Emcia jest trochê racji
Ja pitole... zmiana filtra za 5zl - pali jak zloto ;] LOL
Dzieki
Ja pitole... zmiana filtra za 5zl - pali jak zloto ;] LOL
Dzieki
No proszê. Ma³a rzecz, a cieszy A jak temat o¿ywi³ forum! Bezcenne!
Ja pitole... zmiana filtra za 5zl - pali jak zloto ;] LOL
Dzieki
nie ma za co
To zaraz wam zaloze nowy o synchro gaznikow
G3d kurator forum
Emcio, za te Twoje pierdolenie glupot to cie lubie dzbanie!
Hyhyhy
Jaras, dzieki za wsparcie . Dodales mi skrzydel zeby podrazyc temat jeszcze troche . A gdyby tak G3d mial problemy z odpalaniem na cieplo. Rozumiem ze wtedy to moglaby byc wina zaworow, i rozszerzalnosc cieplna materialow pod wplywem gazow nie bylaby juz taka niedorzeczna.
Na cieplo to ja mowie: motolku jedz! i sama odpala
Ale NAPEWNO masz racje
Cytat: A gdyby tak G3d mial problemy z odpalaniem na cieplo. Rozumiem ze wtedy to moglaby byc wina zaworow, i rozszerzalnosc cieplna materialow pod wplywem gazow nie bylaby juz taka niedorzeczna.
Nie dziekuj
To zaraz wam zaloze nowy o synchro gaznikow
Ja o smarowaniu lancucha!
Rozumiem ze wtedy to moglaby byc wina zaworow, i rozszerzalnosc cieplna materialow pod wplywem gazow nie bylaby juz taka niedorzeczna.
eMcio
Od wczoraj mam cos takiego pod tablic± (real foto) :
ale dzi¶ zaraz po robocie zmieniam na takie (symulacja) :
Mysle ze masa osob nie wie jakie wazne jest smarowanie i naciag i jak to poprawia prace moto.
Po pierwszym naciaganiu i smarowaniu nowokupionego moto w szoku bylem o ile przyjemniej sie jezdzilo.
wiec bedac przy lancuchu - jak skontrolowac poprawny naciag lancucha?
jak skontrolowac poprawny naciag lancucha? I nastêpny fajny temat siê szykuje
Wg szko³y falenickiej na centralce
Wg szko³y otwockiej na ko³ach z obci±¿eniem
wybieraj
wiec bedac przy lancuchu - jak skontrolowac poprawny naciag lancucha?
Palcem?
A co ma ³añcuch do odpalania?
Chyba, ¿e na pych...
To moze ktos sie pokusi o jakis manual odnosnie naciagania lancucha . Konkurs sie oglosi
Konkurs sie oglosi
Mocno naci±gany... Lekko smarowany...
Konkurs sie oglosi eMcio, pisz regulamin, o aspektach etnicznych nie zapominaj±c
eMcio, pisz regulamin, o aspektach etnicznych nie zapominaj±c
Punkt pierwszy juz mam!
1. Jedynym niezaprzeczalnym i niepodwa¿alnym pomyslodawcom, organizatorem i jurorem ów konkursu jestem JA, milo¶ciwie wam ka³muki panuj±cy ADMIN-LOCK!!!!
Piszecie sam oftopic przy okazji mojego powaznego pytania.
!!!! TEMAT ZAMYKAM !!!!
TEMAT ZAMYKAM
A gdzie KUTKA ?
SIO! Temat zamkniety nie da sie pisac !
a se spamne ¿eby sprawdziæ czy sie da czy nie
a se spamne ¿eby sprawdziæ czy sie da czy nie
No przecie¿ napisane, ¿e siê nie da...
Zaklêcie "SIO" siê popsu³o. Moce Admin-Lock'a siê wyczerpa³y, a kutkê zapo¿yczyli kradzieje
A FuY