ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Ponieważ dżwięk mojego wydechu zaczął działać mi na nerwy, rozebrałem go na czynniki pierwsze i zaczynam przeróbkę w stylu Adaś Słodowy i Mc Gywer zrób to sam. O efektach będę informował na bieżąco


o jakim wydechu piszesz ?
pewnie w Espero sie katalizator rozsypał i mu dzwoni, stąd modernizacje
A nie prościej skarpetek napchacć i zmywaczków-druciaków ?
Strzeliłbyś jakieś fotki z rozbiórki i modzenia.


Kurna, Grizzli, grzebać to można w oryginalnym wydechu, a nie markowej przelotówce. Coś Ty zrobił!!
To była markowa przelotówka zrobiona przez poprzedniego właściciela prętem zbrojeniowym. Wziął go, kurna, przebił. Wydech głośny, ale jakiś taki brzęczący. Spróbujemy wyciągnąć z niego więcej basów. Może jakiś subwoofer założę Zdjęć nie lubię robić, bo potem mam problem, żeby nakleić je na monitor, a przez gniazdko się nie mieszczą Ale coś wymyślę. W każdym razie czuję, że operacja zakończy się sukcesem i w końcu trafię w punkt G.
w racie czego mam wydech od swojej cebry
Nawet nie wiesz jak mnie ucieszyła Twoja decyzja
Ponieważ dżwięk mojego wydechu zaczął działać mi na nerwy Tak szybko?
Witam. Dźwięk mojej xj6 jest natomiast nad wyraz spokojny. Zastanawim się czy są możliwe jakieś modernizacje jeśli moto jest nowe na gwarancji? Chodzi mi konkretnie o wymianę tłumika na jakiś głośniejszy, bardziej basowy.
No no, Honkart, pochwal się nową xjotą . Daj jakieś zdjęcia, najlepiej z koleżankami w różnych pozach . A co do wydechu, to chyba leży w gestii dealera czy potraktuje wymianę wydechu jako złamanie warunków gwarancji czy nie. Najlepiej się dopytaj. W razie czego, jak trzeba będzie jechać po coś do serwisu to zawsze można założyć oryginalny . Pamietaj, na bezpieczeństwie nie wolno oszczędzać, prawda Hubert?
Zdjęcia mojej xj6
Naaajs . Szybka akcja, pewnie zdjęcia już w pogotowiu były .

Na początek pozbądź się tego mocowania tablicy rejestracyjnej

A tam wydech idzie tak jak w ER6, pod silnikiem? To może obejdzie się na zamontowaniu samej puszki, bez dolotu, ale to trzebaby się bliżej przyjrzeć, czyli więcej fot
ale to trzebaby się bliżej przyjrzeć, czyli więcej fot

Się wychyl bardziej zza tego drzewa, bo nie widzisz
Boje się że dostanę w ryj

A poza tym to ślisko jest
Wydech xj6
A ta czarna pucha jest przymocowana do kolektorów na obejmę? Jeśli tak to zdjąć to cholerstwo i dać jakiś przelocik
A z kiędy taki przelocik można zakupić? Czy na obejmę to muszę sprawdzić, już dziś do garażu mi się nie chce iść
Niezły Fazer z tej XJ-oty

Opisz wrażenia z jazdy koniecznie, wszak to następczyni naszych niegdysiejszych kochanek
A z kiędy
Z czego?

To jakaś gwara pyrowska?

Jeśli pytasz za ile to zależy w głównej mierze od firmy i rodzaju (nierdzewka, carbon albo tytan), ale za 300zł można już coś wyjąć jak się dobrze poszuka. Ja mam parę kominów to mogę coś dla Ciebie wybrać
Gratulowac sprzecicha, jak masz pare zeta na wydanie to na bank mozna załozyc jakis wydech akcesoryjny i wtedy gwary sie nie traci
To jest zupełnie nowy model i z akcesoryjnymi będzie ciężko, bo jeszcze po prostu nie ma.
eMcio, nic nie dopasuje z uniwersalnych bo tłumik jest pod silnikiem i tam po prostu nie ma miejsca na nic innego, podobnie jest w najnowszym hornecie
Co do wrażeń z jazdy to jestem zadowolony. Prowadzi się łatwo, co nie było bez znaczenia w moim prezypadku (początkujący). Osiągi jak dla mnie zadowalające. Przełożenia biegów bardzo krótkie, co się przekłada na jazdę na wysokich obrotach. V-max w granicach 200 km/h tak by się wydawało z tego co zostało na obrotomierzu przy 186 km/h (szybciej nie jechałem). Spalanie na trasie przy prędkości poniżej 130 km/h wyniosło poniżej 5l/100km. Miasto przyspieszenia i hamowanie i tak ciągle to spalanie dość duże w granicach 9l/100km. Jak narazie przejechałem 1200 kilometrów na tym moto. Dla mnie to moto to szczyt marzeń, tak że nic złego nie mogę napisać na jego temat, bo nadal nie mogę uwierzyć że mam własne moto i takie, o którym kiedyś tylko mogłem marzyć.
nadal nie mogę uwierzyć że mam własne moto i takie, o którym kiedyś tylko mogłem marzyć.

W takim razie zacznij marzyć o nowym wydechu, a będziesz go miał

Gratuluję sprzęta, niech służy
Wydech do vfr potrzebny
Wydech do vfr potrzebny

Widzisz Grizzly już zaczął, ani się pomodli, ani obejrzy a będzie już miał Jego

[ Dodano: 2009-04-16, 22:02 ]
Ew. możecie się panowie zamienić, taką mam koncepcję
Nie wiem czy on coś z tym wydechem podziała w tej XJ6. Tam jest zaraz katalizator, a być może razem już z wydechem. Niestety, takie obłożenia są norm spalin i dzisiejsze nowe sprzęcicha maja katalizatory pod spodem zaraz przy tłumikach.
jak nie ma sondy lambda za katalizatorem, to wyrzucić w cholere (na półkę) całą tą paskudną puszkę I już.
Hubert się na pewno ze mnązgodzi

Grizli, szukaj na allegro, czasem bywają. Rozumiem, że chcesz się przyciszyć, nic z przelotów?

[ Dodano: 2009-04-16, 23:03 ]
http://www.allegro.pl/item611754760_wydechy.html - może będzie cichy
http://www.allegro.pl/ite...r_750_rc36.html - ten na pewno nie będzie cichy
Podeśle Szuwarkowi foty kupionych wydechów do XBR. Dość łatwo to zrobione, a moto na jednym chodziło cicho Da sie to zrobić w domowych warunkach mysle.
Wybebeszyłem wydech, bo i tak był zmasakrowany przez poprzednika, wstawiłem pełną rurę i opatuliłem wełną mineralną i po odpaleniu dwa F-16 spadły na ziemię ze wstydu, że są cichsze od hondy. Masakra. Na wolnych jeszcze ok, ale po odkręceniu...Gdzie zrobiłem błąd? Przelot to przelot, ale moja konstrukcja zakasowała wszystko. Może to nie może być pełna rura, tylko perforowana i dopiero opatulona wełną?
a ja nadal mam na zbyciu komin od cebry... może przypasujesz??

Co do XJ6 - choć mi się totalnie nie podoba (takie już bezguście ze mnie), to gratuluję spełnienia marzeń... Tylko pilnie zrób coś z tą "kaczką szpitalną" i załóż normalny wydech
Ile mm średnicy ma wejście do komina? Podeślij zdjęcie, jak możesz?
jutro zrobię fotę i sprawdzę... mam też rurę wydechową od tego komina - dorzucam gratis







W końcówce jak widać jest (chyba) mata szklana
To jest zupełnie nowy model i z akcesoryjnymi będzie ciężko, bo jeszcze po prostu nie ma.
eMcio, nic nie dopasuje z uniwersalnych bo tłumik jest pod silnikiem i tam po prostu nie ma miejsca na nic innego, podobnie jest w najnowszym hornecie
Trzebaby przyjrzeć się na żywo żeby mieć pewność ale skoro jest miejsce na takie wielkie pudło to i zwykły tłumik się zmieści. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to tak jak Daras pisze sonda lambda. Jeśli jest (pod warunkiem że w ogóle jest) przed katalizatorem, czyli tym pudłem, to można je spokojnie wywalić i przymocować tłumik bezpośrednio do wyjścia kolektorów, jak w normalnych motocyklach, ewentualnie dorobić jakiś krótki łącznik jeśli będzie taka potrzeba.

[ Dodano: 2009-04-17, 00:36 ]
Wydech do vfr potrzebny
Grizzli, a szukasz samej puszki czy razem z dolotem, a jeśli samej to jak jest mocowana do dolotu?

W linku poniżej jest fajny temat gdzie koleś wyjaśnia jak przerobić oryginalny wydech na przelot. Może się przyda.

http://forum.motocyklisto...GO-t106189.html

[ Dodano: 2009-04-17, 00:52 ]
Wybebeszyłem wydech, bo i tak był zmasakrowany przez poprzednika, wstawiłem pełną rurę i opatuliłem wełną mineralną i po odpaleniu dwa F-16 spadły na ziemię ze wstydu, że są cichsze od hondy. Masakra. Na wolnych jeszcze ok, ale po odkręceniu...Gdzie zrobiłem błąd? Przelot to przelot, ale moja konstrukcja zakasowała wszystko. Może to nie może być pełna rura, tylko perforowana i dopiero opatulona wełną?
Wydaje mi się że zbyt słabo to wyciszyłeś. Prawdopodobnie sama wełna nie daje rady. Ten koleś z linka powyżej używa wełny stalowej, którą dodatkowo owija matą szklaną odporną na wysokie temperatury i jakimiś kocykami szklanymi, też odpornymi na wysokie temperatury. Rurę możesz dać perforowaną ale myślę że to będzie miało wpływ co najwyżej na końcową barwę dźwięku ale nie na jego głośność.

[ Dodano: 2009-04-17, 01:09 ]
Nie wiem czy on coś z tym wydechem podziała w tej XJ6. Tam jest zaraz katalizator, a być może razem już z wydechem. Niestety, takie obłożenia są norm spalin i dzisiejsze nowe sprzęcicha maja katalizatory pod spodem zaraz przy tłumikach.
No i co z tego. We współczesnych sprzętach katalizatory są po to żeby je wywalić na śmietnik (czytaj: odłożyć na półkę ) zaraz po wyjechaniu z salonu (pod warunkiem oczywiście że nie siedzi tam sonda lambda). W żaden sposób nie służą silnikowi. Jakoś kiedyś robiło się motocykle bez katalizatorów i też działały. To czemu nowe mają nie działać? Już sam komin oryginalny, ze względu na swoją konstrukcję, utrudnia spalinom wydostanie się z układu, przez co silnik pracuje w nieco wyższych temperaturach, a co dopiero katalizator. Oczywiście nie są to temperatury które mogłyby w jakikolwiek sposób zaszkodzić silnikowi, ale założenie przelotowego wydechu służy silnikowi poprzez m. in. obniżenie temperatury jego pracy.

[ Dodano: 2009-04-17, 04:45 ]
Jednak po zastanowieniu dochodzę do wniosku że blacha perforowana może mieć wpływ na wyciszenie tłumika, bo jak dasz zwykłą, to hałas będzie się od niej po prostu odbijał i być może potęgował, po czym wylatywał na zewnątrz z pełną mocą, a jak będzie podziurawiona (perforowana) to część decybeli bedzie "uciekać" przez te dziury i zatrzymywać się na wełnie, matach i innych wygłuszaczach. Przynajmniej ja to tak sobie wyobrażam, chociaż oczywiście mogę się mylić, ale faktem jest że wszystkie markowe kominy przelotowe mają w środku blachę perforowaną więc coś w tym musi być.
Nie siej herezji eMcio. Silnik pracuje w takich temperaturach na jakie został zaprojektowany, nie mniej nie więcej. Fabryczny wydech nie przeszkadza.

Katalizator w nowoczesnych motocyklach nie ma 'służyć' silnikowi tylko oczyszczać spaliny, tzw ekologia, słyszał kiedyś o tym?? Stwierdzenie iż należy go odrazu wywalić świadczy o tym iż Tobie losy naszej Planety,przyszłych pokoleń są całkowicie obojętne.
Nie ładnie oj nie ładnie.

Katalizator w nowoczesnych motocyklach nie ma 'służyć' silnikowi tylko oczyszczać spaliny,
Ja nie mówię że ma służyć silnikowi ale ogranicza jego pełny potencjał, podobnie jak oryginalny wydech .

A co do planety to sama się oczyści jak przyjdzie czas

[ Dodano: 2009-04-17, 10:22 ]
Nie siej herezji eMcio. Silnik pracuje w takich temperaturach na jakie został zaprojektowany, nie mniej nie więcej.
Tu źle się wyraziłem. Silnik rzeczywiście pracuje w takich temperaturach na jakie został zaprojektowany, ale założenie przelotu tą temperaturę troszkę obniża, i silnik się tak nie grzeje.
Zdjęcia mojej xj6

Gratulacje! Na nowej XJ6 tylko dupę sadzałem na targach. Przy moim gabarycie miałem wrażenie że wszystko było tam gdzie trzeba a i wygląd też mi się podobał. Szerokości honkart
Połapałem się z wydechem. Efektem jest niezły bas, mniej hałasu, choć jest głośniejszy od seryjnego, ale nie podpadnie psiarni ani na przeglądzie. Wstawienie metalowej rury spowodowało stworzenie trąby jerychońskiej. Rura musi być perforowana. Przelotkę zrobiłem z blachy perforowanej i wytłumiłem zewnątrz wełną mineralną i jest ok. Wcześniej próbowałem w metalową rurę wstawić przegrody. Hałas był mniejszy, ale znacznie spadła moc. Teraz moc wróciła do normy i mam wrażenie, że przyspiesza nawet lepiej niż przyspieszała, ale to pewnie subiektywne odczucie. Przelot na całej długości wydechu ma teraz ok 50 mm średnicy. I jeszcze jedno, wstawienie metalowej, nieperforowanej rury spowodowało taki wzrost temperatury komina, że śmierdziała wełna mineralna. Teraz tego efektu nie ma, wydech jest gorący, ale w normie. Myślę, że gładka, metalowa rura powoduje wzrost temperatury spalin i faktycznie może doprowadzić do wypalenia zaworów. Perforacja najprawdopodobniej spełnia rolę jakby komór odbijających, tak mi się wydaje, i spowalnia spaliny. Nie wiem, jak z mocą na gładkiej rurze, bo nie odważyłem się wyjechać na ulicę
Grizzly jest wielki
Brawo Grzesiu
To w niedzielę chcę usłyszeć ten wydech
Myślę, że damy radę zagrać w Pile, byle pogoda dopisała
Myślę, że damy radę zagrać w Pile, byle pogoda dopisała

Brawo, zapraszam w niedzielę na kawkę. Adres na PW poszedł.
http://www.weatheronline.pl/Polska/Pila.htm
padać nie będzie
czyli z transakcji nici...
Myślę, że damy radę zagrać w Pile, byle pogoda dopisała

Brawo, zapraszam w niedzielę na kawkę. Adres na PW poszedł.

nic nie dostałam na PW ja też kawę lubie no a z kim będziesz się czubił co i kontrę stawiał
nic nie dostałam na PW
już poszło
Myślę, że damy radę zagrać w Pile, byle pogoda dopisała

Brawo, zapraszam w niedzielę na kawkę. Adres na PW poszedł.
Od kawy, to ja mam zgagę. Jestem ok. 10 rano i proszę przygotować kakao, jajecznicę na boczku, świeże pieczywo, a potem coś słodkiego. Może być drożdżowe ciasto z jabłkiem, byle było świeże
Od kawy, to ja mam zgagę. Jestem ok. 10 rano i proszę przygotować kakao, jajecznicę na boczku, świeże pieczywo, a potem coś słodkiego. Może być drożdżowe ciasto z jabłkiem, byle było świeże Tak oczywiście. I jeszcze ktoś do drapania po jajkach
Grizzli, a jak wspawywałeś tą rurę do środka wydechu? Musiałeś obciąć końcówki żeby mieć dobry dostęp czy jakoś inaczej?
Rozebrałem wydech na czynniki pierwsze, bo był akcesoryjny i nitowany. Po odwierceniu nitów odszedł wlot i wylot komina i dało się wysunąć cały środek, więc została sama rura z kwasówy. Na razie po wstawieniu perforowanej rury i waty szklanej skręciłem go na śruby i wkręty, więc chwilowo jest wiocha, ale po sezonie wyprowadzę go na prostą. Może go jeszcze ulepszę, a potem zanituję. A może teraz zrobię drugi od podstaw. Na razie się cieszę, że będę w niedzielę mógł jechać do Piły, bo drapią po jajkach, i to ponoć za free. Jakieś święto mają czy cuś
Na razie się cieszę, że będę w niedzielę mógł jechać do Piły, bo drapią po jajkach, i to ponoć za free. Jakieś święto mają czy cuś
Bo wiesz jak to jest, Valdiego Bobik drapie po nóziach, a nasze Bobiki jadą po jajkach
P.S. A ciasto ma być z galaretką czy bez ?
Krzybiel, cielęcino Ty, czyś Ty widział drożdżowe ciasto z galaretką? Chyba nie chcesz, żebym dostał sraczki
Wy się od mojego Bobika odwalcie. Zajmijcie się swoimi jajkami co bym wam te łysiny na nich nie wylizały "do końca"
I proszę za moje zdróweczko jutro kielonka strzelić. Bo jak nie to wpierdol macie murowany. Już ja się o to postaram
Krzybiel, cielęcino Ty, czyś Ty widział drożdżowe ciasto z galaretką?

u nas na wsi, to i drożdzowe z galaretką mają ale dla Ciebie sam upiekę bez galaretki

[ Dodano: 2009-04-17, 22:19 ]
Zajmijcie się swoimi jajkami co bym wam te łysiny na nich nie wylizały "do końca"

Waldeczku, przyznaj, że nam zazdrościsz, że Bobiki po jajkach jadą
A swoją drogą, to też byś przyjechał, w końcu motor z dużą pojemnością masz
Byłem dziś na rozpoczęciu sezonu na swoim nowym wydechu. Dużo luda było, choć pogoda była, mówiąc oględnie, średnia. Wydech gada ładnie i zaczynam masową produkcję oraz zbieranie zamówień. A swoją drogą, Honkart, jak już spamujesz w moim temacie, to mógłbys się tym cackiem u mnie pokazać i pochwalić
zaczynam masową produkcję oraz zbieranie zamówień.

Chyba się skuszę
Polecam! Chodzi zdecydowanie ciszej
E tam...pierwsze podejście było najlepsze podobno piloci F-16 się skarżyli, że coś ich zagłusza
Grizzly polecam karbonowy przelot kto słyszał ten wie
Grizzly polecam karbonowy przelot kto słyszał ten wie
A ile takie cacko?
w tym rzecz, że miałem to juz założone, jest jakiś no-name ale daje rade
Grizzly polecam karbonowy przelot kto słyszał ten wie
A ile takie cacko?

Weź ze sobą zestaw kluczy to na zlocie w Strykowie Ci załatwię Widziałem taki wydech przy czerwonej VFR, może będzie Chwila strachu i będzie Twój
Grizzli, a co powiesz na microna w carbonie za 300zl? Tylko musisz mi napisac jakie masz mocowanie u siebie, bo on jest na 3 śruby.
eMcio, a co tam masz jeszcze? Daj jakieś fotki.
a, i czemu tak drogo?
Hehe, jakie drogo, jakie drogo

Z tych tańszych mam jeszcze:
- owalnego Scorpiona w tytanie za 350zł, typu clip-on czyli wciskany, tylko problem z nim taki że był przyspawany do dolotu w poprzednim moto
- okrągłego Arta z nierdzewki, też wciskany, za 300zł
- owalnego Quilla z nierdzewki, też wciskany, też za 300zł
- okrągłego Microna z carbonu, też wciskany, za 350zł
- owalnego Blueflame w tytanie z podwójną końcówką, przykręcany na 3 śruby, za 500zł

Na początku maja mój kolega będzie jechał do Polski samochodem, więc w razie gdyby ktoś był zainteresowany to myślę że będzie mógl wziąć ze sobą i wysłać.
Taaa, to jeszcze z dolotem co VFR 800 high level, i biorę Po małej negocjacji
Mam pare dolotów ale nic do vfr
A coś do DR 125 po korzystnej cenie???
Mam tylko kominy do większych bajków, nie wiem czy nie będzie za duża średnica przelotu do dr-a i czy mu nie zaszkodzi. A to jest cwajtakt? Mogę się rozejrzeć tylko muszę wiedzieć jaki budzet
Mam pare dolotów ale nic do vfr
To coś słabo się starasz
Przecież to jest forum użytkowników VFR No może prawie jest...
W takiej cenie jak Ty chcesz to i tak nic bym nie znalazł
W takiej cenie jak Ty chcesz to i tak nic bym nie znalazł
Wiadomo, darmo nic nie ma...
A coś do DR 125 po korzystnej cenie??? W domowych warunkach też można oryginalny tłumik fajnie zrobić

Ostatnio wycinaliśmy z Szuwarkiem co nieco z wydechu Hondy XR 125:

http://w502.wrzuta.pl/fil...9W/04042009_002
A ja "szukam" takiego kominka do mojej XJ
http://www.youtube.com/watch?v=TuqrycpyA4g
No mam takie Ixile tylko że w carbonie. Z tym że mam też doloty do nich do poprowadzenia wysoko, pod siedzeniem, nie jestem pewien od jakiego moto, ale wolałbym sprzedać wszystko razem. Chyba że trafi się dobra cena za same puszki.
eMcio, daj jakieś foty, i napisz który najbardziej basowo mruczy. To wezmę jakąś pożyczkę, czy tam kredyt, i może kupię coś od Ciebie Może nawet bez dolotu
To wezmę jakąś pożyczkę, czy tam kredyt, i może kupię coś od Ciebie
???????????????????????????????????????
A moje spodnie i mój nowy kask?????????? Jak Ci za cicho chodzi to wiertarka i ogień! A ja spodnie i kask nowy MUSZĘ MIEĆ!!!
A ja spodnie i kask nowy MUSZĘ MIEĆ!!!
Se kup Weź kredyt, czy tam inną pożyczkę

A poza tym kto Ci powiedział, że jedno wyklucza drugie?
To wezmę jakąś pożyczkę, czy tam kredyt, i może kupię coś od Ciebie
???????????????????????????????????????
A moje spodnie i mój nowy kask?????????? Jak Ci za cicho chodzi to wiertarka i ogień! A ja spodnie i kask nowy MUSZĘ MIEĆ!!!

Aleś wpadł O takich sprawach się nie mówi tam gdzie żona zagląda
Nom, lustracja jest absolutna Ciekawe czy moja tu zaglada, jak do tej pory nic nie mowi O ubranku na motor jednak cos tam wspominala
No cóż... Chyba się wproszę na jej jakiegoś foruma Ale będzie jazda Od razu więcej postów będą mieć

A pozatym to tak czy siak musi być głośniej, nie bardzo, ale chociaż trochę
Więcej basu

Co myslicie o czymś takim np.:
http://allegro.pl/item599..._japonskic.html

A tu podobno scorpion:
http://allegro.pl/item604..._najtaniej.html
Ten scorpion ze Śremu jest. Może ktoś wie czy tam zna sprzedawcę? Bo jak za nowego scorpiona to prawie darmo. Gość za 400 opycha.
A coś do DR 125 po korzystnej cenie??? W domowych warunkach też można oryginalny tłumik fajnie zrobić

Ostatnio wycinaliśmy z Szuwarkiem co nieco z wydechu Hondy XR 125:

http://w502.wrzuta.pl/fil...9W/04042009_002

Wolałbym zostawić oryginalny wydech, a poza tym wszystko pasuje do DR 125 jeśli jest po korzystnej cenie
A ja "szukam" takiego kominka do mojej XJ
http://www.youtube.com/watch?v=TuqrycpyA4g

Żabojady to się kochają w takich udogodnieniach... ;-D Wydech, że włos się jeży, a szyba jak do, tfu nie przymierzając, skutera

Ja moją XJotę miałem z Francy (dławiona była), ale ten gang z Miga....
Pawlo, po co Ci oryginalny wydech? Kumpel od XR jeździ zadowolony na tym powycinanym cudzie jednym słowem - jest gnój
jednym słowem - jest gnój
Młodość musi się wyszumieć

Ale ja też taki chcę
???????????????????????????????????????
A moje spodnie i mój nowy kask?????????? Jak Ci za cicho chodzi to wiertarka i ogień! A ja spodnie i kask nowy MUSZĘ MIEĆ!!!

ach te kobiety... mojej same spodnie nie wystarczą... ona chce takiej kombi, jak ja z tym, że ja dopiero zamierzam je kupić - czyli wydatek x2 ;] Ciesz sie Dara, ciesz moja choć kask już ma, to jeszcze butki potrzebuje... inaczej powiedziała, że na zlot nie jedzie no i muszę trzepać nadgodziny... ech... mogłem sobie kupić moto bez kanapy pasażera
ech... mogłem sobie kupić moto bez kanapy pasażera
To by jeszcze kazała siedzenie dokupić

Spoko, Na spodnie już sobie uzbierała Kurtkę już ma. Buciki też, nie były nawet drogie bardzo Rękawiczki też się trafiły Nie jesty źle.
Jeszcze tylko jakiś kask muszę wyhaczyć. Dla kobiety.
I dla mnie. Myślałem o cabergu v2r anthracyt. Dobre wyniki testów sharp, dobra cena. Tylko że głośny... Dlatego wydech też musi być głośny, żeby zagłuszyć ten hałas z kasku

Myślałem o cabergu v2r anthracyt. Dobre wyniki testów sharp, dobra cena. Tylko że głośny...

Ee tam. Na plecaczku to można słuchaweczki z mp3 albo radyjko. Ostatecznie zatyczki i heja.
hehe, tek caberg ma być dla kierowcy
Plecaczek nie musi mieć ażtak zaawansowanego Po co pasażerce blenda? Okulary sobie założyć może.

eMcio, dasz foty, czy nie dasz? Już nie mówię o nagraniu dźwiękowym...
Kurka wodna, mam nowy telefon ale nie mogę go skonfigurować z kompem tak żeby zrzucić zdjęcia na dysk. Może miał ktoś styczność z nokią 6680 i może pomóc.

Mam zdjęcia Scorpiona bo zrobiłem jeszcze kiedyś ale z resztą trzeba będzie poczekać, z nagraniami też.






A co temu scorpionu się stało z dolotem, że takie skorodowane? To w UK nawet nierdzewka koroduje?
No i taki przegrzany... Za 50 wezme
eMcio, a czegoś takiego jak DB-KILLER / DB-ABSORBER nie posiadasz
Potrzebuję do HURRIC-a - chyb coś takiego http://www.louis.de/_2071...&TITLE=10027032
DB-KILLER / DB-ABSORBER to jest też KM killer. Zwykła zwężka zmniejszająca średnicę wylotu, tłumi przepływ spalin i stąd mniejszy hałas. Przy rajdówkach (tych amatorskich) się takie stosuje, żeby nie drażnić psa , jak zajeżdżasz na miejsce gdzie masz zamiar "odkręcić" to wywalasz to ustrojstwo z tłumika i ogień. Czasami nawet zamiast wersji przykręcanej co bardziej "pomyślni" stosowali wersję zapinaną na sprężyny, co znacznie ułatwiało kwestię montażu/demontażu, szczególnie przy nagrzanym wydechu.
Więc do garażu kawał rury + zaślepka z "dziurką" spawik i po sprawie.
Dara, ja mam Caberga V2R Rodeo zajebisty kask jak za tą cenę. A jeśli chodzi o mp3, to proponuję słuchaweczki creativa - takie wkładane do uszu. petarda
Sokole, właśnie taki mam zamiar Ale jak znam życie, dopiero jesień przyniesie gotówkę

Zresztą, najpierw wydech Trzeba się zająć bezpieczeństwem czynnym
malowanie rodeo dla kobiety nie bardzo... ale niektóre malowania są całkiem spoko

co do wydechu - kup taki, żeby kostka brukowa na parkingu od niego tańczyła... mówię Ci... lanserka na maxa
żeby kostka brukowa na parkingu od niego tańczyła... mówię Ci... lanserka na maxa
Nooo, taki by do moich manetek pasował

[ Dodano: 2009-04-23, 11:46 ]
malowanie rodeo dla kobiety nie bardzo...
Ja dla siebie chcę v2r. Kobiecie chciałem kupić coś hmm... Dla mniej wymagających? I to muszę zrobić wcześniej niż na jesień. Najlepiej do zlotu, bo ten w którym jeździ ze mną teraz, to taka tymczasówka miała być...
moja żona ma g-maca i sobie chwali... dla plecaka styka
żona ma g-maca
No, niczego sobie... Jutro chyba wezmę w dłonie Właśnie siędowiedziałem dszieki G-macowi że LARSSON jest w Piotrkowie Trybunalskim Ale jaja 30 km, a ja nie wiedziałem
Wy to zboczeni jestescie, ja to zawsze walilem do pierwszego lepszego sklepu ze sprzetem i kupowalem, jak na leb pasowal i nie pisalo tiger to znaczy ze dobry
Teraz pewnie bym kupil cos lepszego, ale nie mam kasy bo moj Leviorek za cienki jast na to moto, ogolnie to jakis cichy kask by mi sie przydal bo ten gwizda kiedy chce Najgorsze to jest to ze ten co mam wcale nie jest stary, a na plecaczka za duzy, ja mam wielka banie i w tym caly problem, szkoda mi tego kasku, sprzedawac sie nie oplaca, a dalem za niego 350 zeta. Moze bedzie jakas kasa to pomysle, choc wole spodnie najpierw sobie sprawic.
jak na leb pasowal i nie pisalo tiger
A awina może być?

Taki szybki zakup był. I cenowo taki, żeby nie żałować Teraz przyszedł czas na lepszy. A ten był tak na próbę, bo po zakupie mojego pierwszego japońca XJ-ty to żonka przez pół roku nie chciała wsiąść nawet w garażu, na zgaszonym silniku.
Hm ... jako daleki plecak , hm... tez się zastanawiam, czy nie należny zmienić wydechu. A może lepiej wydech zostawić, a resztę zmienić
A może lepiej wydech zostawić, a resztę zmienić
Grunt, to żeby "dziurka" w wydechu była OK

No i pozatym musi być hucznie Czyli głośno Czyli bezpiecznie
Szanowni Państwo!
Ludu mam problem i za chwilkę jak to przeczytacie będziecie wiedzieli o co mnie biega J
A więc czy ktoś z szanownego grona forumowiczy zna sposób na upiększenie odgłosu dobiegającego z oryginalnych tłumików 900s? Chodzi mi o taki knif jaki jest np. w B6 (roczniki 96), tam w wydechu w tej wnęce wierci się wiertełkiem 6 od 4 do 6 dziurek. Moto nabiera bardzo basowego dzwięku, nie jest to pierdzenie czy wycie zarzynanej świni.
Niestety ja nie doszukałem się żadnej takiej informacji odnoście wydechu w dziwce.
A wy ?
J
Pozdro
czy ktoś z szanownego grona forumowiczy zna sposób na upiększenie odgłosu dobiegającego z oryginalnych tłumików 900s?
A zdejmij je w cholere Przynajmniej nie będą niszczały
próbowałem ryczy jak zarzynana świnia. A ja chcę wydobyć troszkę basu aby być słyszany z troszke wiekszej odległości a nie z 1km
zamontuj subwoofer
zaczynacie mnie wkurwiać !!
no co? zły pomysł? na zlocie zobaczymy kto ma najgłośniejszy i najbardziej basowy wydech, nagramy dźwięk z komina zwycięzcy i przerobisz sobie to na mp3. Później tylko podłączysz mp3 do woofera i temat zamknięty

spójrz na dobrą stronę tego rozwiązania - nie będziesz ingerował w wydech
zaczynacie mnie wkurwiać !!

A kto mówił, że będzie fajnie, przyjaźnie itp. Takie forum !

I co ? Rzecz jasna że
zaczynacie mnie wkurwiać !!
To nie wkurwiaj się, tylko wal do eMcia. Na pewno Ci pomoże, bo to tylko z wyglądu taki obślizgły gość jest
Za 400 do 1000 będziesz miał piękny wydech 4 w 1 Z WIELKIM basem.
Szanowni Państwo!
Ludu mam problem i za chwilkę jak to przeczytacie będziecie wiedzieli o co mnie biega J
A więc czy ktoś z szanownego grona forumowiczy zna sposób na upiększenie odgłosu dobiegającego z oryginalnych tłumików 900s? Chodzi mi o taki knif jaki jest np. w B6 (roczniki 96), tam w wydechu w tej wnęce wierci się wiertełkiem 6 od 4 do 6 dziurek. Moto nabiera bardzo basowego dzwięku, nie jest to pierdzenie czy wycie zarzynanej świni.
Niestety ja nie doszukałem się żadnej takiej informacji odnoście wydechu w dziwce.
A wy ?
J
Pozdro
W małej dzivce wierci się cztery otwory od tyłu puszki, na około rury wylotowej, to pewnie w 900-ce też się da.
A ja tam się raczej w wiercenie bawił nie będę. No, chyba żebym usłyszał, jak takie coś "chodzi". Nie polecam eksperymentów na własnym tłumiku Można nie uzyskać efektu, o jaki chodzi, i co wtedy? Dziura!
O to mi chodzi że nie chcę eksperymentować na swoich rurach, za ładne jeszcze są
Jak już wcześniej wspomniałem słyszałem i widziałem to w B6.
Zatem myślałem że ktoś na forum będzie już dużym doświadczonym chłopcem
Tu nie ma takich kozaków ale zawsze możesz sprawdzić na harybowni

Zatem myślałem że ktoś na forum będzie już dużym doświadczonym chłopcem

Hmmm, doświadczony chłopiec piszesz? Nie znam takowych ! Może i ktoś komuś rów przeczyścił, ale nie znam, nie wtrącam się ! A ty się zdecyduj czy doświadczonych chłopców szukasz, czy też zajebistych wydechów, ładnie brzmiących ?
Andrzej i właśnie spowodowałeś że idę do sklepu po litra finlandii - wsadzę ją do zamrażalnika i niech czeka do zlotu. Żeby była jasność robimy ją we dwóch jeśli zechcesz się ze mną napić.
Andrzej i właśnie spowodowałeś że idę do sklepu po litra finlandii - wsadzę ją do zamrażalnika i niech czeka do zlotu. Żeby była jasność robimy ją we dwóch jeśli zechcesz się ze mną napić.

Hahaha, ale Andrzej jednoznacznie wypowiedział się, że nie lubi chłopców...
A Ty go na Finlandię podrywasz? I to z zamrażarki?
A ja tez chcialem o wydechu, moze mi ktos powiedziec czy da rade pospawac oryginalny komin w XJocie ? Troche mam pekniety lewy wydech od spodu i zaczyna rdza wychodzic, nie wiem czy normalnym drutem da rede czy trzeba miec jakis do nierdzewki.
Wszystko sie da. Ludzie spawają aluminium z nierdzewką więc poszukaj dobrego gościa i Ci pospawa. Tylko nie rzeźnika ze spawarką na drut albo z palnikiem acetylenowym... Najlepiej idż do ludzi od balustrad, oni spawają mnóstwo cienkiej stali.
No, tylko z tego, co mi się kojarzy, wydech w XJ cie jest chromowany. A to znaczy, że wystarczy "rzeźnik" z drutową spawarką. A potem chromowanie...
Daras widać od razu że masz spawarkę Chodziło mi o to że drutem przepali pewnie tą blaszkę - zasugerowałem jedynie metodę bardziej suptelną. A zamiast chromować można miejscowo to strzelić 1/4µm i będzie jak chrom. Drutem tego nie zrobisz
Daras widać od razu że masz spawarkę
Nie mam, ale jestem spawaczem i inż. spawalnikiem
Spawając blaszkędrutem 0,8, albo lepiej 0,6 można spawać naprawdę cienkie blaszki.
Zresztą, drutem 1,2 spawając teżmożna to jako tako zakleić.
Przy czym spawanie TIG byłoby bardziej subtelne

A, i dlaczego palnikiem gazowym tego nie polecasz pospawać? Normalnie przy doborze odpowiedniego palnika i spawacza można to pospawać naprawdę ładnie.

Do wszystkiego trzeba podejść z jajem i z głową. I będzie gitarra.
No to ja Ci powiem że panowie z drutem i palnikiem kojażą mi się z takimi spawami co to je się z syfu młotkiem opukuje i tak zostawia - a przy tym nasmarkane że łeb pęka. Najwyższą kulturkę w spawalnictwie obserwuję u balustradziarzy. Są goście którzy tak tigiem jadą że od razu poler bez innej obróbki i do klienta.
Są goście którzy tak tigiem jadą że od razu poler bez innej obróbki i do klienta
Gdyż jest to najkulturalniejsza metoda spawania. A stali szlachetnych inaczej nie pospawasz. Natomiast zwykłe blaszysko, choćby nawet nie wiem jak cienkie da się pospawać i drutem, i gazowo. Przy czym nie będzie ładniej od TIGa.
Elektrodą będzie ciężko raczej... Ale jakiś kulturalny rzeźnik spawacz też pewnie mógłby się pokusić
czyli przyznajesz że nie drut jest najwłaściwszą drogą i stosunkowo najłatwiej w tym przypadku trafić na rzeźnika ??????
na rzeźnika to zawsze najłatwiej trafić... A na drut teżłatwiej trafić, niż na TIGa. Chociaż ostatnimi czasy może jest trochę lepiej... Jeżeli chodzi o TIG, a nie o rzeźników...
Powiem tak: Jeśli jest dojście do speca z TIGiem, to najlepiej. Jeśli zna się gościa, co dobrze operuje drutem (jak kolwiek to wygląda ), to też źle nie będzie.
Po pierwsze TIG, po drugie MIG. Przy czym obie metody się sprawdzą.
a ja sioe nie zgodze, płyty aluminiowe, mam spawane z drutem tytanowym w osłonie argonowej (bez tlenu) i wychodza piekne spawy i sa z drutem
Człowieku, ja pisząć drut nie myślałem MIG tylko elektroda
weź kalina, bo Doska na Ciebie naśle
ale o co chodzi? O ten drut? Wiesz drut to drut w zależnoći od nomenklatury może mieć wiele znaczeń

Np. wyrażenie ciagnąć druta nie koniecznie może oznaczać prostowanie prętów zbrojeniowych za pomoca lewarów lub budowlanego sprzętu ciężkiego

Z resztą zawsze w spawalnictwie używa się jakiegoś druta - czyż nie?

Z resztą zawsze w spawalnictwie używa się jakiegoś druta - czyż nie?

nie
Napisz proszę w której metodzie nie używa się spoiwa (drutu) PLEASE
Napisz proszę w której metodzie nie używa się spoiwa (drutu) PLEASE

Spawanie elektronowe. Charakterystyczną cechą spawania elektronowego jest to, że spoina tworzy się przez stopienie brzegów łączonych detali.
Kurwa Krzybiel w której encyklopedii żeś to wynalazł? W takim razie mam dwa tłumiki od XX-a. Emcio mówi żebym przecinakiem je rozjebał. Rozumiem że mogę liczyc na Twoją pomoc w zespawaniu ich do kupy?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Rozumiem że mogę liczyc na Twoją pomoc w zespawaniu ich do kupy?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Też bym chciał mieć do tego dostęp. Według wikipedi, tylko jeden instytut w Polsce ma do tego sprzęt
W takim razie mam dwa tłumiki od XX-a. Emcio mówi żebym przecinakiem je rozjebał.
Ja tak napisałem?

A nie lepiej wsadzić dłuto (lub coś w ten deseń) do środka przez wylot i w ten sposób rozwalić przegrody?
A ja jeszcze raz o XJ. TomaszB mówił o nawiercaniu czterech dziur na tylnej (zewnętrznej) ścianie a próbował ktoś wiercić środek - tę ściankę w ok 3/4 długości?
Napisz proszę w której metodzie nie używa się spoiwa (drutu) PLEASE

Spawanie elektronowe. Charakterystyczną cechą spawania elektronowego jest to, że spoina tworzy się przez stopienie brzegów łączonych detali.
Zdecydowanie jest to dość subtelna metoda spawania.
Ale i w "normalnym" spawaniu, czyli za pomocą "zwykłego" prądu można spawać bez użycia dodatkowego spoiwa. Ale zasada taka sama, nadtapiane są brzegi łączonych elementów.

Człowieku, ja pisząć drut nie myślałem MIG tylko elektroda
Zacząłem to podejrzewać od pewnego momentu, dlatego w końcu użyłem hasła MIG

A ja jeszcze raz o XJ. TomaszB mówił o nawiercaniu czterech dziur na tylnej (zewnętrznej) ścianie a próbował ktoś wiercić środek - tę ściankę w ok 3/4 długości?
Weź nie wcinaj się do tematu o spawaniu!

Wiercenie tylko tylnej ścianki dałoby efekt prawie wyłacznie wizualny. Do tego jest potrzebne dłuuugie wiertło, właśnie żeby sięgnąć głębiej, mocniej... Eeee, generalnie głębiej
A ja jeszcze raz o spawaniu.

Daras i Krzybiel - nie odpowiajcie jak w telewizorze tylko za pomocą trzech liter "t a k" lub "n i e".

Czy pospawacie mi tłumik bez użycia dodatkowego spoiwa? I nie piszę tu o technologiach co to są nie osiągalne tylko o takich co to je widzieliście na własne oczęta. I nie piszcie już że teoretycznie się da tylko zgodnie z rzeczywistością...

Proszsz... kto pierwszy?
[quote="andrewyamaha"]
A ty się zdecyduj czy doświadczonych chłopców szukasz, czy też zajebistych wydechów, ładnie brzmiących ?

czystych i niewinnych oczywiście wydechowych jak już chłopców, ale co na to małżonka że ja tu o rurce gadam

SER-JONES
tys je ze śląskiego jak blisko gliwic odezwij sie to w robocie, mi to chopaki, pospawają.
A spawac raczej potrafią jak cos to na PW wal.
Czy pospawacie mi tłumik bez użycia dodatkowego spoiwa?

Zawsze mozna do tego celu uzyc zgrzewarki
Zawsze mozna do tego celu uzyc zgrzewarki
Weź już nie wkładaj kija do mrowiska

Czy pospawacie mi tłumik bez użycia dodatkowego spoiwa?
NIE

No, chyba żeby go przeciąć wzdłuż, zmniejszyć średnicę, zrobić "zakładki", to wtedy TAK. Da się pospawać bez dodatkowego spoiwa
No i teraz poleci obelgami. Polityk
SER-JONES
tys je ze śląskiego jak blisko gliwic odezwij sie to w robocie, mi to chopaki, pospawają.
A spawac raczej potrafią jak cos to na PW wal.

Do Gliwic mam kawalek bo ja z Czeladzi jestem Ogolnie sprawa nie jest pilna, mam juz nagranego kolesia z MIGiem, zobaczy sie co powie, gdyby cos to sie odezwe. Dzieki.

Na dzien dzisiejszy irytuje mnie sprawa miekkiego przedniego zawieszenia i lozyska glowki ramy, obie rzeczy robil mi mechanik i sie chlopak chyba niezbyt wykazal. Chyba bede musial go zjebac, a lubie goscia, moze mi na gwarancji to zrobi raz jeszcze, jakos nie lubie jak mi moto w zakretach buja.
Ooo miałem Miga w mojej XJocie, 4w1, dedykowany, aaallllleż to brzmiało
Ale żeście mi w temacie chlew zrobili
Tyś Grizzly już swój temat w tym tym temacie zamknął - teraz pora sobie pogadać
Ni chuja, wydech mi się rozpada i zaczynam od początku
Gryzzli Pipe Reaktywacja znaczy się
No i teraz poleci obelgami. Polityk
Ooo, niee, do polityki to ja się już nie mieszam Nawet kurna na wybory już nie będę uczęszczał. Bo i tak gówno z tego

wydech mi się rozpada i zaczynam od początku
Misio, weź sobie zakup porządny końcowy komin, i już
A może chcesz oryginał od RC 46? Dopasujesz sobie, a ja będę miał środki na coś głośniejszego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl