ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Witam. Czy wiecie kto (oprócz autoryzowanych serwisów) może zdjąć ograniczenie mocy z Yamahy FZ1 z 2006 roku sprowadzonej z Francji? Może ktoś z was już to robił albo wie kto to potrafi kompetentnie zrobić? Będę wdzięczny za porady i namiary. W serwisie Yamahy chcą za to 3500 - 4000 PLN. Twierdzą, że trzeba wymienić moduł zapłonu i coś jeszcze (tajemnica) w mechanice... We Francji nawet nowy V-Max (200KM) i R1 (190KM) mają tylko 106KM. Są zablokowane bo takie są francuskie przepisy. !?! Na You Tube znalazłem filmik, na którym Francuz robi to kombinacją przycisków i stacyjki, ale niestety u mnie wyświetla inne parametry i nie działa. Zresztą nie chciałbym czegoś bardzo spie.... Pozdrawiam.

Link do filmiku:
http://pl.youtube.com/watch?v=yEjQESm07HE


Już gdzieś ten temat widziałem? ...Czyżby na Ogólnym FM?
Ktoś ty?
Nie wiedziałeś ,że moto jest zablokowane?
skąd masz pewność że moto Twoje ma tylko 106 KM ???
skąd masz pewność że moto Twoje ma tylko 106 KM ???

pewnie na tyle slabo sie zbiera, ze kierowca nie musi przywiazywac sie do motocykla sznurkiem od snopowiazalki...


a nie jest czasem tak że masz wpisane 106 KW czyli ponad 140 KM ???
Moto ma 106 KM (70 pare KW) w papierach. Zrobiłem też jazdy próbne FZ1 150 KM i niestety jest różnica. Czy wiedziałem? A jakie to ma w tej chwili znaczenie? Panowie jest problem i jeśli wiecie jak go rozwiązać piszcie.
A jakie to ma w tej chwili znaczenie

Jeśli wiedziałeś to świadomie wpakowałeś się w duże koszty.
Jeżeli się z tym liczyłeś to odstawiaj moto do Yamahy i po sprawie.
106 koni na polskie drogi Ci wystarczy

A tak na poważnie, zagadaj PRYWATNIE z mechanikiem z serwisu yamahy, zrobi dużo taaaniej, ja tak załatwiałem przeprogramowanie komputera w hondzie coupe w salonie hpondy w poznaniu
No cóż, ja mam tyle kucyków /prawie/ i moment wyższy anizeli te kucyki. I zupełności to wystarcza. Ale jeżeli twoje zapędy są zdecydowanie wyższe to musisz szukać. Na pewno nie obejdzie się to bez udziału ludzi którzy potrafią się z tym problemem uporać w rzeczywistości a nie gadką, z której nic nie wynika a która może Ci narobić wiele problemów. Zagadaj z mechanikami w swoim rejonie, którzy będą się na tym znali, nie ukrywam, ze dobre pogadanie z mechanikami service i umówienie się na robotę po godzinach lub bezpośrednia rozmowa z kierownikiem service /za kasiorkę/ na pewno rozwiąże Twój problem.
nadal walczysz z tą blokadą? a w którym serwisie yamahy pytałeś? we wrocławiu?
pytałeś w yamaha na polskę (wawa, połczyńska)? masz tu e-mail salon@yamaha-motor.pl, może inną cenę ci rzucą, kto wie?

znam mechanika z yamaha-połczyńska (bezdomny na harybowym forum), ale odkąd tam robi, to już nie chce prywatnie tykać się żadnej yamahy i wszystkich odsyła do swojego serwisu, ale zawsze możesz zagadać (zapytać, zaproponować jakąś kaskę...)

no i popytaj w różnych serwisach yamahy, z tego co wiem, to niektórzy z ich mechaników (poza tymi z połczyńskiej, he he ) prywatnie klepią różne sprzęty (w tym yamahy) warsztatowym sprzętem za 1/3-1/2 ceny

daj znać, jak coś zawojujesz, powodzenia
Niewykluczone ze jest jeden mechanik z Warszawy, ktory moglby Ci pomoc. Swego czasu pomagal mi serwisowac xjote, polecilem go rowniez kilku FuYarom i chyba sie nie zawiedli. Gosc naprawde zna sie na rzeczy. Pracowal kiedys w autoryzowanym serwisie (nie pamietam jakiej marki) a potem przeszedl na swoje. Rozwiercil swojego gixera z 750 na 900cc, wiec to musi o czyms swiadczyc . Jak chcesz to dam Ci numer do niego. Pozdr
Rozwiercil swojego gixera z 750 na 900cc, wiec to musi o czyms swiadczyc .

a złożył...?

Rozwiercil swojego gixera

A co za problem wiertarką dziur narobić?
A co za problem wiertarką dziur narobić?
sie nie znasz

Jeśli wiedziałeś to świadomie wpakowałeś się w duże koszty.
Jeżeli się z tym liczyłeś to odstawiaj moto do Yamahy i po sprawie.

Dzięki! No to naprawdę mi pomogłeś!
No cóż, ja mam tyle kucyków /prawie/ i moment wyższy anizeli te kucyki. I zupełności to wystarcza.

No cóż. To nie jest kwestia "wystarcza - nie wystarcza" tylko jak fabryka dała 150 to dlaczego mam mieć 106!? Z powodu tego, że żabojady zjadły trochę koni? Rozumiesz - przede mną wyzwanie!
Rozumiesz - przede mną wyzwanie!

a wiec... FIGHT !

daj znać, jak coś zawojujesz, powodzenia

Nadal walczę z blokadą, ale są postępy. Znalazłem człowieka, który ma FZ1 z Francji ze zdjętą blokadą. Na razie rozkręcamy, oglądamy i porównujemy ze schematem elektrycznym. Do komputera jest dodany kabelek łączący niewykorzystany styk z masą. Trochę mi się nie chce wierzyć, że to tylko to, ale spróbować warto. Trochę tylko za zimno i za mokro na testy . Jak to nasze grzebactwo nie wypali to będę musiał rzeczywiście pogadać na boku z mechanikami z Yamy. We Wrocławiu niestety nie ma z kim gadać. Jaki jest adres harybowego forum? Pozdrawiam. Dzięki za rzeczowy post.
Niewykluczone ze jest jeden mechanik z Warszawy, ktory moglby Ci pomoc... ... Jak chcesz to dam Ci numer do niego. Pozdr

Pewnie. Proszę wyślij mi namiary na priv mailem. Pogadać zawsze można. Wielkie dzięki!
Jaki jest adres harybowego forum?

http://haryb.sympatia.onet.pl/
mmm003, we Wrocku masz 2 salony, jeden na kosmonautów a 2 na żegiestowskiej. Jeszcze możesz się poratować Danielem z Bradosa na gajowickiej. Jest gdzieś na forum temat w którym znajdziesz adresy wszystkich warsztatów we Wro. Jest ich trochę więc jest z kim gadać.
Pozdrox
mmm003, we Wrocku masz 2 salony, jeden na kosmonautów a 2 na żegiestowskiej. Jeszcze możesz się poratować Danielem z Bradosa na gajowickiej. Jest gdzieś na forum temat w którym znajdziesz adresy wszystkich warsztatów we Wro. Jest ich trochę więc jest z kim gadać.
Pozdrox

Na "Kosmonautów" bylem i to oni rzucili cenę 3 - 4 tysie i byli bardzo tajemniczy, a ponieważ jest ich w porywach do 2 to nie ma z kim gadać. Na Żegiestowskiej na razie próbowałem tylko telefonicznie, więc może się pofatyguje. Może znasz kogoś konkretnego, z kim mógłbym tam pogadać? Co to jest Brados na Gajowickiej? Pzdr
Jak chcesz, zagadam w Rapidzie w Poznaniu, jeśli chciałoby Ci się jeżdzić.
W Poznaniu są dobrzy mechanicy od moto. Kiedyś jeden z nich robił takiemu jednemu, mieszkańcowi wybrzeża bodajże, z zaprzyjażnionego forum, silnik od dywersji. Nie dość, że silnik miał kopa i chodził jak zegarek, to jeszcze kasa za części, które z tego silnika zostały, starczyły na remont tegoż silnika. Takie swoiste, kurna, perpetum mobile.
Jak chcesz, zagadam w Rapidzie w Poznaniu, jeśli chciałoby Ci się jeżdzić.

Jakbyś był tak miły... Jak już pisałem wcześniej pogadać zawsze warto. Z Wrocławia do Poznania tez daleko nie jest Jakbyś mógł się zorientować czy goście kumają o co chodzi, ile za to chcą i jak długo to ewentualnie będzie trwało. Dzięki.
Jaki jest adres harybowego forum?

http://haryb.sympatia.onet.pl/
Szczerze się ubawiłem. Nowy fryzur mnie rozjebał. Nie poznałbym gościa na ulicy. Wreszcie jak człowiek wygląda
Wreszcie jak człowiek wygląda
Jak czlowiek-ryba
A tak że tak powiem trochę z boku: ile dałeś za tego Fazerka?
Daniel Tkaczyk
BRADOS s.c. - Motocykle i Akcesoria
ul. Gajowicka 144/116
53-407 Wrocław

tel/fax: 0-71 338-19-16
tel. kom: 0-691-489-111
e-mail: d.tkaczyk@brados.pl

Z Danielem możesz się dogadywać co do ceny jeśli będzie wstanie cokolwiek zrobić. Tylko musisz uzbroić się w cierpliwość albo go ciągle poganiać. Najlepiej zadzwoń i pogadaj.
Jaki jest adres harybowego forum?

http://haryb.sympatia.onet.pl/ Kiepski ma ranking imprez
Daniel Tkaczyk
BRADOS s.c. - Motocykle i Akcesoria
ul. Gajowicka 144/116
53-407 Wrocław

tel/fax: 0-71 338-19-16
tel. kom: 0-691-489-111

Dzięki bardzo. Pzdr.


Nadal walczę z blokadą, ale są postępy. Znalazłem człowieka, który ma FZ1 z Francji ze zdjętą blokadą. Na razie rozkręcamy, oglądamy i porównujemy ze schematem elektrycznym. Do komputera jest dodany kabelek łączący niewykorzystany styk z masą. Trochę mi się nie chce wierzyć, że to tylko to, ale spróbować warto.
teraz jeżdżę sv, na szczęście jest odblokowana, ale przeczytałem cały długi temat na ichnim forum jak oddławić. Serwis wołał kilka tysi za wymianę modułu (chyba), więc jak ludzie znaleźli okazję na allegro - moduły za 1/2 ceny, to się rzucili (i tak bulili ok. 1 tys. pln). Później ktoś z forum wyczaił, że przecina się jeden z przewodów i zagubione konie wracają na do boksu, wypoczęte, najedzone i gotowe do biegu

Jaki jest adres harybowego forum?
http://yamahaxj.pl/forum/index.php
tylko nie mów nikomu, że ci podałem ten adres bo mnie zrugają, a jak się zjawię na zlocie to i wpier##l dostanę
Niewykluczone ze jest jeden mechanik z Warszawy, ktory moglby Ci pomoc. Swego czasu pomagal mi serwisowac xjote, polecilem go rowniez kilku FuYarom i chyba sie nie zawiedli. Gosc naprawde zna sie na rzeczy. Pracowal kiedys w autoryzowanym serwisie (nie pamietam jakiej marki) a potem przeszedl na swoje. Rozwiercil swojego gixera z 750 na 900cc, wiec to musi o czyms swiadczyc . Jak chcesz to dam Ci numer do niego. Pozdr
cały czas mam kontakt z waldkiem, dosiek chyba też, równy koleś, robi dobrze i nie zdziera.
cały czas mam kontakt z waldkiem, dosiek chyba też, równy koleś, robi dobrze i nie zdziera.
No to podstawa, jak robi dobrze i nie zdziera to git też nie lubię obtarć Kto by pomyślał...

tylko nie mów nikomu, że ci podałem ten adres bo mnie zrugają, a jak się zjawię na zlocie to i wpier##l dostanę

Masz wpierdol
I to kurwa jeszcze jaki wpierdol
Witam.mmm003 uporałes sie już ze swoją FZ1? bo ja mam podobny problem ze swoją FZ1 z 2007 roku.Kupiłem ją od gościa co zajmuje sie handlem motocyklami z Francji .Nie powiedział mi o tym dopiero kilka dni temu się o tym dowiedziałem jak robiłem pierwszą rejestrację.W dokumentach po przetłumaczeniu wyszło że ma 78.1 KW (106 km)czy ktoś wie jak to odblokować bo autor tego tematu nie odpowiada czy już udało sie mu to zrobić
rozbierz i zobacz, a z grubsza będziesz miał to co było w FJ-ta i innych http://www.fj1200.ecom.net.pl/p3_d_i_y.html
Dzisiaj właśnie sciągnąłem zbiornik paliwa .przepustnice są bez, ,,otworków''.To jest wtrysk i chyba w moim przypadku trzeba zmienić mapę zapłonów ,moduł sterujący.I teraz rodzi się pytanie czy da sie wgrać nowa mapę i po kłocie czy wymiana całej elektroniki
sorki nie doczytałem tego 2007 roku dzwoń do yamahy, po vinie powinni Ci powiedzieć o co cho
Dzisiaj właśnie sciągnąłem zbiornik paliwa .przepustnice są bez, ,,otworków''.To jest wtrysk i chyba w moim przypadku trzeba zmienić mapę zapłonów ,moduł sterujący.I teraz rodzi się pytanie czy da sie wgrać nowa mapę i po kłocie czy wymiana całej elektroniki
Zajrzyj do powitalni, zdaje się, że tam ktoś na ten temat pisał
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl