ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Witam, czy ktos wymieniał z Was to łożysko?
Wiecie jakie ono ma oznaczenie?
Jak sie zabrac do ich wymiany? Jak je wybic , wyciagnąc ??



Jak sie zabrac do ich wymiany? Jak je wybic , wyciagnąc ??
Duzym plaskim srubokretem i mlotkiem
Duza dziwa ma 3 lozsyka dwa na zewnatrz jedno w srodku, wiec to mnie zastanawia czy bedzie tak jak w malej.
Pozatym nie umiem znalesc rozmiaru tych lozysk:/ - moze ktos pomoze???
ok juz wiem jak sie do twgo zabrac, trzeba odkrecic 3 wkrety trzymajace zebatke wchodzaca w kardana i piekne dojscie jest do lozysk, ktore mozna wybic mlotem i mazlem


ale zajeboiscie sobie samemu odpowidac:)
to podaje oznaczenia lozysk w tylnim koleczku:
od strony kardana:
lozysko nr:
1) 6004 RS
2) 6203 RS
3) 6303 RS

w yamaszce chcieli za lozsyko 1 90 zl 2i3 po30zl, czyli 60+90=150, na szybko znalzlem
odpowienid 11zl 7zl 14zl dodawanie wykonajcie sami
no to przygotuj 32 zeta na te zamienniki. pomogłem ??
kurna Pitek bez twojej pomocy byl tego nie mogl zakonczyć, dzieki ze niebiosa cię zesłały

Ja bym zwrócił uwagę, kto wyprodukował te łożyska za 32zł, bo rozbierać tył po 3-4 tys. to taka średnia oszczędność. Cena łożyska to nie tylko marka ale przede wszystkim materiał.
P.S.
Każde będzie ok byle nie chińskie.
mip one sa skf-fu wiec raczej sie nie boje:)

Inna broszka ze kurna nie moge ich wybic, ytam nie ma jka dojsc srubokretem, niczym
ma ktos na to patent poza oczywiscie sciagaczem wewnetrznym ??
Ściągacz zewnętrzny można kupić już za 10-15zł. Różnica pomiędzy wewnętrznym a zewnętrznym jest taka, że w zewnętrznym zęby ściągacza są do wewnątrz a w wewnętrznym na odwrót. Kup więc taki ściągacz, który ma możliwość odkręcania ramion i ustaw je w odpowiedni sposób. Może to wariant optymistyczny ale w sumie za parę złociszy będziesz miał nowe narzędzie.
P.S.
Nie sprawdzałem tego w praktyce


W tym wypadku wystarczy przełożyć tę czarną śrubę z "góry na dół".
Już wybilem i oto opis jak to zrobic
A wiec tak tylne koło dziwy po zdjęciu czesci przenoszącej napęd posiada w sobie 3 łożyska.
Łożysko na części łączącej koło z kardanem wybija się dziecinnie prosto i ma oznaczenie 6004 RS (uszczelnienie z jednej strony- od zębów na kole tylnim, tymi co wchodzą w kardana)
Aby wybić łożyska z koła należy rozebrać łożysko od strony tarczy hamulcowej( zachować części) , tzn. wyciągnąć kuleczki i wyjąć małą bieżnie. Jesteśmy wtedy w stanie wyciągnąć tuleje. Następnie wybijamy 2 łożyska. Są po przeciwnej stronie tarczy hamulcowej. Wybijamy używając rury metalowej i tłukąc w nią młotkiem . Teraz jest problem jak wybić bieżnie z łożyska od strony tarczy hamulcowej. Mianowicie trzeba poskładać kuleczki i włożyć mała bieżnię i przyfandźolić młotem. I już po sprawie.
Musze się poprawić i podac odpowiednie wymiary łożysk:
Łożysko od strony tarczy hamulcowej 1x 6303 2RS ( tzn uszczelniacz po obu stronach)
Od stony wału:
6203 2RS
6203 RS

Dobranoc.

Mip ten patent z odwracaniem nie działa, próbowałem.
ozysko nr:
1) 6004 RS
2) 6203 RS
3) 6303 RS

Typowe lozyska, RS uszczelka gumowa z 1 strony.
Mozesz tez kupic 2 RS i poprostu jedna wyciagnac;-)
Mozesz tez kupic 2 RS i poprostu jedna wyciagnac;-) A po co wyciągać? Nie może zostać?
kupilem wszystkie skf 2rs za 4 lozyska zaplacilem 56zl w serwisie wolali za 3 (????) dlaczego 3 jak sa 4 150zl
A po co wyciągać? Nie może zostać?

Nie wiem jak tam rozwiazane jest smarowanie, to kardan wiec chyba olej chlupocze;-)
Z jednej strony jest otwarte wiec ma doplyw oleju.
nie nie smarowania nie ma, jesli chodzi o te lozyska, z kardana
To moze kalamitka jest, jesli nie to nie ma przeszkod aby zalozyc lozyska dwustronnie kryte.
Panowie mam jedna problem i to wielki, wiec teraz na powaznie.
Wymienilem te lozyska, oznaczone nr.4 ( na fotce)
zakupilem łożyska firmy SKF, dokladnie o takich oznaczeniach jak były stare tzn.
6004,6203 i 6303 z tym ze wszystkie 2RS czyli uszczelnione obustronnie.
Zaczołem je nabijać.
Pierwsze wbiłem łożysko os trony tarczy hamulcowej, nastepnie włożyłem tulejkę
o nr.5 i nabilem oba łożyska od strony wału.
I co się okazało ze nie dało sie obrucić łożyskiem, skubane się poblokowały!!!!!!!
Zaznaczam ze nie uszkodziłem łożysk podczas wbijania!.
Nastepnie w poszukiwaiu ustaerki wybiłem wszystko spowrotem.
I nabijanie zaczołem od tych dwóch łożysk, od strony kardana, za każdym razem
sprawdzając czy się kręcą. Kręcą się. Włożyłem tuleje i patrze, cos wystaje.
No to suwmiarke w łapke i mierze ile wystaje, wyszło mi że 2,3mm
NAtomiast to drugie łożysko od strony tarczy hamulcowej, ma gniazdo 1.6mm. Oba wymiary są względem tego samego punktu.

Pytanie teraz jak to jest mozliwe?
Czy poprzednie ożyska nie były wbite do końca? Tzn czy mam włożyć tuleje
i wbijać to drugie, sprawdzając jak sie kręci? I przestać wbijać jak poszuje opór?
Czy tez może splanowac 0.8mm z tuleji? ( A co się stanie jak będzie więcej ??)

A może tak ma być, wbić łożyska na maxa i mają sie obracać z oporem. Może
taki urok jak jest napęd kardenem.
Dołączam widok w przekroju jak to jest z tym łożyskiem i tujeja( roznica wysokości)
Czy tez może splanowac 0.8mm z tuleji?

Nooo, z tym to ostrożnie. Skoro było wcześniej tak, to chyba tuleja się nie wydłużyła?
Pewnikiem jest tak, że tylko z jednej strony łożysko ma opór na piaście, a z drugiej - na tulei. Wsadź tak jak jest, zakręć wszystko i wtedy zobacz. Przecież łożysko ci z koła nie wypadnie Skręcowne jest wszystko ośką, no nie?
Zgadza sie ale łożysko powinno siedzieć w swoim miejscu, powinno być
wbite na maxa w ten koszyczek na kole. Oczywiście ze tuleje się nie wydłużyła.
Ten sam pomysł podsunąłem znajomemu mechanikowi, ten to negował ze to musi (łożysko)
wejść w swoje miejsce. Sam nie wie co jest grane, dziś mam kupić nowe łożyska,
i kazał do niego podjechać. Chce to sam nabić.Co i tak nie rozwiązuje problemu,
bo przecież wiem jak wbijałem łożyska i ze źle tego nie zrobilem.
A nie kantuje Ci się lekko tuleja
Spróbuj założyć ośkę od koła i nabijać z ośką- masz wtedy pewność, że tuleja jest osiowo.
Innej propozycji nie mam
juz jest zrobione, jutro napisze gdzie popelnilem blad:)
Juz jest jutro czy jeszcze nie ?
Juz jest jutro czy jeszcze nie ?
Znowu piłeś
FZS 1000, wymiana łożyska koła przód przy 35 tkm, pewnie przez intensywne latanie po zakrętach.
jeszcze jest dzis ale jutro dam znac jak poszlo
juz jest dzis ale dzis w nidziele sie nie pracuje wiec nic nie napisze

Juz jest jutro czy jeszcze nie ?
Znowu piłeś
Tak
Wczoraj dalismy jeszcze bardziej w palnik.
Witam wszystkie osoby
J ostatnio miałem zaszczyt zabawy z wymianom łozysk w moto banalan sprawa pozdrawiam
ostatnio miałem zaszczyt zabawy z wymianom łozysk w moto banalan sprawa pozdrawiam
Banalna sprawa to zajrzeć do powitalni Do wszystkiego innego trzeba mieć dobre narzędzia I zdolności manualne
Maniek ba-analnie chyba na swiat przyszedles
Ty lepiej nie zapomnij banalnie zatankowac tej kosiarki do trawy tak co zas nie bedziesz jej pchac do stacji.

Witam wszystkie osoby

Piknie, że się witasz, witam i ja ! Zajrzyj do tzw. przedstawialni, a tam Cię już przywitają po całości !
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl