ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Kałmuczki. Mój kolega ze Szczecina chce kupić motor dla siebie i obiecałem mu pomóc w tej kwestii. Kwota jaką dysponuje to 8000 zł no i może coś troszkę więcej ale nie za dużo
Szuka takich marek jak:
Honda Shadow 600 lub 750
Yamaha Virago 750
Suzuki Int ruder 800
Yamaha XJ900
Honda Pan Europan
Honda Deville
Honda Transalp

Jeżeli mielibyście coś na oku w tym temacie to proszę dajcie mi zaraz znać. Jest zdecydowany i chciałbym mu pomóc

dziękuję i pozdrawiam
vivvaldi


Jest zdecydowany, ale rozrzut ma spory, niech sobie usiądzie na takim czoperze i ruszy to mu się zaraz ta lista skróci ;-D
w tej kwocie nie ma lepsze alternatywy http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1242090 a jak ktoś powie że to nieprawda...

Wady: łańcuch
Zalety: cała reszta i nie ma totamto
no jest intruz 800 ale co z tego skoro ja jestem z Kędzierzyna- Koźla wątpię żeby komuś się chciało ze Szczecina walić na śląsk po to by oblukać moto a poza tym a może przede wszystkim to Szczecin i jego okolice to bardzo bogaty rynek(rzut beretem niemcownia) jeśli o moto chodzi, wystarczy wziąć giełdę motocyklową- nie dość że ceny mają naprawdę konkurencyjne to jeszcze jest w czym wybierać!!! ja osobiście od tej gazetki zacząłbym poszukiwania


...jeszcze trochę ode mnie - po rostrzale widać że będzie to pewnie jego pierwsze moto więc niech se kupi XJ600 lub CB500
Zajebsty rozrzut: virago i transalp huehauhehe.
Niech sie kolega zdecyduje czego on chce od moto.

Jezeli oprocz czopra przyjmuje inne to znaczy ze nie jest zakochany w armaturach - skreslamy czopry.
Zostaje:
Yamaha XJ900
Honda Pan Europan
Honda Deville
Honda Transalp

Na Pana Europe ma za malo kasy.

Zostaje:
Yamaha XJ900
Honda Deville
Honda Transalp

2 pierwsze moim zdaniem podobne, trampek KOMPLETNIE inny.
Za slaby na miasto, za ciezki w teren.

Slowem: niech sie kolega zdecyduje... na xj600, albo cb 500
A ja polecam Hondę NTV Revere - piękna \/, moto pokroju XJ 600 tyle, że niby lepsza (tak mówią )
Batman popraw mnie jeśli się myle - polecasz bo nie miałeś ale słyszałeś że tak mówią...?
moja xjota za 8500:)
w tej kwocie nie ma lepsze alternatywy http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1242090 a jak ktoś powie że to nieprawda...

Wady: łańcuch
Zalety: cała reszta i nie ma totamto

Slicznosci moto mimo wieku trzyma swiezosc.
Jedynie uzytkownicy mowia o duzym spalaniu... co dla mnie jest jakims minusem.

Jednak zakupic dobra sztuke, zalozyc wydechy chromowane np. od xj900s i mniam !
Batman popraw mnie jeśli się myle - polecasz bo nie miałeś ale słyszałeś że tak mówią...?
Miałem kupić ale mi zabrali sprzed nosa to kupiłem XJ bo była tuż pod nosem i zdecydowanie tańsza za dany rocznik w porównaniu z Reverką
koledzy, faktycznie to jego pierwsze moto po długimmmmmmmm przestoju. Chłop ma ponad 100 kg wagi a na dodatek jest wysoki. Więc ma taki rozrzut, bo podoba musie to co napisałem.
Bartaso, wrzuć mi na maila jakieś foty tej twojej suczki, może będzie zainteresowany
Moto 1488 - wrzuć mi również foty tego intruza800.

Proszę nie obgadywać kolegi bo i tak to nic wam nie da, a ja obiecałem mu pomóc
Valdi, jak jest wysoki, i ciężki, to daj spokój z małym Intruderem... XJ 900 niech bierze, a będzie zadowolony. A jeszcze jak jest pewna, od naszego, to co się tu zastanawiać?
Też mu to polecałem :
bartaso - dawaj kurwa te zdjęcia i szczegóły
Też mu to polecałem :
bartaso - dawaj kurwa te zdjęcia i szczegóły
No, ja nie widzę inaczej
zdjecia szukam kompozytorze, szczegoły jakie?

zdjecia poszły, jutro ci moge szczegołowe wysłac
Jedynie uzytkownicy mowia o duzym spalaniu... co dla mnie jest jakims minusem.

...tu akurat kolego zdecydowanie polecam FJ i akurat tak się składa że mamy takie jedno forum www.fj-fjr.com i akurat użytkownicy piszą o spalaniu średnio ok. 6l/100km podobnie z resztą w FJR

a co do tłumików to zerknij tutaj

a co do tłumików to zerknij tutaj

Zakurwiste ! chyba od xx

Ja gdybym je montowal puscilbym je nizej, latwiej byloby kufry dokrecic, ale to kwestia gustu.

Swietne moto, faktycznie minus to jedynie lancuch...
No właśnie ten jeb... łańcuch kufrów nie planuję chyba że centralny kiedyś

PS. "zakurwiste" to najładniejszy komplement dotąd - dzienks
tak się składa że mamy takie jedno forum www.fj-fjr.com i akurat użytkownicy piszą o spalaniu średnio ok. 6l/100km
Hehe, powiem w sekrecie, że VFR też ma forum Gdzie użytkownicy piszą o spalaniu poniżej 5 litrów
Zaczynam się spodziewać, że moja VFR to jeszcze paliwo będzie oddawać Normalnie będę jeździł z kanisterkiem, bo co 100 km będę musiał ulewać 2-3 litry
odczuwam pewną dozę ironii W moim przypadku 6l jest do sprawdzenia choćby za chwilę
odczuwam pewną dozę ironii
No nie będę ukrywał, że jest inaczej
Ale spoko, wcale nie twierdzę, że piszesz nieprawdę. Ale jak internet wielki, tak tyle opinii o spalaniu w motocyklach Jedni piszą, że nie spala im mniej niż 11, a inni znowu, że 4 litry Najlepiej samemu sprawdzić. Ja, jak poczytałem o spalaniu VFR, to mało się nie załamałem A w sumie nie jest tak źle (5,8). Przy czym wiem już, jak zrobić spalanie 10 i 11 litrów
Zgadzam się Ostatnio zrobilismy traskę ok. 800km z m.in. Zoltarem i wszystkim wyszło ok. 6 mniej więcej. Prędkości 90-140. Motocykle FJ, FJR, Fazery i jedno Varadero. Jedynym odstającym od reszy było tylko Varadero. Nie dość że jechało stosunkowo najwolniej to jeszcze paliło jak smok.
Nie dość że jechało stosunkowo najwolniej to jeszcze paliło jak smok.

Ech, ta honda.

Ja 1 maja walnąłem sobie traskę ponad 300 km. Taki wolny spacerek z prędkościami 80-120 km. Spalanie wyszło mi 5,7 l Byłem w szoku. Sprawdzane na pewniaka od zalania pod korek do zalania pod korek. Więc czasami nasze moto nieźle ku naszej radości sprawiają nam niespodzianki.
Bo masz zajebisty piecyk - dlatego takie spalania
Kalina, ja byłem w szoku, że tak mało wyszło
Bo średnie u mnie to pomiędzy 6,5 a 8
Bo średnie u mnie to pomiędzy 6,5 a 8
Bo niepotrzebnie manetki zmieniałeś Na wibratorach miałbyś o wieeele mniejsze spalanie
Przy normalnie i sprawnie działającym moto najwięcej zależy od prawej manetki taka prawda. Oczywiście poniżej wału nie zejdziesz, jak i powyżej wała nie wyskoczysz, ale te 2-3, a czasem i 5 litrów na setę najczęściej leżą w mocy naszego prawego nadgarstka
U mnie 7-9 musi byc i chuj.
Ciezka reka, alboco, nie wiem.
Zmienie filtr powietrza jak znajde gdzies normalny bo na K&N nie mam kasy za bardzo teraz.
Filtr K&N w połączeniu z przelotowym kominem wymaga wyregulowania wtrysków (wgrania nowej mapy) bo bez tego mieszanka będzie mocno zubożona i możliwe że będzie jeszcze więcej palił.
No wiem wiem, w zasadzie jedyna sluszna droga to: K&N + przelot + PC.
Niestety z tego zestawu mam tylko przelot
Wiesz że masz pilniejsze wydatki

Przy czym wiem już, jak zrobić spalanie 10 i 11 litrów

Ja teraz zrobiłam traske 500 km na poczatku zgodnie z przepisami - spokojnie -spalanie 4,7l.

Jazda agresywniejsza - ostre ruszanie prędkość 60-130 km/h - spalanie 5,5 l

wracając do domu trochę mi się spieszyło, ostatnia prosta 120 km po autostradzie prędkość 170-200 spalanie 11l
ostatnia prosta 120 km po autostradzie prędkość 170-200 spalanie 11l
Noo, tylko Ty masz dostęp do tych autostrad bez limitów
A ja mogę spalanie zwiększyć tylko przyspieszeniami Bo max prędkość mnie przeraża, ale zabawa przyspieszeniem jest świetna

Noo, tylko Ty masz dostęp do tych autostrad bez limitów

Bez limitu mam tylko 20 km i szczerze mówiąc nie jestem tego pewna ??????

Ostatnio przekraczając granice zobaczyłam nowe znaki informujące, iż na autostradzie można rozwijać prędkość do 130 km/h
Ostatnio przekraczając granice zobaczyłam nowe znaki informujące, iż na autostradzie można rozwijać prędkość do 130 km/h
Ale to po naszej stronie? Czy po nie naszej?
Daras, jaja se robisz? Widziałeś w Polsce znak ograniczenie do 130km/h?????
Ostatnia trasa do Piły wyszło mi niecałe 6 litrów. Krzybiel powiedział, że się naćpałem.
Prędkość do 130.

....
Prędkość do 130.

a Tobie to co?? ktoś ogranicznik założył??
To z wiekiem przychodzi. Trzeba się strzec.
Zdecydowanie to przychodzi z wiekiem i ze świadomoscią (jak w moim przypadku) że chcesz wychować córcie, patrzyć na nie i myślisz sobie że to całe zapierdzielanie nie ma większego sensu. Co jak co ale droga lotu przy 100-130 jest nieco krótsza od tej przy 230

Z resztą również z wiekiem dochodzi się do wniosku że nie prędkość a technika jazdy jest największą radością w moto.

Z resztą również z wiekiem dochodzi się do wniosku że nie prędkość a technika jazdy jest największą radością w moto.
Jestem tego samego zdania
Daras, jaja se robisz? Widziałeś w Polsce znak ograniczenie do 130km/h?????
Do 100 widziałem To i takie do 130 mogą być... W Polsce nigdy nie wiadomo
Zdecydowanie to przychodzi z wiekiem i ze świadomoscią (jak w moim przypadku) że chcesz wychować córcie, patrzyć na nie i myślisz sobie że to całe zapierdzielanie nie ma większego sensu. Co jak co ale droga lotu przy 100-130 jest nieco krótsza od tej przy 230

Z resztą również z wiekiem dochodzi się do wniosku że nie prędkość a technika jazdy jest największą radością w moto.

No kurde kalina, pięknie żeś napisał, podpisuje się obydwiema recami
Pierdolicie
Na wszystko jest czas i miejsce.
Pierdolicie
Na wszystko jest czas i miejsce
Ty jeszcze się nie zdążyłeś wyszaleć, dla tego uważasz inaczej
Dlatego napisalem: na wszystko jest czas i miejsce.
Pozatym kazdy jezdzi tak jak lubi.
Ja wcale nie jezdze jakos oporowo szybko.
Odnosząc temat do psów

Każdy młody psiak jak idiota gania za własnym ogonem, za piłeczką, żre gówna bo mu smakują...

...a potem jak dojrzeje tylko leży i patrzy z politowaniem na szczeniaki
Odnosząc temat do psów

Każdy młody psiak jak idiota gania za własnym ogonem, za piłeczką, żre gówna bo mu smakują...

...a potem jak dojrzeje tylko leży i patrzy z politowaniem na szczeniaki

Kalina ale Ty masz dopiero 31 lat - to powinieneś jeszcze za tą piłeczką ganiać
Wiesz, żona + dwie córeczki Siłą rzeczy nie mam czasu na pierdy i zwyczajnie chyba już "wyrosłem" z palenia gumy na światłach i świrowania na kole
Przestańcie pierdzielić farmazony. Każdy jeździ se tak jak chce. Ja właśnie wróciłem ze zrazu w Czechach, moto w pełnym rynsztunku ubrane i na czeskich winkielkach spisywało się wyśmienicie, kuźwa to nie to co XJ, zero bujania, pływania zawiechy. Piknie.
A Wy piszta ale o moto dla kolegi
czyli moja odpuszcza vivaldi?
Bartasso, jeszcze mu nie zapodałem namiaru na Twoją sunię i na Ciebie. Nie miałem kiedy.
Bartasso, jeszcze mu nie zapodałem namiaru na Twoją sunię i na Ciebie. Nie miałem kiedy.

No to do roboty, a nie nas ganisz, ze piszemy Czechy, czechy, - zrazik Ja powinnam teraz tyłek wygrzewać w Chorwacji O...!!
Nefre, wyrwałem się na 1 dzień. Ot tak traskę se walnąć. A Chorwacja nie ucieknie. Pojadymy - zobaczysz że pojadymy
zwyczajnie chyba już "wyrosłem" z palenia gumy na światłach
Tu się akurat nie dziwię bo to nudne przecież . Światła są od ćwiczenia stopali
emcio, jakie kurna ćwiczenia stopali.
But i jeszcze raz but but but, dresy na nogach, buty czółenka z frędzelkami i jazda, niech wieśnioki widzą, ześ gość
Pierdol, pierdol, ja posłucham.
Światła są od ćwiczenia stopali

takie akcje maja swoje złe strony niestety, jak sie dobrze robi stoppie, to przy hamowaniu awaryjnym również się je robi, a niestety nie jest to najskuteczniejsze hamowanie
Żeby zrobić stoppie trzeba pchnąć kierownicę w dół i jest to działanie w pełni celowe. Do tego dochodzi pozycja ciała, mocno przesunięta do przodu, tak że tego w zasadzie nie da się zrobić przypadkowo, na przykład podczas hamowania awaryjnego. Być może wyjątkiem są super sporty z hamulcami jak brzytwa, nie wiem, na takich sprzętach nie ćwiczyłem stopali.
Stopie robię rowerem. Motocykl służy do jazdy na dwóch kołach, czasami.
Stopie robię rowerem. Motocykl służy do jazdy na dwóch kołach, czasami.

dokładnie. podzielam Twoje zdanie, że motocykl służy do jazdy na dwóch kołach - raz na jednym, raz na drugim
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl