ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Jak się już rozgrzeje to odpala od szczała. Świece do wymiany? Chodzi o VW LT 2.5 TDI 95 koni. Pozdro


Co może być przyczyną może dublowanie postów

ciężko odpala, ale odpala, czy wcale
Odpala ale trzeba długo kręcić.
Odpala ale trzeba długo kręcić.
Ale to po dłuższym postoju, czy po krótszym też? Może paliwo się cofa? I potem musi zasysnąć ropki?


a filtry wymieniałeś jakoś ostatnio?? jeśli nie to może to być przyczyną
zapala na wszystkich garach ?
pod silnikiem trzeba ognisko rozpalić - i na pewno odpali i oczywiście nie gasić do maja
Zacznij od świec i akumulatora w moim 1.9tdi te dwie rzeczy rozwiązały ten problem, jeżeli od filtra paliwa do pompy masz bezbarwny przewód zobacz czy nie masz w nim pęcherzyków powietrza, jeżeli maszyna ma już trochę lat można za pomocą vaga zwiększyć dawkę paliwa rozruchowego
Na moje to raczej świece... Skoro kręci to aku jest dobre.
raczej świece, weź miernik i posprawdzaj opory, jak brak to do sklepu
Trzeba głośno krzyknąć DIZEEEEEEEEEELLLLL i zaraz wypowie się nasz forumowy szpecjalicta
ale was kurwa Grizzli zjebie jak bure suki za te rady bez ladu i skladu
Nie znam sie, ale RACZEJ SWIECE !

Jak sie okaze, ze swiece to bedzie, ze mialem racje
A jak z kontrolką świec przy odpalaniu na zimnym?
Jeśli Ty dalej jesteś w UK to raczej tam mrozu nie uświadczysz. Jeśli auto Ci nie pali przy temperaturach w okolicach 0 st C to sprawdź to co wymienili wyżej - świece żarowe. Ja przy -15 podgrzewam na 2 razy i to trochę pomaga. Świece mam raczej do wymiany więc jak się przepalą przez podwójne podgrzewanie to płakać nie będę
Czy Wy macie wszyscy najebane pod deklem? Bohun, skąd Ty ześ ten sposób z vagiem wyknaił? Chcesz, żeby Cię prąd kopnął?
przyczyny problemów z rozruchem na zimnym silniku to głównie:
-uwalone świece żarowe
-słaby stopień sprężania w cylindrach
-żle ustawiony kąt wtrysku
-zapowietrzony układ paliwowy
-zużyte (lejące) końcówki wtrysku
Pytanie do Emcia:
-czy w czasie kręcenia rozrusznikiem, kiedy jeszcze nie chce zapalić, leci dym z rury wydechowej? Jeśli leci, to ewentualność 1,2,3,5, jeśli nie leci, to ewentualność 4
-Poinformuj o swoich obserwacjach.

[ Dodano: 2010-02-15, 21:05 ]
Świece mam raczej do wymiany
Co to znaczy: "raczej"

[ Dodano: 2010-02-15, 21:06 ]
Świece z reguły albo grzeją, albo nie, bo to grzałki

[ Dodano: 2010-02-15, 21:13 ]
Jeśli problem wystąpił z dnia na dzień, to ewentualność 1 i 4
ja pierdole jaki rebus
ja pierdole jaki rebus
Trzeba się było uczyć
Dziękuję za pomoc. Bus niedawno kupiony i miał tak od początku ale wydaje mi się że mu się pogarsza. W tej chwili stoi u kolegi więc nie za bardzo mam do niego dostęp ale jak będę miał to poinformuję o obserwacjach. Pozdro
Bus niedawno kupiony i miał tak od początku ale wydaje mi się że mu się pogarsza.

ja pierdole jaki rebus
Bo nie ma jak disel. Benzyna tyle możliwości by nie dała
"raczej" - są stare i mogą pierdolnąć w każdej chwili, wszystko kiedyś kończy swój żywot.
Mip, nie martw się na zapas, to, że stare, nie oznacza, że zaraz padną. A jak padną, to na pewno poczujesz
Grizzly to z vagiem wygrzebałem na tym forum http://www.vwgolf.pl/ jak miałem stare MKIII nie mogę jednak znaleźć gdzie dokładnie
eMcio nie za bardzo wiem czy w lt nasz turbo ale w dalszej eksploatacji ropniaka może ci się przydać to http://www.vwgolf.pl/2008...iwego-kierowcy/
VAG-a możesz użyć do sprawdzenia dawek paliwa, ale nie do regulacji. Regulacja odbywa się mechanicznie przy pomocy sterownika na pompie. To tak w skrócie. Ale jeśli auto po odpaleniu chodzi dobrze, radzą tego nie ruszać, bo nie tędy droga
Dobrze niedźwiedź pisze. Dać mu coca coli.
Stawiam na świece lub źle ustawiony kąt wtrysku, szczególnie jeśli wymieniany był rozrząd
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl