ďťż

Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem płytki zaworowej o odpowiedniej grubości to polecam dorobienie z płytki samochodowej. Ja miałem podobny kłopot, bo przy regulacji okazało się, że trzeba wymienić zawory bo płytki o takiej grubości jak potrzebowałem do motocykli nie robią. Wziąłem więc od teścia mechanika starą płytkę samochodową i zaniosłem do zeszlifowania na odpowiednią średnicę. Zrobione idealnie. Wszystko chodzi jak należy.
Jeżeli macie problem ze szlifowaniem (grubości) to mogę polecić firmę: Bolczak z Wrocławia. Można się dogadać co do ceny i potrafią zrobić naprawdę wiele rzeczy. http://www.szlifierz.pl/
Odnośnie zmiany średnicy płytek to powinien to zrobić każdy zakład, który regeneruje głowice. Ja robiłem to w firmie Huzar we Wrocku http://www.glowice.com.pl/
To tyle z trików w miarę bezpiecznych (poprzedni właściciel zastosował metodę podkładania pod płytki blaszek z żaluzji - no comment- brak słów)


Wysłany: 28 Listopad 2007, 18:45
Autor: zbig

Mozna to robic w miare bezpiecznie plytki sa rowno twarde w calej swej grubosci. W mojej okolica takie szlifowanie na odp grubosc kosztuje 5zl /szt.
Wysłany: 28 Listopad 2007, 19:28
Autor: kiciol

do xj 900 diversion pasuje plytka od fiesty 1.25 zetec
Wysłany: 30 Listopad 2007, 03:30
Autor:JaroYamaha

co do płytek to:
Yamaha FZ750 genesis 20V
płytka ma średnicę ok5mm i wysokość ok4mm
szlifiernia AUTOTECH rumia
koszt szlifowania 5zł szt
w przypadku zbyt dużego wklepania zaworów przycinane są trzonki
szlifierka magnesowa (a na takowej szlifują płytki) nie miała zbyt mocnego magnesu (za mała średnica płytki) więc panowie dorobili tulejkę w którą wkładali płytki
po szlifowaniu zrobiłem ok35tyś zanim zawory wklepały się ostatecznie
jedynym mankamentem były obliczenia które robiłem przed daniem im płytek - musiałem wszystko sam wyliczyć
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl