Forum eportal / Strona: omnie.php
Grizli , Robak , Mip , i kto tam jeszcze ma starą XJ 600
Jak to jest z tymi króćacmi w naszych XJ?
Jedni mają je połączone wężykami a moja ma te wyjścia na wężyki zaślepione.
Jak jest w waszych XJ-tkach?
Jakie zadanie spełnaiają te weżyki?
Jakies wyrównywanie ciśnień.... sam nie wiem
Połaczyć to i zobaczyć co się będzie działo...?
Co o tym sądzicie.
Nie wiem o których wężykach piszesz ale....
jeśli masz kranik bez funkcji off - to znaczy z membranką na podciśnienie to te wężyki podłącza się właśnie pod kranik, w momencie, gdy gaźnik chce zassać paliwo wężyk "zasysa" membrankę w kraniku i leci paliwo. EEE ale to tak na marginesie.
Mam kranik podciśnieniowy jak każad XJ 51J
Wężyk ciśnieniowy do kranika wychodzi w króća. OK.
W trzech pozostałych krócach tez sa takie kominki z których wychodzi podcisnienie.
W niektórych XJ te kominki są połączone ze sobą - każdy do każdego za pomoca wężków i trójników.
U mnie te kominki sa zaslepione. Ciśnienie do kranika idzie tylko z pierwszego króca. Tego przy kraniku.
Teraz rozumiesz o co mi chodzi?
Więc pytanie. Po co te krće/kominki mają być połączone wezykami?
Moje nie są i XJ śmiga elegancko.
U mnie zaslepione. podlaczony mam tylko jeden pod kranik paliwa.
Od wyrownywania cisnien mam YICSa
U mnie są połączone następująco:
1 z 4 i do podciśnienia kranika
2 z 3.
Na jaką cholerę- nie bardzo wiem, skoro i tak robi się synchro czterech gaźników- może chodzi o równoważenie(chociaż częściowo) ciśnień w dolocie na wyższych niż wolne obrotach.
a ty leon naogladales sie u mnie i teraz wypytujesz sie wszystkich';p;p
ja mam nieco nowszą xjote i mam tak jak Robakkk
Mam tak jak Robakkk, pierwszy z czwartym i kranik + trzeci z drugim.
No to macie wszyscy połączone a ja mam zaslepione.
To w takim razie po co to jest?
wyjścia te masz do podłączania zegarów do synchro np, to czy jest połączone ze sobą czy zaślepione to nie rzutuje więc nie ma sie czym przejmować
Robakkk ma dobrze i ja też tak mam.
Słyszałem coś o wyrównywaniu ciśnień ale nie pamiętam o co chodziło... ale skoro fabryka tak zrobiła to chyba mieli w tym jakiś cel.
Słyszałem coś o wyrównywaniu ciśnień ale nie pamiętam o co chodziło... ale skoro fabryka tak zrobiła to chyba mieli w tym jakiś cel
A skąd wiesz, że to fabryka, a nie jakiś mechanior znad Wisły?
U mnie brak połączenia, tylko zaślepki, i też wygląda na fabryczne
Takie połączenie jest właśnie fabryczne.
hmm, a skąd wiesz?
W 900 to YICS ma za zadanie wyrównywać ciśnienia na dolocie. Między innymi...
Kurna Darek przeca to nie o 900 chodzi. Skąd wiem.. z serwisówki
Reszta chłopaków ma też połączone.
Ja właśnie zrobiłem testa Połączyłem te wężyki/króće i moto nie gadało tak jak powinno.
Wniosek.. moja nie chce miec połączonych króców
przeca to nie o 900 chodzi
OKi
Już się nie wtrącam.