Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Witajcie
Dzi w nocy postanowiem przeprowadzi drobne prace techniczne na moim ulubionym z pewnych wzgldw serwerze
- Poprawiony zosta przede wszystkim noktowizor, jest on teraz widoczny ze strony spectatora wtedy, kiedy patrzymy oczami zombiaka i owy zombiak ma wczony noktowizor (bo jednoczenie dodaem moliwo wyczenia noktowizora standardowym przyciskiem jego wyczania).
- Dodatkowo, rwnie z widoku spectatora dodaem widok cudzego HP oraz iloci ammo packw, tak, jak ma to miejsce gdy jestemy ywi, lecz tutaj nie widzimy swojego ekwipunku, tylko ekwipunek kolegi
Zamierzam poprawi jeszcze nieco dziaanie caej platformy zwanej Biohazard, ktra jednak jest czciowo mojego autorstwa, a rne gupoty mi kiedy do gowy przychodziy i nigdy nie wiadomo co w kodzie mogo si znale
Przewiduj dodatkowo kilka nowych efektw 'specjalnych', m.in przy wybuchach granatw i tak dalej i tak dalej.. wszystko idzie w dobrym kierunku


no kamaz co cie nalecialo:) ?

dobra sprawa z tym noktowizorem latwiej bedzie sie podgladalo graczy(zombiakow)
no i dobrze e s jakie poprwaki zawsze si nowe rzeczy przydadz
Dobra robota KamazZ W kocu bdzie mona widzie siedzc na specu co dany brudas wydziwia bo niekiedy nie mona byo tego do koca dostrzec Swoj drog z ciekawoci poczekam na efekty specjalne przy granatach Czekamy na efekt finalny poprawek <piwo>


Nasz ZM coraz lepszy , dobry pomys Kamazz , oby takich wicej
Kolejne zmiany:

Kolejne zmiany:[list][*]Zombiak delikatnie zwolniony, bo zapierdala a sie kurzyo
[*]Moliwo zdobywania ammo packw poprzez cik walk, zadane obraenia zombiakom, za 1000 zabranych HP zdobywamy 1 ammo pack.
[*]Usunita krowa w wyborze broni i jednoczesne dodanie jej do sklepu Biohazard = moliwo kupienia za AP (ammo packi)


* Co do prdkoci brudasa to czy ja wiem czy a tak zapierdziela
* Kwestia broni to krowa wcale nie jest tak miercionon broni, w przeciwiestwie do autokampy, ktra sieje mier w szeregach wroga.
* W kwestii broni zmienibym obraenia snajperek (AWP/Scout) albo odrzut, bo w stosunku posiadanych pociskw ich obraenia s zdecydowanie za niskie
* Pomys z AP za zadane obraenia wydaje si cakiem przyjemny, zwaszcza dla statsiarzy
(punkt z dedykacj dla Obamy )
ZombieMod I tak by najlepszy bez poprawek. ^^ Teraz jest jeszcze lepszy.
Oglnie dobrze e bd jakie zmiany oby to korzystnie wpyno na server ZM
hmmm .. krowa dobra byla nie na fragi ale na defa /-/ ammo paczuszki za hp jak najbardziej ------ zmiany sie zawsze i tak przydadza

* Pomys z AP za zadane obraenia wydaje si cakiem przyjemny, zwaszcza dla statsiarzy
(punkt z dedykacj dla Obamy )


japa...

(a sam pomysl faktycznie dobry)


* Kwestia broni to krowa wcale nie jest tak miercionon broni, w przeciwiestwie do autokampy, ktra sieje mier w szeregach wroga.

smiercionosna nie jest ale za to potrafi bardzo dlugo "przytrzymac" zombiaka przy scianie. Tak ze wszyscy wystrzelaja magazynki i jeszcze przeladuja. Dobra opcja z ta bronia za AP a napewno warta sprawdzenia

Tak jak pisze Unk przydalo by sie tez zwiekszyc obrazenia np z AWP czy scouta. teraz AWP ma minimalnie wieksze obrazenia od autokampy a strzela 100 razy wolniej.

zmiany NA NIE:
nie wiem Kamil po co dodales te durne okrzyki . Takim gownem to chbya sie dzieciaki na serwerze beda jaraly sadzac po sredniej wieku np "uszatka"
IMO to nie wnosinic dobrego na serwer a psuje klimat

Kolejne zmiany:[list][*]Zombiak delikatnie zwolniony, bo zapierdala a sie kurzyo

masz racje zapierdalal jak zly co bylo widoczne na mapach typu southescape,...

nie wiem Kamil po co dodales te durne okrzyki . Takim gownem to chbya sie dzieciaki na serwerze beda jaraly sadzac po sredniej wieku np "uszatka"
IMO to nie wnosinic dobrego na serwer a psuje klimat

Hehe, chodzi o te 'Napierdalaj... !!' ?
Usunite, bardziej daem to na test, ale zlew z tego miaem
W miejsce tych wydziww wrzuciem dwiki 'niezadowolenia' zombiakw
W sytuacji, kiedy zarobi heada wydaj z siebie dwik, po czym na 2 sekundy zablokowana jest moliwo ponownego odtworzenia dwiku, eby nie nakaday si na siebie i eby nie byo sieczki w uszach
Kolejn zmian s dodane dwiki przy wygranej CT, TT, pierwszym zaraeniu, troszk upodobni pod tym wzgldem naszego Bio do ZP
Bybym zapomnia, dopisaem troszk kodu uniemoliwiajcego kilkukrotne z rzdu zaraenie jednej osoby na samym pocztku rundy, bo raz, e byo to niesprawiedliwe, a dwa, e owy 'wieczny zombiak' mgby w kocu zwia z serwera, nie dziwne
W planach:
- Wzmocni latark, a dokadniej poszerzy j, w tej wersji za chuja nie mog znale miejsca, gdzie to si znajduj, ale moe dlatego, e sabo szukam
- Doda tzw. worki, czyt. boostbags po angielsku. Do czego one su? Ano do tego na przykad, eby blokowa drog zombiakom w kampach przy wyborze z menu, lecz ja chc je nieco inaczej zastosowa, chciabym urozmaici nieco kampy na serwerze i zrobi tak, aby na pocztku kadej rundy owe worki ustawiay si w miejscach, w ktrych ja sobie tego zaycz (na kadej mapie rzecz jasna gdzie indziej), np. tam, gdzie mona fajnie przykampi, ale nie da si tam samemu wskoczy, wtedy, na owe worki moemy wej, a nastpnie moemy ju wskoczy na jak skak, skrzynk, potem mona rozpierdoli worki i zabawa si zaczyna
- Zamierzam dopisa nowe tryby gry do naszego Biohazarda: Nemesis, Survivor i Multi Infection.
Wszystkie trzy powinnicie zna z ssiedniego moda ZM: Zombie Plague, to jest tak naprawd jedyna rzecz, ktra urozmaica t gr na ZP i jest naprawd fajna

Co do zmiany DMG broni. Mam to rwnie w planach, lecz cigle szukam (bd w kocu sam napisz) pluginu, ktry speniby moje wymagania, raz, e nie byby zamulony, dwa, e nie gryzby si z Biohazardem
Wg mnie worki z piaskiem, albo tryb rozgrywki survivor bd nemesis ne Biohazardzie s bez sensu. Raz, e na ZP zombiaki to leszcze i taki survivor moe sobie z M4 radonie kasowa hrody brudasw, a dwa to na BH kilku CT (z autokampami) kasuje Nemezisa w 1/4 czasu rundy. Wyjcia z tej sytuacji s dwa, albo cakiem zmieni mod na ZP (ale kady pamita jak to si skoczyo ostatnim razem p) albo po prostu nie pcha za duo tych udziwnie na raz i zostawi rozgrywk np. tylko z MassInfection (kilka infekcji na pocztku rudny w kilku miejscach 2 -3 brudasw na start), ktra na niektrych mapa byaby bardzo dobra, gdy czasami jeden zombiak nie ogarnie, i poowa CT jest nie do dojechania bo si skampi w lepszych kampach przez nadmiar czasu na pocztku rundy p

Teraz kwestia workw, taki temat ju si kiedy pojawia i powiem szczerze, e to drugi nie za dobry pomys. Worki pozowl gracz wchodzi tam gdzie dotychczas wej nie mogli, a co za tym idzie bdzie znw latanie po teksturach, jak to si dziao kiedy ze zwikszon grawitacj na pocztku rundy. Drugie ze oblicze workw, to takie, e znajac ycie CT bdzie blokowa wejcia do kamp brudasom i utrudni to rozgrywk zombiakom jeszcze bardziej. Teraz maja problem wej do kampy gdzie jest 2 - 3 ogarnietych ocalecw, a co bdzie w momencie kiedy bdzie w kampie 5 takich ogarw i do tego worki? - 100% klska zombiakw.

Dlatego apeluje o rozwaenie jeszcze tych dwch powanych zmian p
Heh, wyjani co trzeba

Raz, e na ZP zombiaki to leszcze i taki survivor moe sobie z M4 radonie kasowa hrody brudasw
Krowa, zwikszona odporno, 3 ty HP i strzelanie bez przeadowania, wtpie, e Zombiaki nie bd wstanie mu nic zrobi, ale i Survivor bdzie wstanie sobie pobiega

a dwa to na BH kilku CT (z autokampami) kasuje Nemezisa w 1/4 czasu rundy.
co??? Dwa razy wiksza odporno, mniejszy knockback (odrzut) zombiaka, 10 tysicy HP (bez odnawiania) i taki bdzie atwy do zabicia? Wtpie

Worki pozowl gracz wchodzi tam gdzie dotychczas wej nie mogli, a co za tym idzie bdzie znw latanie po teksturach, jak to si dziao kiedy ze zwikszon grawitacj na pocztku rundy.
Maa rnica, zmniejszona grawitacja pozwalaa wle wszdzie, worki pozwol wle tylko tam, gdzie ja sobie zaycz, a uprzednio przetestuje owe miejsca, czy s wolne od bugw, ewentualnie mona je zaata WalkGuardem przecie

Drugie ze oblicze workw, to takie, e znajac ycie CT bdzie blokowa wejcia do kamp brudasom i utrudni to rozgrywk zombiakom jeszcze bardziej. Teraz maja problem wej do kampy gdzie jest 2 - 3 ogarnietych ocalecw, a co bdzie w momencie kiedy bdzie w kampie 5 takich ogarw i do tego worki? - 100% klska zombiakw.
Mylaem e doczytasz uwanie, tego wanie miaoby nie by, bo worki suyyby jedynie na sam pocztek mapy jako 'kruche schodki'
pomysl z dodaniem nemezis survivor i czegos tam jeszcze jest wedlug mnie zly
Biohazard na frag arenie jest fajny dlatego...ze nie ma tu wlasnie tych opcji...

worki.. dla mnie glupie jesli mogli by je roztawiac ludzie boo

jakis neokid wbije do kampy z 3 kolegami(np campzonebeta) stawia worek po srodku i co... wygrana pewna bo
- 4 osoby wystarcza zeby zombi nie moglo wbic do kampy
- worek jeszcz to utrudni...

jak by to ode mnie zalezalo to zostawil bym serva tak jak jest nawet latarki bym nie zmienial
ktos co ogarnia zm nawet bez latarki do kampy trafi:D
Bagam skoczmy ze zmianami! Dlaczego nasz serwer jest najlepszy? Bo ma prosty schemat rozgrywki. Wszystkie puchatki si nie umywaj. Nowi gracze na serwie zachwalaj sobie wanie prostot. Jakie worki? Nowe mody? NIE! Po co to komu? le jest teraz? Serw praktycznie cay dzi jest full, a to oznacza, e ludziom si podoba.
Dla mnie bez sensu byo np. zmniejszenie prdkoci zombiaka. Na pocztku rundy 1 vs. 22 nie ma duych szans, kiedy trzeba obskoczy wszystkie kampy,a wczeniej znowu tak bardzo szybko nie biega.
Albo zmiana dotyczca przeadowania broni. Po co? Na tym polegaa zabawa- albo wystrzelasz do koca, albo zaryzykujesz i Ci zabraknie 1 ammo:)

Podsumowujc:
Nie upodobniajmy si do innych- niech inni upodobniaj si do nas !!! <diabel>
Ee, my si nie upodabniamy, my si zmieniamy
Zmiany s dla testu, to co zrobiem inaczej, mog atwo wrci
No i dobrze e zachodz jakie zmiany,dziki temu gra bedzie wyglda lepiej

Tylko jedna wada szkoda,e krowe mona kupic ju tylko za amo packi.

A reszta to git.
Trudno jest mi si wypowiada skoro nie mogem posmakowa tych zmian osobicie(ban permanentny). Jeli cokolwiek mog tu wtrci to aby nie zapomnie e zm sam w sobie wymaga dobrych komputerw i aby te dodatki nie obciay jeszcze bardziej.
a moe jakie nowe postacie zoombiaka tylko te same twarze wida nie wiem taka propozycja oglnie wszystko super
nie zombiaki mog zosta
Nie rozumiem wiele kwestii, poniewa mj tumacz le, ale rozumiem.

Kamazz, zawsze masz wietne pomysy na popraw zombie serwer zazwyczaj kilka dobrych pomysw, ale z wyjtkiem wczenia w modelu serwer zombie na Survivor / Nemesis ... bo mimo ZP jest, posiada wszystkie postaci serwera Biohazard.

Gratulacje dla wszystkich innych zmian w serwerze i moe ... Dlaczego nie uwzgldnienie tendencji w zwikszaniu ping p ?
no dobra robota kamazz szczeglnie z t szybkoci zombiaka, bo eczywicie zawala niele- nie byo szans ucieszki (np trainescape) i oglnie adnie. Z tymi efektami specjalnymi nie przesad (eby jeden granat caej mapki nie rozpierdzieli)
Hehe Shedool smiesznie nawija

Sam nie wiem co sadzic na pare tematow.

Kwestia Neme, Multi i Survivor-
Mysle ze jesli kazdy z tych trybow moglby byc np max1 raz na kazda mapke to mozna by sprobowac. Z drugiej strony tez nie jestem przekonany czy aby jest potrzba na zmiany trybu rozgrywki

A co do workow- tak samo- w sumie sam nie wiem. Jakos strasznie sceptyczny jestem w stosunku do zmian na naszym serwerze. Takie worki jakie opisales czyli takie ktorymi nie mozna blokowac kamp (i tu mi wpadl taki pomysl- np worki mozna stawiacprzez pierwsze 30 sekund rundy a po tym czasei i tak sie rozpadaja) a jedynie maja ulatwic wejscie do kamp brzmia nawet w miare logicznie.

Jednak jesli bym juz mial wybierac to bym sie predzej sklanial ku pierwszej zmianie bo jakos bardziej mi sie podoba.

sam nie wiem.

no nie wiem... mysle o tym i dalej nie wiem

A reszta tych drobnych i kosmetycznych zmian jest dobra. dzwieki, AP za walke, nokto, latareczka i pare innych, krowa za AP tez
Aa i zapomniaem wspomnie, latarka napisana od nowa, powikszona, mam nadziej, e tak ju jest ok
yhmmm latarka fajna

a moe jakie nowe postacie zoombiaka tylko te same twarze wida nie wiem taka propozycja oglnie wszystko super

http://fragarena.pl/sprawy-serwera-zm/13127-modele-part2.html rufi mozesz sobie sam wgrac
Co do workw ustawianych tylko przez Kamaza nie mam zastrzee, jednak jeeli byyby to worki stawiane przez graczy to czarno to widz p

Co do trybu rozgrywki sdz, e zmiany nie s potrzebne, gdy tak jak to uj Mitju, ZombieMod FragAreny przyciga prostot, jasnymi i przejrzystymi zasadami, bez niepotrzebnych udziwnie p

Jedynym fajnym urozmaiceniem trybu rozgrywki byaby masowa infekcja co par rund, np 4 zombiaki w kilku miejscach si respi, a ocalecy sraj po gaciach bo nie wiedz gdzie wia a Neme i Survivor s wg mnie nie potrzebne.
Co do zmiany trybu rozgrywki zdecydowanie na NIE. To nie bdzie ju ten sam serwer ktrego tak wszyscy ceni za prostote.

Co do zmian ktre ju weszy to jest elegancko
Oprcz tego e rudna trwa 4 minuty bo to jest nieze przegicie.
jestem jaknajbardziej za tym co napisal Unk

Czyli taki tryb multiinfection bylby co pare rund czyms dobrym. Zreszta kiedys pamietam bylo juzunas multii mi sie fajnie gralo

a czas rundy uwazam ze jest dobry. nieraz szczegoklnie na mapach gdzie jest kilka kamp potrzeba troche czasu az sie stopniowo do kolejnych zombiaki dostana (np frag_zone_beta2)
He, naszed mnie pomys na nowy plugin.

Kady ywy moe kupi pak za ammo packi (wiadomo co to jest, bomba), nastpnie j wyrzuci (tak, zwyke 'G', podstawowy przycisk dropnicia broni, jak kto ma inny to bdzie oczywicie na innym dziaa), nastpnie czekamy, a brudasek bdzie chcia si po tej paczce przej, przekucn, cokolwiek, wtedy zostanie delikatnie 'pierdolnity' (taki a'la kop w ryj, eby poczu) i zabierze mu to 100HP, co wy na to he?
Paczka potem oczywicie znika, eby nie byo
Dobry pomys xD

Ja bym proponowa granaty za dajmy na to za 20 ammo packow dla zombi taki ktry z zombi robi ywych a dla ywych odwrotne taki ktry zamienia w zombi xD to by byo dobre
A co si stanie z Zombiakami na mapkach typu camp_zone_beta (np na dugiej kampie), gdzie ct mog ustawi kilka takich paczuszek p Pomys dobry ale np zrobibym ograniczenia do tych paczuszek, takie eby mona je byo stawia to tylko na otwartej przestrzeni (wymagane miejsce np szeroko 3 Ctkw ) No i skoro Ct mieli by takie ulepszenia to ZM dabym to samo tyle eby zamiast zabiera 100hp zaraao jednorazowo
Unk le to przemylae dajmy na to e ta paczka bedzie kosztowa 20 ammo packow to powiedz mi ile osb nabije 20 ammo packow eby ca duga zawali tymi paczkami :-)

Unk le to przemylae dajmy na to e ta paczka bedzie kosztowa 20 ammo packow to powiedz mi ile osb nabije 20 ammo packow eby ca duga zawali tymi paczkami :-)

W sumie racja, ale statsiarze bez problemu nabij tak liczb, a na serwerze jest ich nie mao, jednak jeeli cena owej bomby bdzie tak wysoka to rzeczywicie moe ona si pojawia sporadycznie
Dobra sprawa z tob bomba Citex troszk przesadzie z tymi ammo packami ja proponuje aby ona kosztowala 10 ammo packow.. tyle co odtrutka..

Dobra sprawa z tob bomba Citex troszk przesadzie z tymi ammo packami ja proponuje aby ona kosztowala 10 ammo packow.. tyle co odtrutka..

nie malo 20 jest dobrze bo moze 2 osoby na mape uzbietaja
Dokadnie za 20 AP i bdzie super sprawa
no ciekawe jak to bedzie w sumie taki bonusik sie moze przydac w kryzysowych sytuacjach
Ale pomylcie kto gupi wyda 20ap na co takiego? za 20 mona kupi 3 granaty ktre prawie zabij zombiaka(dobrze rzucony to okoo 90 hp).
Pomys ciekawy, ale ja bym zmieni go na zasadzie, e za te 20ap mona kupi super granat- zabierajcy do 300 hp. I wtedy to byby bonusik dla statsiarzy siedzacych samych w kampie
No te dobrze mwisz ja bym tej bombki nie kupowa ja bym kupi flesza i granat za granatem i po zombie:D Jeeli to ju chcecie to wsadzi na serva to opucie cene albo zrbcie glosowanie zobaczymy co na to spoeczestwo..
co wy pierdolicie byscie chceli moze za 5 ammo .kylong akurat nie musisz kupywac bomby .
widac kto gra dla ranku
...
A co ma do tego gra dla ranku? Przecie bomba podkadana byaby w celu odebrania zombiakowi hp... No, chyba e ja co le zrozumiaem...
wedlug mnie pomysl z ta pake nie za bardzo...

dlatego ze jak to unkown powiedzial poroztawia sie ze 2 na campzonebeta i po zombiakach a jak wszyscy wiemy zeby zombi nie moglo wbic do tej kampy wystarczy 3 ogarnietych CT i 3 auto kampy...

a jesli by juz ja wprowadzic to za cene 20amo lub WIECEJ

kylong pomysl z super granatem lekko przesadzony, dobry gracz da rade zwyklym po 2/3 zombi jednorazowo

a jesli juz mowa o ammo packach to przydalo by sie zmniejszenie cen

-szybszego biegania
-1000hp
-mniejszej gravitacji

to by bylo na tyle:D
faktycznie mozna by zmniejszyc nieco cene szybszego biegania i mniejszej grawitacji bo teraz to praktycznie sie z nich nie korzysta. cos w granicach 5 i 6 pkt mysle ze by bylo w miare. albo 4-6. i by juz nieraz ktos zrobil z tego uzytek.

Natomiast nie podoba mi sie pomysl z bombami.

BTW, Kamazz, co Ty na to zeby odblokowac ta kampe w budynku na zm_snowbase? ta co ostatnio sie sam dziwiles ze jest zablokowana. Mapka znowu by sie stala atrakcyjna a po tym jak doszly ammo packi i 1000 hp juz jest jak najbardziej do zdobycia a nie tak jak kiedys
ja korzystam na mapach z heli.:)

bomba ok mozna na camp zone beta wylaczyc

20 ammo za bombe
Na razie zrobiem bomb zaraajc za 16 ammo packw, zobaczymy, czy zda ona egzamin heh
granacik dla zombi jest, uzylem go fajnie sie spisuje, ale jest za tani...
zdobyc 12 ammo packow to wysilek jednej dobrej rundy, i na dodatek sa ammo za obrazenia, powinien kosztowac ponad20 ammopackow...
Dla mnie zdobyc 16 ammo to aden problem wystarcza mi 3 rundki jeste zombie i zaraasz w 1 rundke ok 5 6 i git ja uwaam e jest w dobrej cenie miao by 20 a jest 16:)

Dobra sprawa z tob bomba Citex troszk przesadzie z tymi ammo packami ja proponuje aby ona kosztowala 10 ammo packow.. tyle co odtrutka..

wedug mnie ten granat zarazajacy to nie jest dobry pomys,poniewaz taki delikwent rzuci granata do kampy i posprawie,gra staje sie bez sensu.
* Wg mnie pomys z granatem jest dobry bo na niektrych mapkach wyrwna szanse zombiakw w walce z CT, jednak z drugiej strony przyblia BH do ZP.

* Kolejnym minusem tego jest to, e za zaraenie granatem nie powinno by AP, jeden dobrze rzucony granat zaatwi nam niemale AP na kolejny co w takim obrocie sytuacji psuje ca rozgrywk i rozmija si z celem gdy co to za walka z brudasami, ktre jednym rzutem kasuj caa grupk ocalecw.

* Jeeli granat miaby zosta na serwerze powinien by (jeeli dostaniemy za zaraenia AmmoPacki) co najmniej za 20 - 25 AP, jeeli byby bez naliczania AP za zaraenia jego cen podwyszybym do 18 AP, eby nie byo przesadnej iloci granatw na mapce.

* Wg mnie pomys z granatem jest dobry bo na niektrych mapkach wyrwna szanse zombiakw w walce z CT, jednak z drugiej strony przyblia BH do ZP.

* Kolejnym minusem tego jest to, e za zaraenie granatem nie powinno by AP, jeden dobrze rzucony granat zaatwi nam niemale AP na kolejny co w takim obrocie sytuacji psuje ca rozgrywk i rozmija si z celem gdy co to za walka z brudasami, ktre jednym rzutem kasuj caa grupk ocalecw.

* Jeeli granat miaby zosta na serwerze powinien by (jeeli dostaniemy za zaraenia AmmoPacki) co najmniej za 20 - 25 AP, jeeli byby bez naliczania AP za zaraenia jego cen podwyszybym do 18 AP, eby nie byo przesadnej iloci granatw na mapce.


zgodzie sie z unkownem, i dodam ze dobrze by bylo gdyby tego granata zombi mogl uzyc raz na 3 rundy/ mape
Spidi chciaem eby byo 10 albo eby troszk spuci z 20 np 15 no ju kupiem t babk ale nie umiaem jej uy przez chwilk wstyd si przyzna:D
Wiecie co wam powiem, gram sobie na serwie o 15:00 glosowanie na map brambor, statystyki glosowania byy 54% na brambor do 44% na jakie dno, po graem 1 minute na mapie, bo dzieci neo dostay okres bo jak to stwierdzili ta mapa jest 10x dziennie, opanujcie si z tym mikrofonem !!!! Jeeli AMX wybra mapy do glosowania to nie paka ze mian tylko grac, a wszed sobie GODZIO i na kade zawoanie dzieci NEO zmienia map kiedy chce !!! Zal, co do zmian Super z tym granatem, ale nie za 16 ammopakow, za duo, Opanujcie ten serwer bo ostatnio NEO'wnia sie robi !!! pozdro!

Wiecie co wam powiem, gram sobie na serwie o 15:00 glosowanie na map brambor, statystyki glosowania byy 54% na brambor do 44% na jakie dno, po graem 1 minute na mapie, bo dzieci neo dostay okres bo jak to stwierdzili ta mapa jest 10x dziennie, opanujcie si z tym mikrofonem !!!! Jeeli AMX wybra mapy do glosowania to nie paka ze mian tylko grac, a wszed sobie GODZIO i na kade zawoanie dzieci NEO zmienia map kiedy chce !!! Zal, co do zmian Super z tym granatem, ale nie za 16 ammopakow, za duo, Opanujcie ten serwer bo ostatnio NEO'wnia sie robi !!! pozdro!

no niestety tez przy tym bylem, ale to nie jest odpowiedni temat na to
Ale ... Kiedy zmiany na serwerze?

Ponadto, dlaczego nie powiedzie co o ping inkrementacji serwer zombie? lub przynajmniej pozwoli administratorom zagra mnie, bo nie jestem lager

Thanks!

Ale ... Kiedy zmiany na serwerze?

Ponadto, dlaczego nie powiedzie co o ping inkrementacji serwer zombie? lub przynajmniej pozwoli administratorom zagra mnie, bo nie jestem lager

Thanks!


omg nie jestem lagger... ale sie usmialem...

ping po 250 ...

a po zatym perma ma
kurwa wmawia sobie e nie jest laggerem zal
Granat adnie spenia swoj role tylko moim zdaniem powinien by zdecydowanie droszy :-)
a wiecie co myslalem ze granat to zly pomysl, a jednak mi sie spodobal:D uzyljem go juz kilka razy:P
First: I haven't got 250 of ping, I've got only 150.

Second: I'm not lager

Third: kamazz allow me to play in zm server with 150 of ping without being banned, if I'm not lagger

All admins ban me, so I want kamazz to speak to them so that they can't ban me again.

Thanks!
Powinien by duo droszy. Mam tego granata prawie co map. Nawet kilka razy na mapie.
No to troszk zmian wprowadziem:
- Koszt bomby infekcyjnej to teraz 20AP, zostawibym 15, jednak nie mam teraz gowy do obejcia dodawania AP w przypadku zarae z granata.
- Napisany nowy granat zamraajcy, duo wydajniejszy, poczony z kodem Biohazardu, dziaa prawie identycznie jak poprzedni, z tym, e tutaj nie ma szopek zwizanych z tym, e kto sta w polu raenia, a mimo to nie zosta zamroony, tutaj takie szopki nie przejd
- Dodane kolorowe linie za granatami, rwnie wbudowane w kod, dziki czemu s bardziej optymalne.
- Wreszcie wykodziem dobrze dziaajc blokad bycia 2 razy z rzdu zombiakiem (nie liczc przypadku, gdzie bylimy nim w trybie Multi, ale o tym za chwile)
- Wprowadzony tryb Multi, aby wogle mg zosta wczony, na serwerze musi by minimum 10 graczy (tutaj moecie zgasza postulaty o ewentualn zmian), cay system inteligentnie dobiera ilo zombiakw na start w zalenoci od iloci graczy aktualnie przebywajcych na serwerze, szansa, e trafi si akurat tryb multi to 1/15, dodatkowo nie moe si on powtrzy 2 razy z rzdu..

Jeszcze jakie propozycje, heh?
tak, dodaj krowe do kupienia za ammo packi
i zmniejsz cene szybszego biegania, i zmniejszonej grawitacji(9 to za duzo i nikt tego nie wyda bo bedzie wolal uzbierac 10 na odtrudke a takto...)

edit shedol byles laggerem, jestes laggerem, i bedziesz laggerem a poza tym max ping na fa to 100...

znajdz sobie hiszpanego biohazarda
nie wiem moe jakie fajne modelki zombie???
narazie jest wszystko dobrze.Nie mam pomysw

Niestety modele sie popsuy.
Modele naprawione heh
ammopacki nie dzialaja...:/

kamazz to naprawi.Godzio
ja tak myslalem zeby ustawic przez pierwsze 30 +/- sekund kazdej rundy gravitacje (kiedys tak bylo) bo sa naprawde niektore mapy gdzie bez gravitacji sie nie schowasz a mysle ze to dobry pomysl co o tym sadzicie ??
jako mi sie to nie widzi
Mi rwnie..Jak by bya grawitacja to by byy straszne problemy z wejciem do kamp graem ju kiedy i wiem jak to jest..
szczerze to wolaem stray zombie mod jak smiem twierdzi wiekszo graczy- flara bya lepsza a poza tym cos sie co chwile psuje. Nie poprawiaj ju za duo. (doceniam twoje chci, ale niktrych rzeczy lepiej nie ulepsza)

P.S: PRAWO MURPHY'EGO:


"Jeli dostatecznie dugo co ulepszasz, na pewno to zepsujesz."
ta grawitacja to nie jest zabardzo dobry pomys jak mi si to nie widzi
Wszystko idzie w dobrym kierunku co do pomysw to tak jak mwiem pomyl o innych modelach zombie
e mrozik modele zombie to se samemu mona zmienic

Wszystko idzie w dobrym kierunku co do pomysw to tak jak mwiem pomyl o innych modelach zombie

modele zombi mozna samemu zmienic, ja juz od dawna uzywam nowych(wiekszosc adminow tez)

a co do nowosci to ciekawa byla by opcja dla zombiaka- zero odrzutu- tzn jak ct w ciebie strzela nie ma w ogole odrzutu, a to jest glowny problem wejscia do kampy

oraz jesli po zakonczonej rundzie bylo mniej niz 10 ct i wygrali to dostaja ammo packi za walke:)
haha zmieni modele zombie mozna rcznie samemu je zamieni.
avatarze (czyli mitju) chyba nie ma takiego ammo packu :/
a pajeczaku grawitacja wcale sie az tak nie zmienila- jakos nie zauwazylem
a wogle zostawcie tak jak jest i koniec, a jak nie to foch
Wiem o tym e mona samemu, ale chc eby wszyscy mieli inne.
Ale te ktore sa obecnie na serwerze (od poczatku zreszta) sa sympatyczne.

No i ze wszystkich jakie do tej pory widzialem sa najfajniejsze i najbardziej klimatyczne
Tu si nie zgodz s setki, a nawet tysice fajniejszych i efektowniejszych modeli p
Czemu cay czas jest ta sama (beznadziejna) mapa de_dust2new?
Zombie biega z broni... nie moe jej uywac, ale j widac.
I mam jakie problemy, podczas gry pisze mi ,,Conn problem" - Tylko na tym serwie p
PS. Doc mao osb dzisiaj gra
No bo zjebali ZM
Mrozik, akurat to z modelami to jest moja calkowicie subiektywna opinia, i osobiscie nie widzialem lepszych,. Te sa po prostu oklepane bo gramy na nich juz poltora roku

Ale ja i tak ich nie zmienie a jak zostana odgornie zmienione to sobie wgram te.

Kamil, co z krowa? nie ma jej w AP ani do wyboru.
I co sadziszo zmniejszeniu kosztow AP za grawitacje oraz szybsze bieganie? Obecny koszt AP sprawia ze sa totalnie nieatrakcyjne zakupy tych dodatkow
co do poprawek czasami brudasy padaja od 1 strzau <tak jakby cos bylo zbugowane> ii nawet czasami wyglada jakby brudas mial bron i na koniec sie czsami robi tak ze rodzisz sie ct ale nie masz broni <tylko kosa> ale wygladasz jak ct dalej a u ciebie jako brudas cos sie pomieszalo
Wszystkie dziwne rzeczy na serwerze s win tego e kamaz cay czas co zmienia p

dobra moze tak;
kamaz serw jest co chwila przeciazony i dzisiaj od rana nie udalo mi sie zagrac calej mapki bo co 10 min serw pada

haha zmieni modele zombie mozna rcznie samemu je zamieni.
avatarze (czyli mitju) chyba nie ma takiego ammo packu :/
a pajeczaku grawitacja wcale sie az tak nie zmienila- jakos nie zauwazylem
a wogle zostawcie tak jak jest i koniec, a jak nie to foch


no wlasnie wiem ze nie ma ale skoro kamazz sam biohazarda pisze to chyba dalo by rade jakos to napisac:D

ale sie nie znam wiec nie wiem
mnie zdziwil taki widok brudasy z bronia biegaja
hahaha zachciao si poprawek, teraz przez to serw dead :/
mnie bardziej rozwalil widok chyba wczorajszych granatow.
Unk sie pytal "co to za kamyki"
Razem z granatem lecialy rece. Mozna by wrecz o takim granacie powiedziac "Ale urwal!"



hehe, ale to bylo dobre
kamaz
popraw bledy albo nie wiem bo od wczoraj serw nie wytrzymuje 15 min i tylko pada i tylko zm_dust_new az sie nie chce grac .albo za duzo dales naraz albo ty wiesz co nie tak jest
Trzea zrobi raz a porzdnie i ju nie poprawia:DMi ju ten dast dup wychodzi:D

tylko dast dast i dast hehe:D
Zombie co chwile pada , trzeba co zrobi !!
I jeszcze jedno :
1 trafienie : klatka piersiowa , 5 dmg...bro AWP , mozby powikszy do 35-50 dmg ??
Moe od trybu multi tak si dzieje kumpel kiedy w szkole postawi serw zombii jak wprowadzi multi to mu si posypa (std taka sugestia)^^
Nie spamujcie bez sensu, KamazZ wczoraj odwali kawa dobrej roboty, niemale cay dzie siedzia i duba przy serwerze, jak sobie odpocznie to jestem pewien, e zobaczy co jest nie tak i przez co co chwile si resetuje serwer Na dniach wszystko bdzie ju w porzdku, a do tego czasu uzbrjcie si w cierpliwo i przestacie marudzi p
unek ma racje chopak po dobrej robocie musi nabra si aby upora si z nastempnymi trudnociami
Jak na razie wrzuciem star wersje serwera, sprzed kilku dni, now wrzuc, jak bdzie dziaa w 100%
i tak nie jest jak byo kto rzuca flesha i olepia

i tak nie jest jak byo kto rzuca flesha i olepia

chociaz smiesznie jest
wiec nie plakac pare dni was nie zbawi
Gralimy z foxem na serwie i wyszlo na to ze co kupil ktos granat infekcyjny to serwer sie restartowal xD
Koniec tego spamu! kolejne posty o tym e serwer si sypie bd wypieprza!
Kamaz jest poinformowany i si tym zajmuje.

Dobrze Mrz! Krtka pika z nimi! // Sheriff
no serwer ju od wczoraj dziaa normalnie wic da si zy. Co do poprawek to kamazz nie grzeb juz za duo w tym zm

no serwer ju od wczoraj dziaa normalnie wic da si zy. Co do poprawek to kamazz nie grzeb juz za duo w tym zm

dziala poprawnie bo kamazz przywrocil do ustawien z kilku ostatnich dni... nie ma tych nowosci
No i nowoci wrciy, serwer dziaa w porzdku, za chwile dodam krwk do sklepiku heh
dzieki kamazz server dziala, ale zmienilbys jeszcze 3 rzeczy

- cena krowy- 15 to stanowczo za duzo...
- zmniejszyl byc liczbe zombi w multi infekcji bo to stanowczo za duzo, dalbys powiedzmy 3/4
- i aby zombie mogl kupic ponowne odrodzeniee gdy bedzie sam...

dzieki kamazz server dziala, ale zmienilbys jeszcze 3 rzeczy

- cena krowy- 15 to stanowczo za duzo...
- zmniejszyl byc liczbe zombi w multi infekcji bo to stanowczo za duzo, dalbys powiedzmy 3/4
- i aby zombie mogl kupic ponowne odrodzeniee gdy bedzie sam...


* Krowa w sumie moga by by ciut tasza, biorc pod uwag to, e po mierci si j traci i znw trzeba na ni zbiera AP.

* Liczba ZM z tego co wiem jest dostosowana do liczby graczy na serwerze im wicej graczy tym wicej zombiakw, jednak przychylam si do zmniejszenia liczby przy penym serwerze do max. 5 zombiakw

* Moesz uy ponownego odrodzenia jak jeste zombiakiem, aczkolwiek nie wiem jak to wyglada w przypadku jak jeste sam. Zreszt to i tak nie ma znaczenia, jak zombiak nie ogarn na pocztku to i potem nie ogarnie xD
* krowa
tez uwazam ze cena za krowe jest za duza i moim zdaniem nie powinna przewyzszac ceny odtrutki

* faktycznie limit max 5 zombie na poczatku przy pelnym serwerze jest OK. Z tego co wiem to teraz wspolczynnik multi jest 0.26 i oby nie bylo wieksze a sam bym nawet wolal ciut mniej (cos pomiedzy 0.20 a 0.26)

* ponowne odrodzenie.
mitju ma racje- faktycznie nie mozna sie ponownie odrodzic jak sie jest samemu.
Unk, mysle ze tu nie chodzi o to ze ktos "nie ogarnal" bo taka sytuacja czesto ma miejsce wlasnie gdy ktos ogarnia. I od razu dobiega do kampy lub nawet w niej zaczyna.
Mi jest obojetne czy ta opcja jest dostepna przy 1 czy przy minimum 2 zombie
no wlasnie, a z tym ponownym odrodzeniem chodzi o to ze

- zombie zaczyna w kampie wszystkie ct zlatuja sie kolo kampy i naparzaja full ammo, zombie kupuje ponowne odrodzenie i all ctkow od tyle zjada:D o to mi chodzi


- zombie zaczyna w kampie wszystkie ct zlatuja sie kolo kampy i naparzaja full ammo, zombie kupuje ponowne odrodzenie i all ctkow od tyle zjada:D o to mi chodzi


co za duzo to nie zdrowo.
Wedug mnie narazie nie potrzeba wiecej ulepszej.

zombie zaczyna w kampie wszystkie ct zlatuja sie kolo kampy i naparzaja full ammo, zombie kupuje ponowne odrodzenie i all ctkow od tyle zjada:D o to mi chodzi

Bardzo rzadko si tak zdarza, e zombie respi si w jakiej kampie, wikszo tego typu sytuacji wynika z tego, e nie czekacie nawet na infekcje, wbiegacie do kampy nie liczc si z tym, e infekcja jest losowa i moe pa na kogo innego, ale rwnie i na was. Std problemy z wyjciem jak jacy ogarnici CT szybko przytrzymaj brudasa w ryzach. Mora z tego taki, e warto czeka na moment infekcji, bo dziki temu mona nie wyldowa w w/w sytuacji.
tylko ze teraz sytuacja sie troche komplikuje.
mozesz nie wbiegac od razu do kampy i poczekac na efekty infekcji... ale jak admin multi dowali to juz nie jest tak rozowo

tylko ze teraz sytuacja sie troche komplikuje.
mozesz nie wbiegac od razu do kampy i poczekac na efekty infekcji... ale jak admin multi dowali to juz nie jest tak rozowo


Jak admin dowali multi to nawet w kampie nie masz gwarancji, e bdziesz bezpieczny Infekcja moe dotkn Ciebie, bd delikwenta idcego tu za Tob i wtedy te masz lipk p Mona gdyba coby byo gdyby, ale wg mnie opcja ponownego odrodzenia dla brudasa (odosobnionego) bez taktyki jest nie potrzebna, raz si zapie, wycignie wnioski, drugi raz nie popeni tego samego bdu.

jesli zrespi sie spory kawal od kampy to tak ale jesli pod kampa???
to co bedziesz blokowal i mowil,, zaczekamy na infekcje,, okazuj sie ze jedna z 10 osob probojacych wbic do kapmy jest zombie i po zabawie...

ale wg mnie opcja ponownego odrodzenia dla brudasa (odosobnionego) bez taktyki jest nie potrzebna, raz si zapie, wycignie wnioski, drugi raz nie popeni tego samego bdu.

nie mowie ze jestem jakims mistrzem taktyki ale nieogarem chyba tez nie jestem. a nie raz i nie dwa zdazalo mi sie byc w takiej sytuacji wlasnie. Ja nie wiem w czym Ty widzisz problem ze ktos wyda zarobione wczesniej w trakcie walki wlasne ammo packi i tym samym zarazi paru twardo stojacych przed kampa ludzi.


Jak admin dowali multi to nawet w kampie nie masz gwarancji, e bdziesz bezpieczny
na gwarancji to mozna miec telewizor albo buty. ale bedac w kampie moje szznse rosna o 100%. i jak sie dalej losy by nie potoczyly to o to chodzi zeby po pierwsze- dojsc do kampy


Infekcja moe dotkn Ciebie, bd delikwenta idcego tu za Tob i wtedy te masz lipk
No i co z tego wynika? jak dotknie mnie infekcja to zarazam. jak kogos przede mna to lipa. jak tego za mna to mam szanse. a jak nikogo z naszej trojki? to siedzimy we trzech i kosimy.

ale nie musisz sie odnosic do tego co tu napisalem bo i tak obaj swoje wiemy.
i napisalismy co myslimy. A dalszy ciag tej dyskusji obaj znamy ;>
dajcie se siana mi wszystko odpowiada

a krowy nie uzywam wiec mi rybka (onlty autokampa lub szot

OBI:
ale to ze Ty nie uzywasz krowy to nie znaczy ze nikt jej nie chce uzywac. trzeba to rozpatrzyc pod ktem wszystkich graczy a nie jednej osoby. 15 punktow za krowe na 1 runde to zdecydowanie za duzo jak za 5 pkt mniej moge kupic odtrutke albo za raptem 5 wiecej zarazic cale wielkie zbiorowisko CT.
zgadzam si z obim krowa jest za droga
wszystko super fajnie ale bym by raczej za tym zeby czas rundy zwikszy do ponad 4 minuty, tak 4.30 byo by ju dobrze. To moja propozycja. A reszta to mi tere fele jest dobrze <piwo> <piwo> <piwo>

wszystko super fajnie ale bym by raczej za tym zeby czas rundy zwikszy do ponad 4 minuty, tak 4.30 byo by ju dobrze. To moja propozycja. A reszta to mi tere fele jest dobrze <piwo> <piwo> <piwo>

czas rundy albo niech zostani taki albo do 4. bo4 .30 to za dlugo
bo powiedzmy ze
mapka trwa okoo 20minut
jest mapka cos w stylu camp zone beta gdzie wszystkie zombie do kampy nie wbije bo suie staty popsuja
i jesli rudny beda ponad 4minut to bedzie ich tylko 4 na mape:/ a to b.malo
Byo ostatnio 4 minuty i uwaaem to za przegicie.

Byo ostatnio 4 minuty i uwaaem to za przegicie.

i tak i nie.
przegiecie jak sie jest zombie i sie szybko zginie bo wtedy trzeba czekac 3 minuty na ponownego respa, a jak sie jest czlowiekiem to juz lepeij bo zdazy sie duzo fragow nabic.
ale i tak lepiej zeby byly 3 minuty bo jak sa 4 to beda tylko 4 rundy na mape...
Ja proponuje aby przywrucic to co byo bo sie zrobi lekko mowiac bajzel..
mi tam si zmiany podobaj, trzeba udoskonala serwer. To nie epoka kamienia to 21 wiek, Serw ZM WYMIATA !!!! koncze bo nie mam czasu, strzala <piwo> <piwo> <ziolo> <ziolo>

Ja proponuje aby przywrucic to co byo bo sie zrobi lekko mowiac bajzel..

Nie zgodz si z tym, bo tak jak pisze Rufi, Zombie Mod FragAreny wkroczy w nowy wiek xD Dziki zmianom rozgrywka staa si bardziej wyrwnana i urozmaicona, przez co ciekawsza i bardziej dynamiczna. Dotychczas AP przydatne byy gwnie CT (dodatkowe granaty, 1000hp chocia z tego korzystao rwnie zombie), jednak teraz przemylana i skuteczna rozgrywka zombiakiem te ma swoje wynagrodzenie w postaci granatw zaraajcych, ktre zwikszaj ich szanse na mapach, na ktrych jak do tej pory szanse na zwycistwo umralakw byy znikome.
Moe, przydatne w przypadku sabej kampy, gdy jest si ostatnim ywym, wtedy zombiaki musz duo wicej razy musn, eby zabi
chyba raczej w przypadku w miare dobrej kampy, takiej gdzies wysoko jak sie ma szotgana. Bo w slabej kampie to tak czy siak Cie dojada tylko ze 3 sekundy pozniej

Kamil pomyslnaprawde o zmniejszeniu kosztu krowy bo to sie mija z celem jak ona jest o 50% drozsza od odtrutki...

jeszcze nie widzialem szalenca ktory by to wzial.

i mysle raczej o sporym zmniejszeniu kosztow, o polowe
i jeszcze zmniejszenie kosztow gravitacji.
wszystko jest juz ok tylko ta krwke przeceni XD
a jesli mowisz ze WSZYSTKO OK to sie mylisz...
po rzuceniu przez zombie granata infekujacego jego lapy zmieniaja sie w rece CT ale nadal jest zombi...
nie narzeka dobrze jest
Grawitacja jest tak jak by powinna.
Ja uwaam
ze nie powinno by wielokrotnej infekcji i powinno si dostawa ammopacki za wytrwanie w rundzie i z 2 ja wytrwanie na mapie w ktrej
si biega na pocig albo do helikoptera

Ja uwaam
ze nie powinno by wielokrotnej infekcji i powinno si dostawa ammopacki za wytrwanie w rundzie i z 2 ja wytrwanie na mapie w ktrej
si biega na pocig albo do helikoptera


tez sie zgadzam ze ta wielokrotna ifnekcja powinna zostac usunieta, bo psuje ona po protsu gre:/

a jesli ma zostac zeby bylo zarazonych tylko 2 zombi:D

Ja uwaam
ze nie powinno by wielokrotnej infekcji



tez sie zgadzam ze ta wielokrotna ifnekcja powinna zostac usunieta, bo psuje ona po protsu gre:/

Wielokrotna infekcja jest dobra bo wyrownuje gre. juz nie ma mapek na ktorych notorycznie jest robiony wynik powiedzmy 8-0 albo 7-1 dla CT (na ogol 1 runda wygrana bo zombiak byl AFK)
Poza tym teraz NIESTETY jest zmieniony granat zamrazajacy co jest wedlug mnie bardzo kiepskie- otoz zamraza teraz nawet przez sciany. Na poczatku rundy czesto mozna rzucic granat byle gdzie i zombiak nie ma szansy uskoczenia gdzies za gzyms albo za cokolwiek, i tak zostanie zamrozony. Wiele rund teraz konczy sie przedwczesnie. I nie ma tu znaczenia czy zombiak jest ogarniety czy niecalkiem bo wystarczy paru oganietych CT zeby np na nightcampie co druga runda konczyla sie w pierwsze 15-20 sekund.
Dodanie multi w jakims stopniu niweluje ten BLAD zmniejszajac liczbe takich rund.
Aha zgadzam sie natomiast ze wspolczynnik zarazen przy multi jest za duzy. W moim odczuciu 5 zombiakow przy pelnym serwerze to za duzo a powinno byc 3-4 (lub nawet losowo 2-4. wtedy mozna by czesciej stosowac myk z multi)
W sumie po chwili namyslu uwazam ze macie jednak troche racje. Bo 5 zombiakow przy multi na starcie to jest za duzo. Wtedy gra staje sie niewywazona ale w druga strone. Zeby przy tej ilosci pograc dluzej niz parenascie sekund naprawde trzeba dobrze zaczac albo miec farta i ogarniac. I mapa wyglada np tak ze CT caly czas wygrywaja bez problemu, wrzucam multi i zombie wygrywa w 20 sekund. potem znowu CT gladko- multi i kolejny pogrom ocalencow... Przy mniejszej ilosci ZM a najlepiej w miare losowej wzrosla by przydatnosc i czestotliwosc uzywania amx_multi
tez racja z tym granatem, lepiej bylo gdy ten granat ,,sznafkowal,, i zeby nim trafic trzbe bylo odpowiedniu rzucic:D a ten nowy zamraza nawet zombi w odleglosci 7/10m :/
Dobra kur ju zostawcie to i nic nie dodawajcie bo zaniedlugo hujnia sie zrobi a nie zm..
Za dnia planuj wprowadzi kilka zmian, oto one:
- +1 ammo pack i +1 frag za wygran rund (kto zabi ostatniego zombiaka)
- +2 ammo pack i +2 fragi za wygran runde (zombiakowi/om nie udao si zarazi wszystkich ywych)
- +3 ammo pack i +3 fragi za zabicie ostatniego zombiaka i wygranie rundy
- Granaty zamraajce i infekcyjne nie s szkodliwe przez ciany + maj troszke mniejsze pole raenia.
Pasuje ?
Nasz zbawco. ^^

Za dnia planuj wprowadzi kilka zmian, oto one:
- +1 ammo pack i +1 frag za wygran rund (kto zabi ostatniego zombiaka)

czemu nie, ale patrz punkt 3. <diabel>

le widze zrozumiae, albo nie rozumiesz istoty tego:
- Kto zabi ostatniego zombiaka, dostaje 3 ammo packi i 3 fragi, reszta dostaje po jeden.
- Zombiakom nie udao si zarazi wszystkich, czas rundy min, kady dostaje +2 ammo packi i 2 fragi.
to z tymi ammo packami za rudny dobre, lecz zmiejszenie pola razenia infekujacego raczej nie bardzo:/ przecie kosztuje on az 20ammo packow!!!!!error:D!!!

co do flesza to dobrze ze zmniesjszyles pole razenia.

ale nadal nie zmniejszyles ceny zmniejszonej grawitacji ... jest duzo za droga:/

ale server juz coraz bardziej zajebisty jest:D(tylko zeby nie bylo ze wtedy nie byl )

edit

kylong co do punktu 2 zle zrozumiales, ammo packi sa dla ZYWYCH ktorzy pozostali a czas sie skonczyl (czyli norma:D)
ja bym proponowal wprowadzic 1 taka zmiane

teraz szczegolnie gdy chcesz zwiekszyc ilosc ammo pakow dostepnych

dobry by byl limit, ze kazdy gracz moze tylko 1 raz w ciagu danej mapki kupic granat infekcyjny. Przy tej ilosci AP + tym ze dolicza fragi z zarazen latwo przewidziec ze juz nieraz w polowie mapki zaczna latac granaty infekcyjne juz do jej konca

zmiana pola razenia granatow jak juz pisalem jak najbardziej POZYTYWNA
No wanie Obama dobrze mwisz 1 granat infekujcy co mapke powinien by..Jak graem ostatnio to masakra co wszedem do kampy to jaki zombiak zuca granata i po mnie tylko Obi jest jedna wada jak kto bdzie robi recona co jedna runde:D

No wanie Obama dobrze mwisz 1 granat infekujcy co mapke powinien by..Jak graem ostatnio to masakra co wszedem do kampy to jaki zombiak zuca granata i po mnie tylko Obi jest jedna wada jak kto bdzie robi recona co jedna runde:D

jak bedzie recona robil to nie zdazy nazbierac na nowo ammo plackow:D
pole razenia zostaw takie jakie jest. Co do ammo packow to nie przesadzaj bo za chwile polowa graczy bedzie miala infekujacego, wiec tak ich nie rozdawaj. Ptk.32 ammo packi a nie 3

Reszta OK
jak dla mnie to sie dziwnie gra teraz ciagle szybkie rundy prawie , i jakos tak za atwo sie gra
Dobrze jest i nie marud p
jeli o zmiany to mam jedna propozycje, ot to ze jak jest 1 zombi to niech ma moliwo ponownego odrodzenia, wczoraj zdyo mi si par razy ze wbiem do Kampy, jestem zombi pach pach granaty lec i mnie nie ma, bo wyj si nie da, to co mam zrobi, co najlepsze ze jak jest wicej nic 2 to mona si odrodzi hahaha

Moja propozycja niech zombi si odradza nawet jak jest SAM
Jeeli siby Kamazz za to wzi , to :
-zwikszenie obrae AWP przy strzale w banie do 50 dmg , a w ramiona po 15
-Troch mniejszy zasig flesha
-Za zabicie deaglem lub innym pistoletem + ammopack

jeli o zmiany to mam jedna propozycje, ot to ze jak jest 1 zombi to niech ma moliwo ponownego odrodzenia, wczoraj zdyo mi si par razy ze wbiem do Kampy, jestem zombi pach pach granaty lec i mnie nie ma, bo wyj si nie da, to co mam zrobi, co najlepsze ze jak jest wicej nic 2 to mona si odrodzi hahaha

Moja propozycja niech zombi si odradza nawet jak jest SAM


ta z tym jest przejebane.Sam mialem taki problem na camp_zone_beta wlazlem 1 i co bylem zanifekowany mowie kupie sobie ponownie odrodzenie i dupa i coz zeby przezyc musialem wyjebc 2000 hp zeby przezyc :(hieny na 1 fraga)
o tym odrodzeniu juz wczesniej pisalem(chyba 2/3 strony wczesniej)

i naprawde jest to denerwujace:/ jak sie jest samemu i nie mozna tego kupic:/
e tam w prawdziwych filmach i zyciu zombie sie nie odradzaja...

e tam w prawdziwych filmach i zyciu zombie sie nie odradzaja...

w prawdziwych filmach ludzie nie siedza w 4 metrowych kanalach wolajac zombi...:D

(brambor: zombi w kanalch jestesmy chodzce tu, sam jestem...) xD

w prawdziwych filmach ludzie nie siedza w 4 metrowych kanalach wolajac zombi...:D

(brambor: zombi w kanalch jestesmy chodzce tu, sam jestem...) xD


haha tez prawda. ale jak ich jest duzo i maja uprzedenia rasowe to wolaja...
Moe by tak zwikszy granat infekujcy do 25 ammo packow wczoraj graem na zm_nichtcamp i mapk przeduyli o 3 razy co si schowaem do kampy to granat wogole teraz jako dziwnie wczeniej nikt nie przedua mapki a teraz to wszyscy..
Poprawki z granatami naniesione na serwer.
wreszcie mniej gadania wiecej dzialania. Teraz tylko ammo packi i sru

Proponuje:
- za zbicie ostatniego zombiaka ten co zabil 1 ammo pack, reszta nic
- ostatni zombiak co zabije 1 ammo pack reszta nic
- za zarazenie 4 zywych pod rzad 1 ammo pack

i jest git
Furt ty chcesz za nic ammo packi. Wyobraasz sobie gr, e 13 osb ma granat zaraajcy?
no to zwiekszyc cene tego zielonego szajsu:D
ale mowie ze tylko 1!!! bo kamazz chcial po 3 !!

zobacz moje poprzednie posty w tym temacie.

masz racje avatar. Proponuje granat zarazajacy za 25 ammmo packow
Spoczko teraz mona gra:D
A nie lepiej zamiast ammo packw to pkt? Tak jak na zakladkarnym?
Jaki zakad karny??Mgby troszk rozwin swoja odp bo nic nie zrozumiaem..
xxxxx
Tam masz zombie mod, na ktrym zamiast ammo packw s pkt. np tyle ile zabierzesz obrae zombie tyle pkt. zdobywasz. A jak jeste zombie i zarazisz jednego czowieka to masz 1 pkt. I za te pkt'y + kas trzeba, aby kupi przedmiot.
Zakad karny to zo i gwno.
1) Plagiat
2) Oszuci.
Koniec, dzikuj.
To, e oni maj mani kopiowania, to nie znaczy, e ja bd ten zerowy pomys kopiowa, kseroboje niech bd tam gdzie ich miejsce, u konkurencji.
a moim zdaniem granat infekujcy powinien kosztowa okolo 15 ammo pakw, gra 17 nie wicej, pozdrawiam !!

a moim zdaniem granat infekujcy powinien kosztowa okolo 15 ammo pakw, gra 17 nie wicej, pozdrawiam !!

no co ty, czytales w ogole to co ma kamazz wprowadzic?

ammo placki za wygrana runde to uzbieranie tych 17 ammo plackow bedzie jeszcze latwiejsze

teraz uzbierac 20 to kwestia 2 rund, czasem jednej
no to zobaczymy ho ho ho ciekawe kiedy sie doczekamy nowych poprawek
Moim zdaniem nie ma czego poprawia ju wszystko jest bdb zrobione..
Kamazz zrb jeszcze 1 bardzo wan poprawk. Zmniejsz si raenia flesha. Zawsze na pocztku rundy kto rzuca flesha i zombie od razu zamroone.

Kamazz zrb jeszcze 1 bardzo wan poprawk. Zmniejsz si raenia flesha. Zawsze na pocztku rundy kto rzuca flesha i zombie od razu zamroone.

prawda a zwlaszcza na mapie nightcamp
nie infekujacy dosyc kosztuje. Podpisuje si pod proby aby ostatni zombiak mogl sie ponownie odrpdzic.


1. chcialbym aby Kamazz zamienil w menu ammo packow krowe z infekujacym. Jak sie kliknie na krowe to jest granat i odwrotnie. Trzeba to zamienic.
A ja proponuj wyjeba Flesha <tzn eby go od razu nie byo jak si wbija>

I aby go mie trzeba wyda skromne 3 AP.
Bo te jebane dzieci zamraaj zombiaki i koniec rundy...
...A jak sam kampisz w round number 1 , to masz problem
Flesze to podstawowa rzecz na ZM!Ciekawe jak sobie poradzisz np na mapce zm.camp.zone.beta2 siedzisz sam w kampie i 10 zombie na ciebie leci..Sam byem kiedy w campie na na zm.camp.. i dobrze e miaem flesze bo bym by pogrzebany kady pro.zombie skacze w takiej campie i ni chuja mu ucelowa w heda..
To si zdecyduj wreszcie,
flesze musz by!

Zamiecie krowe z infekujcym, a krowe zrbcie tasz (np. 5 ammo packw!)
zrbcie co eby mona byo szybciej zdobywa ammopaki, za przetrwanie 2 ammopacki, za zabicie granatem 4, wiem ze kamaz mia co zmieni ale jak narazie nie wida nic
to moja propozycja, zrobcie cos <piwo>
dobra nie sapcie ju tak i sie zdecydujcie czego chcecie..mi nic nie przeskadza tylko wam wiecznie cos sie niepodoba..
Ja mwiem fleshe osabi.
jeszcze jedno eby menel zamiast swoich pazurw co ma zombi, mia wino w rce i napierdala hahahahaha kozacko pozdro menel <piwo> <piwo> <piwo> <piwo>
Flesze dobre bez nich nie ma gry. Ammo packi atwo zdoby. W ogle zostawi, tylko krowe z infekujkcym zamieni.
Doczam si do obrony flashow. A z ammo packami to nie idmy za bardzo na atwizn. Kiedy w ogol ich nie byo i jako czowiek/zombie y ; )
Niech kamaz napisze co sadzi o poprawkach, my tu gadu gadu a nie mamy adnej odpowiedzi ze strony naszego kolegi. Wiec Czekajmy. Pozdrawiam.
no kamazz sie spisa z tymi poprawkami, ale mgby te o nich co powiedzie pisz kamazzik
Kiedy nie byo ZM na 1.5 wic ELO

Ale dobrze KaMaZZ THx. Chocia ju nie gram praktycznie na ZM

Ale GZZZ
krowe zamienic z infekujacym a potem krowe wyrzucic i ammo packi za przetrwanie rundy koniecznie, i odrodzenie do 8 ammo packow obnizyc p tak mi sie wydaje
Frozen czemu nie grasz na zm? tsknimy! wracaj
Krowe nie wywala. Wystarczy tylko osabi fleshe i bdzie przepiknie.
wypadao by powiadomi jeeli serwy si wycza
1. ze jak schodze z gry i ide na specta a potem wracam do gry nie widze ile mam ammo
2. ze jak jest 1 zombiak zanifekowany to zeby mogl kupic chociaz ponowne odrodzenie
3. wpadlem na pomysl ze zywy ct np jak zostanie sam to zeby mogl kupic sobie ponownie odrodzenie fajnie by wygladalo
4. dziala nie nie do konca chodzi o grawitacje pisze ze dziala przez 20 sek a nie dziala ,bodajze 3 skoki i koniec i jest byt droga 9 ammo to duzo mysle ze 7 max
chyba tyle

Furt tu chodzi o sprawy serwa tylko i wylacznie wiec nie piszcie glupich postow (u gory) frozen wracaj
A ja proponuj kupi masow odtrutk, widziaem na innym ZM to i fajniej si gra dusze rundy itp.
No i wicej czasu na jedn rund np 5 minut
A mapka wtedy trwaaby 30 minut
spidi dobrze mwisz kamaz promy dopracuj w kocu to ZM:)
Frozen wtpi e kamaz si na to zgodzi ja niewidzie tam takiej opcji..
Masowa odtrutka nie wchodzi w gr. Wyobraasz sobie to na np. mapie zm_nightcamp?
I chuj Odtrutke za 35 AP wiekszosc noobow nie zdbedzie takiej ilosci wiec, bedzie fajnie ale nie to nie..

Sorry kurwa.. ^^
-Zmiejszenie odrzutu shotguna , ale za to powikszenia obrae z tej broni
-AWP , tak samo jak shotgunem

zamieni kto w koncu tego granata z infekujcym czy nie?
Mam taki drobny pomys by usun he na prb z serwa

A motywuje mj pomys ty e (haha):

-pocztek rundy pierwszy zombi zostaje zamroony lec he i po nim (i tak nawet kilkanacie razy na map)
-jak ju kapi wale do zombi walcz z nim troch czasu aduje w niego ile fabryka daa a tu siedzi ze mn kole ja w niego strzelam a ten tylko czeka z granatem by go dopi (to jest naprawd denerwujce)
-granaty to najczstszy powd ktni o tak zwanych statsiarzy bo wszystko upi granatem dobijaj kadego fraga

Dlatego wanie myl e usunicie granatu na prb i sprawdzenie jakby si grao jest dobrym pomysem
jak bd sam w kampie to bez HE nie dasz rady odpada dla mnie

Kamaz popraw ze jak wroci ze spect to zeby bylo widac ile ma sie ammo bo tak nie widac
eh.. spidi spidi eby przetrwa samemu w kampie wystarczy flesz i dwa magazynki
patrz dobra jestes w kampie i ja ide do cb ty strzelasz do caly magazynek i tak mnie nie zabijesz rzucisz flesha to za ten czas jak przeladujesz to mi hp narosnie do normalnego HP
spidi po prostu slaby gracz jeste

stajesz w poowie kampy walisz magazynek pusty cofasz si rzucajc flesza przeadowujesz walisz drugi i po zombi a jak nie starczy dobitka z pistoletu i tyle na ten temat

dobra nie spamuje tu wicej bo to zbdna dyskusja mam jeszcze wiele innych sposobw na zaatwienie zombi bez he po prostu za bardzo skupiasz si na he i nie widzisz innych rozwiza
Wyczenie granatw z rozgrywki nie rozwie problemw statsiarzy. Jest was kilku w kampie to tak naprawd jest loteria, ktrego ostatnia pestka zabije zombiaka. A granaty ratuj czasem skr, jak idzie caa rzesza zombiakw i koczy si amunicja. Poza tym by czas, e nie dostawao si adnych granatw i to nie zniwelowao problemu statsiarzy i kradnicia fragw.
Problem jest w waszych krzywych mzgach, a nie w modyfikacjach serwera. Jeeli w kocu dotrze do was e ta gra opiera si na wsppracy, a nie na nabijaniu fragw i kradnicia ich sobie na wazajem to gra zmieni si w przyjemno, a nie cige sprzeczki o jumanie fragw. Jeeli zmieni si wasze podejcie do rozgrywek to adne modyfikacje nie bd potrzebne, a pki co tak jak pisaem wyej to wyczenie bonusowych granatw z rozgrywki sprawy nie rozwie :]
Nie potraficie wspdziaa razem, siedzi was 2 w kampie i zobaczycie zombiaka to napieprzacie obaj jak wariaci byle tylko ubi fraga, a nastpny po nim was zaraa (czyt. nie umiecie strzela na zmian i pogodzi si z tym, e kto inny moe te zabi zombie).
Czy ja pacze spidiemu czy Obamie jak siedz z nimi w kampie (oni maja autokampy a ja AK47), e mi kradn fragi? Ciesze si, e pokonalimy wsplnie zombiaki i nie musz mie statw milion picet ani by w /top15 styka mi to, e przykadam si do wygrywania i tak znikomych rund przez ocalecw.

Czy ja pacze spidiemu czy Obamie jak siedz z nimi w kampie (oni maja autokampy a ja AK47), e mi kradn fragi?

to wez autokampe i bd mial fragi a z ak to zuo nie ubiejesz. Co mamy robic z obim nie stzrelac jak nas 3 bylo?

bez spamu

Chodzi mi o to, e mi to obojtne czy co ubije czy nie mogem rzuca granaty statsiarze z autokampa xD || Unek
ale wy tu wszyscysie rozpisujecie i zalicie z tymi fragami

sprawa jest prosta i wystarczy ogarnac ta jedna zasade. trzeba strzelac- strzelam. jest czas rzucic granat- rzucam. i sie nic zlego nie powinno stac. wy tu o jakims "kradziejowaniu" (Furt). Granat zadaje takie a nie inne obrazenia i tego niezmienisz. Twoj zadaje tyle samo co moj. Rzuc w lepszym momencie bedzie frag.
hahaahhaah zombie mod bez he )))
ja bym w ogle sie nie rozczula nad t propozycj. He ma by! TO JEST ZM!!

Juz dzisiaj sysze tak druga propozycj.
Wczeniej chcieli zakaza bugw na zm'ie a teraz chc wyrzuci he! NIE KOMBINUJCIE zostawcie jak jest. Mozna doda ew. poprawki, ale he ma zosta podobnie jak bugi.

(oni maja autokampy a ja AK47)
Hehe ^^ To AK w zupenoci Ci wystarcza. Sporo razy Twoje AK osonio nasze dupy.

Mam alternatyw do pomysu z usuniciem HE przerobi HE na granat ktry podpala zombiaczki moe to wam przypasuje
podpalajace beda mulic serwer <jak kiedys>
Pamitam podpalajce...czciej padaem , ale granaty to podstawa ZM , trzeba zostawi , ja bym co z AWP zrobi

podpalajace beda mulic serwer <jak kiedys>
Serwera nic nie zamuli, moe jedynie Wam zamuli gr spadajc iloci FPSw
tak a granaty maja zosta. Ktry baran chce grac bez he to na soccer jama niech se idzie
granaty maj by
bot bota botem pogania rbcie jak chcecie ale taka atmosfera gry jak panuje na serwie to hu.. ja strzeli zobaczy teraz kolesia ktry ubi zombi z broni to jak szuka spidiego u mnie na chacie kiedy tak nie byo nawet jak byy he to rzadko ich si uywao (bro w apie i czowiek si dogadywa) a teraz tu ci nie wpuszcz do kampy tu si mczysz strzelajc w zombi a jaki kuta... stoi i czeka z granatem w apie np. ostatnio wbijam do kampy a tam siedz boty zamiast mnie osania jeden strzela (Majk) a trzech z he w apie (nie bd mwi kto ale bardzo znani gracze)

Jak chcecie tak gra prosz bardzo (z tego wanie powodu jestem tak rzadko na zm bo ju si nie gra jak kiedy)
Citex ma duo racji. Kilka miesicy temu mi si lepiej grao. Teraz na zm_nightcamp runda trwaa po 5 sekund. Gra si w ogle nie dao.
Ja wikszo fragw z SG550(auto-kampa) , granaty jak jestem sam uywam . Da si y bez nich , ale wtedy trcohe HP Zombiakom zabra trzeba
Tak bo kiedy z 5 osb rzucao tego Hejdzia no kurwa...

A teraz 70 tysicy osb naraz rzuca i koniec, ja mam sabe nerwy i tak mnie to wkurwia ^^

Ja nie mog ju, proponowabym wywali HE z ekwipunku by grao si lepiej...

Potem by si je dodao...

Wiem e Wam si nie podoba ten zjebany sposb ale grac si nie da...

Chyba e bdziemy grali ZM, ale takie e nie moglibymy w siebie strzela, kolejny mj zjebany sposb ale to tylko po to by yo si lepiej..

Jeszcze na dodatek moja pierdolona myszka, spierdala cay czas w lew stron... To takie wkurwiajce e trzymam j 2 rkoma ^^ OMG. Dobra koniec mojej filozofii, mylcie... KURWA !.

Citex ma duo racji. Kilka miesicy temu mi si lepiej grao. Teraz na zm_nightcamp runda trwaa po 5 sekund. Gra si w ogle nie dao.

od tego mamy multi
Moe i tak ale czsto na takich mapach typu zm_nightcamp nie ma adminw.

Hmm... Mam ciekawy pomys ale nie wiem czy da rade zrobi. Mona by otrzymywa HE po 30 sekundach od rozpoczcia rundy. Wtedy by ZM tak szybko nie padao.

Hmm... Mam ciekawy pomys ale nie wiem czy da rade zrobi. Mona by otrzymywa HE po 30 sekundach od rozpoczcia rundy. Wtedy by ZM tak szybko nie padao.

jestem przeciw. ja tam lubi jak sie szybko rundy kocz. zawsze mona si pomia, i jak to spidi powiedzia : "mamy multi"
Zostawcie tak jak jest fajnie sie gra
A i tak hejde to podstawa.
Jak zombie jest sprytny to zarazi najpierw ludzi dookoa a potem reszte
i mwimy tu o jednej mapie
Moim zdaniem "Brudasy" s najlepsze i co najwyej zmniejszy odrzut w awp ,scout itp.
I oglnie zaley od ludzi jacy graj na serwerze bo wiadomo gdzie najlepsza campa tam wszystkie Brudasy lec , a e szybko gin to ich wina...

_______________________________________________________

Panowie zabijemy ich mydem i HE !!
Tak Jest :D
Te dzieci ktre graj na ZM myl, e zaley od kampy to, e komu dobrze idzie. Ten kto dobrze gra nie potrzebuje dobrej kampy.
No ja z Obamom przez 1 minute 30 sek , na Camp_zone (nie na dlugiej) zombie tpilimy , wystarczy na zmiane strzelac
To jeszcze nic. Jak my si na TS'ie zgadujemy (Ja, Obi, Unek najczciej) to na samej grze na camp_zone siedzimy i zm tpimy. xD
hehe musze se te cign ts'a ale mi sie nie chce
Tak jak mi ^^

Ale Bimbas, wystarczy ogarnity zombie tak jak ja : DDD

No i po waszym kampieniu na grze. np. Kiedy z hmm ? Kim tam siedziaem w tej kampie na rodku we 2 na reszt
Nie ma sensu zmiejszania odrzutu z awp szota itp bo wtedy by nie vylo zabawy

ja potrafie sam przetrwac na mapach typu zm_dattack,infantry,lilla,hehu i wiele innych jako jeden z nielicznych
to si zgodz. I dorzuc siebie. To Spidi mnie nauczy surfowac na infantry. Teraz sobie siadzimy na grze w tym okienku i zombiaki tylko lataj... po odrzucie + zwykle jak zostanie jeden to nawet nie patrze kto - tylko wiem e spidi

a sia odrzutu sie przydaje jak sie kampi na boat escape koo wody. Zombi zawala heli, ktry nie odleci, wchodzi po nas i tak dostaje z shootguna e leci do wody i ginie. Co nie spidi, e fajny widok i satysfakcja?

zwykle jak zostanie jeden to nawet nie patrze kto - tylko wiem e spidi

Furt ale ty jeste lizus xD Spidi tylko na niektrych mapach zostaje czsto ostatni.
Co prawda to prawda ale za to zna je jak wasn kiesze

zna je jak wasn kiesze

To mog nawet ja wyjani. To on prosi o wrzucenie wikszoci mapek xD A jak wiadomo eby je poda na forum trzeba je samemu obejrze.
hehe ja te znam wiekszo mapek a ich nie wrzucaem. A nie podlizuje si tylko mwie jak jest. CHYBA nie zaprzeczysz bimbi e spidi przewaznie jest ostatni na mapie? Bo jak zaprzeczysz to kamiesz


(camp_zone, brambor, infantry, sand, itp.)

Na tych akurat mapach bardzo rzadko zostaje ostatni. Na zm_datack zawsze on jest ostatni, bo wie gdzie kampi (na daszku).
zaley te, kto, co lubi. Ja np. jak Furt napisa wczeniej, lubie szybkie rundy, kiedy zombie zostaja zamrozeni i wszyscy wala HE . Najlepsza frajda te, jak jestes w kampie MAX W 3 i walisz wszystkich zombie. Chod tutaj te trzeba zaznaczy, e sporo typa to "amatorzy". aden zombie jeszcze nie idzie a Ci wal granatami na lewo i prawo, albo pchaj si jeden przed drugiego :/ I jak tu pogra ? ? adna zabawa wtedy...

Na tych akurat mapach bardzo rzadko zostaje ostatni.

omiel si ni zgodzi. na infantry tez czsto bo te "wie gdzie kampi"- oczywicie na grze, gdzie wlatuje.

Kili ja tez lubi te szybkie rundy a z reszt to faktycznie s gorsze mapy i lepsze ;P
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl