Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

ale oso chozi


Podobaj± mi siê tego typu motocykle ale koniecznie dobrze zrobione. Widzia³em kiedy¶ w Dover takiego chyba Triumha. Oni chyba najlepsze robi±.
Tu kilka przyk³adów:


Ahaaaaaaa

Eeee, brzydaaaalee
motór musi mieæ owiewkê!! inaczej przy 0 temp. jest nieprzyjemnie


Je¶li siê nie mylê w katalogu Louisa na 2007rok jest zdjêcie Cafe Racera zrobionego z SV650 - moim zdaniem kwintesencja motocykla.

Hubert, cechy charakterystyczne:

1. brak owiewek
2. pojedyncze siedzenie
3. klasyczna, okr±g³a lampa
4. niska kierownica

co¶ jeszcze ?
Pawel, nie do koñca. Owiewki s± dopuszczalne. Jak sama nazwa mówi s± to motocykle którymi siê te¿ ¶cigano. Jak zaczêto budowaæ cafe racery nie by³o jeszcze ¶cigaczy, wiêc ludzie przerabiali zwyk³e motocykle do szybszej jazdy. Poni¿ej kilka przyk³adów:
YAMAHA CAFE RACER


SUZUKI cafe racer



DUCATI Cafe Racer


Ojczyzn± cafe racerów jest chyba Wieka Brytfania? Bo W³osi chyba na to pierwsi nie wpadli?

P.S.

Jeszcze co¶! Przegl±dnij stronê: http://caferacersreturn.blogspot.com Mo¿na tam znale¼æ takie cudeñka:


!!! ZNAJD¬ RÓ¯NICÊ !!!



Pawel, nie do koñca. Owiewki s± dopuszczalne. masz racjê

Twoje zdjêcie nr 2 - hamulce - bêbny !

Zdjêcie nr1 - surowa prostota - mi sie podoba
Te na zdjeciach to wlasnie przerobione sv-ki
eMcio, brawo !
My¶la³em ze mniej dok³adniej czytasz / ogl±dasz posty
Jeszcze musi mieæ bêbnowe hamulce i szprychowane ko³a. MUS!



Tutaj akurat facet wstawi³ do ¶rodka bêbna hamulec tarczowy



A sk±d siê wziêli, dok±d je¼dzili.... tu jest fajny artyku³

http://dvisible.com/?p=60 inglisz ofkors.....
Tutaj akurat facet wstawi³ do ¶rodka bêbna hamulec tarczowy

ryzykowna sprawa zwazywszy i¿ jak to mip44 napisa³ : "s± to motocykle którymi siê te¿ ¶cigano."
Co z ch³odzeniem tarczy ? Sztuka dla sztuki ?

ryzykowna sprawa zwazywszy i¿ jak to mip44 napisa³ : "s± to motocykle którymi siê te¿ ¶cigano."
Co z ch³odzeniem tarczy ? Sztuka dla sztuki ?

A nie


WoW Ale wynalazek. W sumie pogratulowaæ pomys³owo¶ci i ....kasy?? Trochê to musia³o kosztowaæ czasu i pieniêdzy. Ciekawe czy warto by³o.
A no i ciekawe jak rozwi±za³ sprawê zacisku hamulcowego? Na zdjêciu tego nie widaæ.

P.S.
Czy tam jest suche sprzêg³o na wierzchu napêdzane paskiem?? Czy mi siê tylko zdaje. To chyba takie amerykañskie rozwi±zanie. Trzeba uwa¿aæ na nogawki, jazda w dzwonach odpada
Sysko tutaj jest:

http://www.goldammercycle.com/hispeed/main.php

Roger Goldammer - autor tego moto. I jeszcze szczegó³y:

Roger Goldammer is no stranger to the world of wild custom bikes. The front of his shop in Kelowna, British Columbia is crammed full with lathes, milling machines and a huge CNC machine. Roger takes his equipment and his work very seriously. He does not follow trends in custom bike building by building the expected "Chopper" nor is he drawn in to follow the pack delving into the popular "Old School" variety that has become all the rage lately.

Together with his long time friend and mentor, master machinist Bert Kuckelkorn, Roger looks for ways to improve and innovate the mechanical design and function of the motorcycle power plant. As a recent winner of the Canadian Championship of Custom Bike
Building and a two-time winner of the World Championships, Rogers bikes are on the cutting edge of technology. " I like to challenge myself " says Roger. So, for his entry in this year's competition he pulled out all the stops.

Not being content to rest on his laurels as the two time World Champ nor his Biker Build Off victory against Matt Hotch at the Bonneville Salt Flats riding a bike he built utilizing a racing go-cart engine, Roger went back to the drawing board to improve on his single cylinder with
turbo rear design that he made famous in his TROUBLE bike that won him top World Championship honors the last time he competed.

The NORTORIOUS, at first look, brings to mind the classic lines of the very significant Norton Manx Café Racer but that's where the similarities end. The engine is a 2006 H-D hybrid single cylinder Roger built from the ground up. The 965CC engine features a lower end consisting of Merch cases rotated back 15degrees and balanced internals. The heads
are custom from Engenuity and the pistons from Ross and Jims lifters were utilized. The cam is custom designed and manufactured by Roger. The rear head is used on the front cylinder, allowing the induction system to be positioned above the head and cylinder with the angle cut back 15-degrees . The pushrod tubes are also angled to accommodate this
change . In place of the rear cylinder, a Rotrex Supercharger that spins at 120,000 RPM was installed. The half a v twin produces 83 rear wheel horse power at 6400 rpm.

The fuel injection uses a 54mm Zippers utilized throttle body and a special Thunder Heart ECM in a closed loop configuration and an extreamly high volume single injector. Using the Thunder Heart ECM and a Dobec module, Roger developed a fuel pump mapping program to provide correct air/fuel ratios, while running up to 20-pounds of boost to compensate for
the superchargers flow. Many days and late nights were devoted to getting this set up to work like a charm. The oil system features a modified S&S oil pump and two distinct oil tanks, both cleverly hidden from view, one for engine and the other for supercharger oil.

The bikes transmission started off as a 2006 Baker six- speed unit which Roger modified by shortening main shaft as well as the Prime/Rivera clutch pack and belt drive, all narrowed from 3 inches down to 2. It's a foot shifter with rear sets and has a 24-tooth tranny sprocket
shuttling power to the bikes 49- tooth wheel sprocket.
The frame is another in house Goldammer Cycle Works creation. It's a chromolly "Featherbed" style raked 29.5-degrees and de-stretched 3 inches. The front end is a WP type cut back 1 1/2-inches for superior handling.
The wheels and brake set up are deceiving. At first glance, they appear to be stock Norton drum set ups, only larger, while in fact the drum hubs and custom milled covers hide an ingenious 4-piston disc set up both front and rear. Many days of hand milling went into this clever deception and the rear rim is put together for the 18-inch x 6-inch tire by fabricating the rim from two different Kosman rims.
The body and fenders on the Nortorious are a true work of art. Roger hand hammered the aluminum skins with such precision as to show absolutely no sign of weld work. This is pretty amazing considering that the only paintwork on the bike is the lettering and a clear coat over the raw material. You can see the masters touch in the workmanship in the fuel
tank that includes the Buell internal fuel pump and regulator. The bars are clip-on style sitting atop Goldammer Cycle Works triple trees.

The Speedometer and gauges are VDO's set like those on a vintage jet fighter. The design of the headlight also acts as a wind deflector and just for fun, Roger used the lens and bezel from a vintage Volkswagen Beetle. The taillights are incorporated in the rear of the bikes frame and utilize LED lights. The brake light is also an LED set up hidden in
the rear of the seat rail. There is not one visible wire or line on the bike. Roger cleverly hid all the hydraulic lines and wires inside the frame tubes giving a fine clean look to the bike.

This shy and unassuming builder is a genuine craftsman. A close first hand look of
the Nortorious lets you know why Roger Goldammer is the two winner of the World Championship of Custom Bike Building and the current Canadian champ. Taking the basic lines of a classic race bike and adding his engineering genius and fabrication talent we would not be surprise to see him walk away with a third world class championship"
Dla nic fersztejen inglisz translator zrobi³ co nastêpuje (³o matko jedyno). No có¿ trzeba mu wybaczyæ dopiero siê uczy wiêc.....czytajcie miêdzy wierszami hehe.

Cytat: Roger Goldammer nie jest ¿adnym obcym cz³owiekiem do ¶wiata dzikich zwyczajowych rowerów. Przód jego sklepu w Kelowna, Kolumbia Brytyjska jest nape³niona pe³ny z tokarkami, frezarka i ogromn± maszynê CNC. Roger bierze jego wyposa¿enie i jego pracê bardzo powa¿nie. On nie idzie za trendami w rowerze zwyczaju rosn±cym przez budowanie oczekiwanego "Chopper" ani on jest dobieg³y koñca, by pój¶æ za pakunkiem siêgaj±cym do popularnej "Old School" rozmaito¶ci, która sta³a siê nowo¶ci± ostatnio.

Razem z jego d³ugim przyjacielem razu i mentorem, mistrzem operator maszyny Bert Kuckelkorn, Roger szuka dróg poprawiæ siê i wprowadziæ innowacje mechaniczne projektowanie i funkcjê elektrowni motocykla. Jako ostatni zwyciêzca Canadian Championship Bike Custom
Budynek i oszukaj zwyciêzcê World Championships, rowery Rogers s± na ostrzu technologii. " Lubiê wyzwaæ siê " mówi Roger. Tak, dla jego wej¶cia w konkurencji w tym roku on wyci±gn±³ wszystkie zatrzymania.

Bêd±c zawarto¶ci, by odpocz±æ na jego laurach jako dwaj Champ World razu ani jego Biker Build Off zwyciêstwo przeciw Matt Hotch w Bonneville Salt Flats je¿d¿±cy rower on urós³ utylizuj±cy silnik wózka wy¶cigów, Roger wróci³ do rysownicy, by poprawiæ siê na jego pojedynczym cylindrze z
turbo wznosz± projektowanie, ¿e on zrobi³ s³awny w jego rowerze K£OPOTU, który wygra³ jemu najlepszego World Championship zaszczyca ostatni czas on wspó³zawodniczy³.

NORTORIOUS, w pierwszy spojrzeniu, przynosi, by mieæ przeciwko klasycznym liniom bardzo znacz±cego Racer Café Manx Norton ale w³a¶nie tam koniec podobieñstw. Silnik jest 2006 H - D skrzy¿owanym pojedynczym cylindrem, który Roger urós³ z ziemi. 965CC silnika prezentuje ni¿szy koniec sk³adaj±cy siê z Merch przypadki obróci³y siê 15degrees i wywa¿one cechy wewnêtrzne. G³owy
s± zwyczaj od Engenuity i t³oków od Ross i podno¶niki Jims zosta³y zutylizowane. Krzywka jest zwyczajem zaprojektowanym i wyprodukowanym przez Roger. Tylna g³owa jest u¿yta na przednim cylindrze, pozwalanie indukcyjnego systemu zostaæ umieszczone ponad g³ow± i cylindrem z k±tem obciê³o stopnie 15 . Rurki pushrod te¿ s± skierowane, by zaakomodowaæ to
zmiana . Na miejscu tylnego cylindra, Rotrex Supercharger, który obraca siê o 120,000 RPM zosta³ zainstalowany. Na pó³ bli¼niak v produkuje 83 w³adzy konia ko³a tylnego o 6400 rpm.

Wtrysk paliwa u¿ywa 54mm Zippers zutylizowanych cia³o przepustnicy i specjalnego Heart Thunder ECM w zamkniêtej konfiguracji pêtli i extreamly wysoki tom pojedynczym wstrzykuj±cym. U¿ywaj±c Heart Thunder ECM i modu³ Dobec, Roger rozwin±³ program odwzorowania pompy paliwowej, by dostarczyæ poprawnego powietrza / paliwa stosunki, kiedy biegn±c, a¿ funty do 20 zwy¿ki, by skompensowaæ dla
strumieñ sprê¿arek. Wiele dni i pó¼nych nocy zosta³o by³e oddany wnoszeniu ten komplet pracowaæ jak urok. Olejne systemowe cechy zmodyfikowany S & S pompa olejowa i dwa odmienne olejne czo³gi, zarówno m±drze schowany z widoku, jednego dla silnika i inne dla oleju sprê¿arki.

Transmisja rowerów zaczê³a jako szybko¶æ 2006 Baker sze¶ciu czê¶æ, któr± Roger zmodyfikowa³ przez skracaj±c± g³ówny trzonek jak równie¿ Prime / pakunek u¶cisku Rivera i napêd pasowy, wszystko zwêzi³o siê od 3 cali do 2. It jest przesuwaj±cy siê stopy z tylnymi kompletami i ma 24 - zaopatrywaæ w zêby ko³o ³añcuchowe tranny
transportuj±c w³adzê do rowerów 49- ko³o ³añcuchowe ko³a zêbu.
Rama jest inna w dom Goldammer Cycle Works tworzeniu. To jest chromolly "Featherbed" styl grabiony 29.5-stopnie i de rozci±gniêty 3 cali. Przedni koniec jest typem WP obci±³ 1/2 1-cale dla wy¿szego obs³ugiwania.
Ko³a i hamulec umie¶ci³y oszukuje. W pierwszy spojrzeniu, oni ukazuj± siê, by byæ towar bêben Norton komplet wzlotem, tylko wiêkszymi, kiedy faktycznie piasta bêbna i zwyczaj zme³³ przykrywa schowaæ pomys³owy t³ok 4 dysk umie¶ci³ zarówno przód i stawaæ dêba. Wiele dni rêki miel±cej posz³o do tego zdolnego oszustwa i tylna obrêcz jest po³o¿ona razem dla cal cal 18 iks 6 opony wytwarzaj±c obrêcz od dwóch ró¿nych obrêczy Kosman.
Cia³o i zderzaki na Nortorious s± prawdziw± prac± art., któremu rêka Roger wbi³a skóry aluminium z tak± precyzj± jako nie byæ widocznym ca³kowicie ¿adnym znakiem pracy spawu. To do¶æ zadziwia zwa¿ywszy, ¿e jedyna farba na rowerze jest liternictwem i jasnym p³aszczem przez surowiec. Mo¿esz widzieæ, jak mistrze dotykaj± siê w dziele w paliwie
czo³g, który zawiera Buell wewnêtrzn± pompê paliwow± i regulator. Bary s± obci±æ - na stylu usi±¶æ na wierzchu Goldammer Cycle Works potrójne drzewa.

Speedometer i mierzy s± komplet VDO jak te na wojowniku odrzutowca winobrania. Projektowanie przedniego ¶wiat³a te¿ dzia³a jako deflektor wiatru i tylko dla przyjemno¶ci, Roger u¿y³ soczewki i ukosu od winobranie Volkswagen Beetle. Tylne ¶wiat³a s± wcielone w tyle ramy rowerów i utylizowaæ ZAPROWADZONE ¶wiat³a. ¦wiat³o stopu jest te¿ ZAPROWADZONY umie¶ciæ schowany w
stawaj dêba szyny siedzenia. Nie ma jednego widocznego drutu albo linii na rowerze. W porz±dku m±drze schowa³ wszystkie hydrauliczne linie i druty wewn±trz rurki oprawiæ w ramy daj±ce piêkne czyste pilnowaæ roweru.

Ten nie¶mia³y i skromny budowniczy jest prawdziwym rzemie¶lnikiem. Zamkniêty pierwszy spojrzenie rêki z
Nortorious daje tobie znaæ, dlaczego Roger Goldammer jest dwaj zwyciêzca World Championship Bike Custom Building i aktualnym Canadian chrupaniem. Bior±c podstawowe linie klasycznego roweru wy¶cigu i dodaj±c jego geniusza in¿ynierii i talent wymys³u, który my nie byliby¶my zaskoczeniem, by zobaczyæ, jak on zagarniaæ trzeci ¶wiatowe klasowe mistrzostwo"

No tak ale polewka nie da siê tego do koñca przeczytaæ
Roger Goldammer - autor tego moto. no i wszystko jasne - jeden z bardziej znanych customizerów.
dobra kalmuki, szukam dawcy na mojego coffe racera.
najlepiej honda cb750, nie pogardze suzuki gs 550.
koncowka lat 70, poczatek 80, bo pozniej to juz koszmarne pazdzieze robili.
Rozejrzyj sie za jak±s Jaw±, nawet nie bedziesz musial duzo przerabiac
hehehe

Ale przemysl to. Taka Jawa ma wszystko co potrzeba, okragla lampe, kola szprychowe, hamulce bebnowe . Wystarczy uciac polowe tylnego stelarza i masz kafe rejcera jak w morde strzelil
Wystarczy uciac polowe tylnego stelarza i masz kafe rejcera jak w morde strzelil
razem z siedzeniem? i czym, husqvarna ciac?
wszystko spoko, tylko, ze jawa ma tyle polotu co pustak. taki haszowy, jakie na wsi kiedys robili.

Ch³opaki, rozjebali¶cie mnie na cacy Uci±æ, wyrzuciæ i gotowe. Cafe racer jawa tuning

A ja se zrobie draga z mojej XJ-tki

hehe
Hubert, jak chcesz je¼dziæ to lepiej cb, SR jest lekko s³abowita . . .
Ciekawe czy z gixera by sie dalo zrobic takie cudo
No to Hubert ³apiesz za mlotek i do garazu

Ale z tego gixa to taki kafe rejcer jak ze mnie brytol . Gdzie jakas zajebiscie duza okragla lampa, gdzie szprychy, gdzie bebny hehe...
eMcio napisa³/a:
Ciekawe czy z gixera by sie dalo zrobic takie cudo

dalo by sie: http://serwisy.gazeta.pl/...20,4207034.html

Kafe rejser na miarê 21 wieku.

ja tu sobie, tak na powaznie, probuje jakiegos motura wystrugac
Ja te¿ wcale nie ¿artujê. Cieszê siê, ¿e mam "bratni± duszê" na forum. A tu zaraz, ¿e spamer... Normalnie te¿ sobie lubiê przyci±æ i pospawaæ A ¿e troszkê inny kierunek, to co? Cafe racer bardzo przypomina draga... Powiedzmy...
Pozdróweczka!
BMW Cafe Racer





Zdjêcia z WO¦P
A Romet gorszy?
Ogar 200 z silnikiem jawki









Mo¿na z rometa - mo¿na ze wszystkiego
Pawlo,

Romet Ogar, którego zdjêcia tu zamie¶ci³e¶ nale¿y do mojego dobrego kumpla Jest tu nawet zarejestrowany jako Mr. Dubmaster wiêc je¿eli tylko ³adnie go poprosisz to zamie¶ci tutaj szczegó³owy opis przeróbek, które wykona³. A zapewniam Ciê, ¿e lista tych przeróbek jest naprawdê d³uuuuga

Wiêcej zdjêæ

Pozdrawiam
Ten romet to mi sie widzi, tylko te lusterka i wydech pasuja jak piesc do nosa
Ogar 200 z silnikiem jawki Ooooo! Mój Ogar lista tych przeróbek jest naprawdê d³uuuuga Troche d³ugawa jest, ale wa¿ne ¿e da³o sie zrobic za ma³e pieni±dze tylko te lusterka Za to wszystko w nich widaæ

Pzdr
Cytat: BMW Cafe Racer Ta BMW jest Glutossy. Kojarze go z listy dyskusyjnej Dziki Junak i z forum o Cafe Racerach
Oo, Dziki Junak . Jest tu jeszcze jeden ktos kto tez tam sie udziela (od razu mowie ze nie ja )
Widze ¿e Dziki Junak znany co niektórym tutaj By³em na ich jednym zlocie (tzw. Dzikowisku). Super atmosfera.
Z chêci±
Hubert,

http://www.cb750cafe.com/
Mi obca jest fascynacja starymi sprzêtami. Owszem, mam szacunek do przodków-pionierów, bo bez nich nie by³oby tego co jest dzi¶, ale ¿adnych dreszczy nie mam.

Cafe racer od Benelli: http://www.scigacz.pl/zdj..._racer.jpg.html

aha, owiewki s± dla miêczaków
Cafe racer od Benelli: http://www.scigacz.pl/zdj..._racer.jpg.html Sie zastanawiam ju¿ od jakiego¶ czasu co ten Benelli ma wspólnego z Cafe Racerem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl