Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Zastanawiam siê nad zmiana moto bo lobie turystykê we dwoje a moja xj na to tak ¶rednio pozwala (je¿eli ju¿ to do 1000km). My¶lê nad Honda Varadero lub V-stromem ale 1000ccm.
Wybor ograniczam do tych dwoch modeli ze wzgledu na to ze mam dosyc chowania sie za szyba i szukam czegos co pozoli na w miare komfortowa jazde( wyprostowana sylwetka; mam 182cm wzrostu)
Czy macie jakie¶ do¶wiadczenia (czytalem cos ze mip44 mial okazje) i co polecacie?
S³ysza³em ze viaderko potrafi wypiæ ale mo¿e ma inne zalety?
Czy nie jest to zbyt du¿a przesiadka z malej dyversji na 1000? z drugiej strony (jak pisa³em) je¿d¿ê g³ównie razem z plecaczkiem i w trasie choæby dl600 przy wyprzedzaniu mo¿e byæ niewystarczaj±cy wiec po co kupowaæ co¶ ¿eby zmieniaæ po sezonie lub nawet szybciej?
Bêdê wdziêczny za (w miarê fuyowych mo¿liwo¶ci) konkretne wypowiedzi


bierz sie z vfr jesli myslisz o duzych przebiegach dziennych to wybra³bym cos z owiewk±, pe³n±, zdecydowanie. nie do¶æ ¿e masz ochronê przed wiatrem, to w razie jakichs anomalii pogodowych, bêdziesz suchszy
co do pozycji za kier.: mialem tdm, jak widzia³e¶, no i powiem tak. 600km naraz i od tego siedzenia i zmagania siê z wiatrem, po podró¿y pó³ dnia le¿enia Agata sie mo¿e wypowiedzieæ.
jestes mniej wiecej mojego wzrostu, i motocykl, na którym nie do¶æ ¿e siedzi sie wysoko, to jeszcze glowa wystaje sporo ponad szybe, nie jest wcale taki wygodny. pojemno¶æ: mo¿e byæ tylko pamietaj ze to juz jest litr, zle odkrecisz - polecisz.
my¶la³em swego czasu o fazerze 1000, silnik z r1, 143 kucy.. pozycja duzo lepsza niz na tdm (podejrzewam ze viadro i dl maj± podobn± do tdm), jednak nie na moj± kieszen. no i paliwo¿erno¶æ nie ma sie co oszukiwaæ, liter bêdzie ¿ar³
tak wiêc, mowie z w³asnego doswiadczenia, pozycja wyprostowana wcale nie jest wygodna zrobilem tak ponad 7000km i wiem co mowie jedynym chyba jej plusem jest to, ze jad±c za osobówk±, widzisz daleko co sie dzieje przed ni±
ja zatem wybra³em vfr rc36II. niby 'tylko' 750, 100 kucy, ale te 100 kucy zaczynasz czuæ od 3000 obr dodatkowo motor gwarantuje w miarê dobr± os³onê przed wiatrem.

co do pozycji za kier.: mialem tdm, jak widzia³e¶, no i powiem tak. 600km naraz i od tego siedzenia i zmagania siê z wiatrem, po podró¿y pó³ dnia le¿enia Agata sie mo¿e wypowiedzieæ ... pozycja wyprostowana wcale nie jest wygodna
W pelni sie zgadzam, przynajmniej w przypadku wysokich gosci. Ja mam 187cm wzrostu i dla mnie wyprostowana pozycja (xj, fazer) oznaczala ciag³e garbienie sie zeby schowac glowe za owiewke. Na jajku, gdzie jest sportowa kierownica i trzeba sie nieco pochylic (to samo w vfr), jest mi duuuuzo wygodniej bo moge jechac z wyprostowanymi plecami bez walczenia z wiatrem.
Sama prawda. Jednak¿e, proszê wzi±æ tu pod uwagê fakt, ¿e ¿aden z nas nie lata na wypadach prêdko¶ciami non stop powy¿ej 140-150 km. A poni¿ej takiej walki nie ma. Niemniej jednak, os³ona przed ewentualnymi anamaliami pogodowymi /deszcz/ jest odczuwalna. Sam siê kurna zastanawiam dlaczego wzi±³em XJR
Ale wiem dlaczego - bo zawsze mi siê suczka podoba³a.
Niemniej jednak Tomku, je¿eli równie¿ je¼dzisz szurtrowo, ró¿ne drogi to DL lub wiaderko jest jak najbardziej na tak. Ale osobi¶cie poleca³bym Ci VFR tak jak kolezy wy¿ej. Ja na niej jecha³em ze 2 razy i powiem ¿e miodzio.


¿e ¿aden z nas nie lata na wypadach prêdko¶ciami non stop powy¿ej 140-150 km

a ze przepraszam o sooo choziii?
to ja tu jessstem jedynyyy?
My¶lê nad Honda Varadero lub V-stromem bierz viadro, hunda to hunda , a ten v-co¶tam to nie wiadomo do czego podobne, a fe jakie brzydactwo
S³ysza³em ze viaderko potrafi wypiæ ale mo¿e ma inne zalety? A czy to ¿e co¶/kto¶ potrafi wypiæ to jest wada

¿e ¿aden z nas nie lata na wypadach prêdko¶ciami non stop powy¿ej 140-150 km siê kolega szanowny za siebie wypowiada
Nie Kiciol. Znalaz³o by siê jeszcze kilku, a raczej powiedzia³bym, ¿e s±. Tylko oni jeszcze o tym nie wiedz±.
Tomek pisze o konkretnych dwóch modelach na które jak siê domy¶lam ju¿ siê zdecydowa³ a ka¿dy swój ogon chwali vfr,xjr.... ja pójdê dalej najlepsza do turystki jest hunda goldwing szczególnie po 2007 r w górê a co zna kto¶ wygodniejsze moto do turystyki wracaj±c do tematu my¶lê ¿e jeden i drugi model s± na tyle podobne do siebie ¿e decyzja o zakupie bêdzie bardziej podyktowana stanem maszyny i cen±
tak tez myslalem ze temu felczerowi (czy flaczarce? ) cosik sie we lbie poprzestawialo. To ze se kupil kumorka bez szyby i powyzej 120 trz±cha nim po prostej, nie znaczy ze wszyscy tak maja
omek pisze o konkretnych dwóch modelach na które jak siê domy¶lam ju¿ siê zdecydowa³ a ka¿dy swój ogon chwali vfr,xjr.... ja pójdê dalej najlepsza do turystki jest hunda goldwing szczególnie po 2007 r w górê a co zna kto¶ wygodniejsze moto do turystyki wracaj±c do tematu my¶lê ¿e jeden i drugi model s± na tyle podobne do siebie ¿e decyzja o zakupie bêdzie bardziej podyktowana stanem maszyny i cen±

Dok³adnie, ja dodam jeszcze ze Viaderko jest ciê¿sze od V-sroma a tak poza tym to jeden chooj tyle ze h±da to h±da to musisz wiecej zabecelowac
srednio widze "kanape" (GL) na krêtych górskich dró¿kach no chyba ze ktos jezdzi 50km/h. no i jak wiadomo, autostrad mamy w 3 dupy wiec wjazd takim goldasem w miasto ¿adko sie przytrafi zastanów sie Heniek.
piszemy tu z w³asnych do¶wiadczen, tez mam 185cm i wiem ze siedzenie na wielb³±dzie moze jest i fajne, ale na krótkich trasach, jak dla mnie do 300km. wiêcej:D? parodia..
co znaczy Valdi ze nie lata zaden z nas non stop powyzej 140? zalezy kiedy i zalezy gdzie
600km naraz i od tego siedzenia i zmagania siê z wiatrem, po podró¿y pó³ dnia le¿enia

Emilu, co Ty mia³e¶ za owiewkê w tej TDM-ce ?
Ja u siebie mogê jaraæ szlugi za szyba, i tak samo jest podejrzewam w viaderku i du¿ym sromie, o ¿adnej walce z wiatrem nie ma mowy
no widzisz góra owiewki moze i jest wieksza, napewno nie taka popierdula jak w tdm co nie zmienia faktu ze siedzenie mêczy..
ja u siebie faji nie zapale bo mam integrala ale mysle nad szczêk±
Albo Jet-a trzeba sprawiæ sobie
nie, dziêki
Co wy macie z tymi owiewkami to nie wiem, kupujecie owiewczone motocykle, potem dokupujecie wy¿sze szyby, bo turbulencje urywaj± wam ³by, potem ronicie cicho ³ezkê, bo wy¿sza szyba jaka¶ taka ciemna, albo siê trzêsie, a w³a¶ciwie to daje nie wiele wiêcej, szukacie potwierdzenia i akceptacji, ¿e tak tak musi byæ, ten typ tak ma, ¿yjecie mrzonkami (zamiast kupiæ dobry kombinezon), ¿e te wypasione owiewki sprawi±, ¿e podczas deszczu bêdziecie bardziej bezpieczni, z bólem szczerego wspó³czucia i przy ka¿dej okazji podkre¶lacie, ¿e my na nakedach nie mo¿emy je¼dziæ powy¿ej 120km/h... Jakie to wszystko rozczulaj±ce ch³opacy...
Pojedziemy i zobaczymy komu bêdzie rura miêk³a, przy jakiej prêdko¶ci, w jakich warunkach i po jakim przebiegu cwaniaczki
srednio widze "kanape" (GL) na krêtych górskich dró¿kach no chyba ze ktos jezdzi 50km/h. no i jak wiadomo, autostrad mamy w 3 dupy wiec wjazd takim goldasem w miasto ¿adko sie przytrafi zastanów sie Heniek. Tomek nic nie pisa³ ¿e bêdzie w górach ¶miga³ lub po mie¶cie - nie mam nad czym siê zastanawiaæ to by³ tylko przyk³ad wygodnego moto do dalekiej turystyki we dwoje (plus przyczepka jak kto¶ ma fantazjê i pieni±dze)
Cytat: Tomek nic nie pisa³ ¿e bêdzie w górach ¶miga³ lub po mie¶cie - nie mam nad czym siê zastanawiaæ to by³ tylko przyk³ad wygodnego moto do dalekiej turystyki we dwoje (plus przyczepka jak kto¶ ma fantazjê i pieni±dze)

Szczerze wola³bym podró¿owaæ autem ni¿ takim potworem
hehehehhehheh
Pojedziemy i zobaczymy komu bêdzie rura miêk³a, przy jakiej prêdko¶ci, w jakich warunkach i po jakim przebiegu cwaniaczki no i zapomnia³e¶ dodaæ, ¿e przy 180-200 spali 4l/100km
Oczywi¶cie zapomnia³em: przy 220 planujê zej¶æ poni¿ej 4 i co wiêcej przekonany jestem, ¿e mi siê to uda, to oczywiste.
4l czego? oleju ??
4l czego? oleju ??

Tak, do g³owy
TomekF masz tu porównañ trochê:

http://grupy.scigacz.pl/D...17,2007_04.html

http://forum.motocykle.sl...82&#entry309982
Emil - my¶lê, ze Grzesiek mo¿e mieæ racje ze w TDMie owiewka jest zdecydowanie ni¿sza i to mo¿e byæ przyczyna spadku komfortu. Martwi mnie twoja opinia o bul±cych plecach
Wybra³em wyprostowana pozycje ze wzglêdu na pasa¿erkê. Obawiam siê ze w VFRce bêdzie mi le¿a³a na plecach a to dobije siê bólem nadgarstków.

Czy to prawda ze varadero nie ma wska¼nika poziomu paliwa?? (chyba tylko rezerwa) Po kilku d³u¿szych trasach ma³± xj mam dosyæ liczenia ile jeszcze mi w baku zosta³o wola³bym mieæ ten wska¼nik.
tak tez myslalem ze temu felczerowi (czy flaczarce? ) cosik sie we lbie poprzestawialo. To ze se kupil kumorka bez szyby i powyzej 120 trz±cha nim po prostej, nie znaczy ze wszyscy tak maja

Kiciu¶, swoj± suczkê przegoni³em ju¿ kilka razy prawie 240 i nie by³o tak ¼le. Co prawda musia³em sie po³o¿yæ na baku ale bez problemowo klacz sobie z je¼d¼cem radzi³a. Jak dobra autostrada jest to piêknie goni. Jak chcesz to dam Ci siê przejechaæ
Co wy macie z tymi owiewkami to nie wiem
Bo wszystkie nejkedy wygladajom tak samo... jak emzeta czy inna jawa. No brzydkie som

to ja tu jessstem jedynyyy?
Nie
Tak samo klasycznie i piêknie Emciu... ¯eby daleko nie szukaæ, XJota w wersji nagiej wygl±da jak dla mnie du¿o "powa¿niej" ni¿ oplllastycznona, a przecie¿ na pocz±tku wszystkie by³y nagie, wiêc RISPEKT dla Nagiego panowie, bo od Nago¶ci wszystko siê zaczê³o, a plastik przykrywa to, co w moto na najpiêkniejsze, ale wiadomo - gust. Vivvaldi przegoni³ swoj± pod 250 i jak pisa³ trzeba siê tylko po³o¿yæ na baku i nie ma problemów jazda jazda.

A wracaj±c do g³ównego tematu w±tku, Tomek co to za argument, ¿e honda to honda? Mam wra¿enie, ¿e V-Storm jest po prostu motocyklem lepszym, ale gorszym, bo Suzuki, wiêc nie czytaj g³upot o tym jaka to honda jest hondom, bo te m±drale, co to pisz± kiedy¶ zmieni± stajnie i zaczn± chwaliæ swoje nowe. Przeanalizuj na zimno za i przeciw, a wy³±cz emocje czy fa³szywe sentymenty, du¿o te¿ zale¿eæ bêdzie od konkretnego egzemplarza
Vivvaldi przegoni³ swoj± pod 250

z tego co ja czytalem to 240 chyba? licznikowe znaczy, wiec 220 rzeczywiste

XJota w wersji nagiej wygl±da jak dla mnie du¿o "powa¿niej" ni¿ oplllastycznona, a przecie¿ na pocz±tku wszystkie by³y nagie

ale xjoty?
z tego co ja kojarze to wyszly dopiero od '96 roku po to aby "konkurowac" z malym bandyta...

jesli wszystkie

to zwroc uwage, ze wtedy chyba nie bylo takiej nauki wsrod technologii produkcji jednosladow jak AERODYNAMIKA.
Mia³em na my¶li ogólnie motocykle, bo XJ na pocz±tku by³a bardziej plastikiem (choæ przecie¿ nie ca³kiem), dopiero potem ca³kiem naga.

Co do aerodynamiki to jest to fakt i tu nawet nie dyskutuje, chodzi³o mi tylko o jak¿e subiektywne postrzeganie piêkna...
hehehe, Valdi ma 160cm w kapeluszu, wiêc sie moze chowac za zegarami niestety, w niektórych przypadkach nie jest to mo¿liwe..
Hej.
Napisz jaki bud¿et, czy bierzesz pod uwagê Hondê SD01 czy nowsz± vs Storm?
Nie s³uchaj tych opowie¶ci z krypty o bólu pleców,s³abej ochronie od wiatru i deszczu itd.
W ogóle nie gadaj z tymi co je¿d¿± na pierdzawkach a o Viadrze czy Stormie gdzie¶ co¶ s³yszeli od kolegów szwagrów i innych
Mia³em SD01 i te¿ teraz siê zastanawiam czy kupiæ SD02 czy DLa.
Dl-a zawsze mo¿na mieæ m³odszego, no i zdecydowanie na plus w porównaniu z Viaderkiem jest to, ze rama jest grzbietowa i pancerna jak w sportowym motocyklu, co za tym idzie, v strom jest sztywny jak sam chooj, skoku zawiechy ma wystarczaj±co na nasze dziurawe drogi i szutry, zegary czytelne, wska¼nik paliwa jest
Jak chcesz co¶ jeszcze wiedzieæ to pytaj, Pitka o Viaderko, a ja moge Ci o Dl-u poopowiadaæ co tam bêdziesz chcia³
Napisz jaki bud¿et
Dysponuje kwota lekko ponad 4tys £.
Znalaz³em tez w tej cenie HONDÊ NT 700 DEAUVILLE z 2006r. Fajny sprzêt do turystki tylko ja mam 27 lat nie 47. pewnie dobrze by siê sprawowa³ bo mimo ze moc niewielka (mniejsza ni¿ ma³ego stroma) to jednak równie¿ jest V (wiec moment obr. jest spory) no i s± kuferki od razu. obawiam siê (i tu jest najwiekszy minus) ze przy byle wywrotce parkingowej wszystkie te piêkne plastiki szlak we¼mie a remont bêdzie drogi.
Wracaj±c do porównania tytu³owych modeli to viaderko podoba mi siê bardziej jednak wszystko pozosta³e przemawia na rzecz stroma. Je¿eli jest na forum jaki¶ zaparczywy mi³o¶nik viaderka niech siê ujawnia i broni go bo szala siê przechyla (mam wra¿enie) na rzecz stroma
Powiem ci trochê tak naoko³o tematu, ale jednak blisko: jak zmienia³em sprzêta to XJR te¿ podoba³a mi siê bardziej (i nadal tak jest) ni¿ B1250, ale wszystko inne przemawia³o za Banditem i dzi¶ stwierdzam, ¿e jednak sentyment sentymentem, rozs±dek rozs±dkiem a sprawiedliwo¶æ i tak musi byæ po naszej stronie Je¶li mimo wszystko wybierzesz brzydszego dla ciebie V-S to nie tylko docenisz jego walory, ale i pokochasz go prawdziwie rodzicielsk± (i nie tylko) mi³o¶ci±
Zak³adaj±c ze jednak zdecyduje siê na dl1000 to wersja do 2004 roku.
Czy orientujecie siê co do szyby wiem ze chyba w 2005 roku nast±pi³a zmiana. przed ta data szyby by³y nieregulowane. Nie przeszkadza mi to ze szyba nie ma regulacji ale istotna jest wysoko¶æ. Czy ta nieregulowana jest tak samo wysoka jak ta w nowym modelu podniesiona maksymalnie?

wiem ze mo¿e wnikam za bardzo, ale lepiej pytaæ ni¿ potem pluæ sobie w brodê.
Na tym forum powiniene¶ znale¼æ odpowiedz na wszystkie pytania zwi±zane z lytrem

http://www.vstromclub.fora.pl/
no i zakup poczyniony
Zaskoczê was:) nie kopi³em ani DLa ani XLa zdecydowa³a cena, stan przebieg, rocznik

KuPI£EM HONDÊ DEAUVILLE NT700V 2006rok

Wiem ze sam na ni± jecha³em ze to dobre dla emeryta, ale spalanie ¶rednie 4,5 litra (wyczytane na kilku forach) silnik o du¿ym momencie obr., wal kardana, ABS, Kuferki + top case 52 litry z oparciem, 19000 przejechane, ¶wietne prowadzenie na kazdym asfalcie (dziury koleiny nie maja znaczenia) i co najwa¿niejsze WYSOKA REGULOWANA SZYBA. Doszedlem do wniosku ze nie ma nic lepszego do jazdy we dwoje w trasie a nawet i po mie¶cie.


Oby Ci dobrze s³u¿y³a ! jak ka¿dy motocykl taka honda tez ma na pewno swój urok jak jestes zadowolony to najwa¿niejsze !
Extra Wygl±da jak skuter po sterydach ale i tak o niebo lepiej ni¿ poprzedni model z lat 90 tych.
Coraz mniej Y w FuY.
gratuluje zakupu regulowana szyba to jest to fajny sprzêcik mo¿esz teraz Dubrownik atakowaæ
Gratulujê Tomku Bardzo ³adna i funkcjonalna chocia¿ nie w moim typie.

Ps:Trzeba by³o j± jutro kupowaæ, taniej by¶ zap³aci³ hehehe
mo¿esz teraz Dubrownik atakowaæ

Najpierw to muszê wróciæ ni± z Liverpoolu do Polski
Nie wiem czy kasê uda mi siê jeszcze jak±¶ usk³adaæ bo zjecha³em zaskórniaki do zera prawie

Mipp44:Coraz mniej Y w FuY
XJ zostaje bo jadac samemu po mie¶cie fajnie siê przeciska
gratulacje ³adna ³adna myslalem kiedys o ntv starszej, v-ka, kardan niech s³u¿y
Nono, fajne. Niech ciê wozi
Taki Burgman, ale to pewnie tylko z górnej perspektywy

Gratuluje!!
Gratulujê zakupu i wyboru motocykla. Te¿ my¶lê o DL-u 1000 i Varadero jako nastêpnym moto bo je¿d¿ê g³ównie z ¿on± turystycznie i wekendowo. Nad nowym Devilem te¿ siê czasami zastanawiam. Na szczê¶cie ten dylemat bêdê rozwi±zywa³ dopiero prawdopodobnie pod koniec przysz³ego sezonu.
Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl