Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Na wstêpie chcia³bym podziêkowaæ kilku osob± dziêki którym mam banana na twarzy.

Dziêki Heniu za pamiêæ i podes³anie mi og³oszenia.

Dziêki eMcio za twoje rady.

Wielkie dziêki Kalina za trzy godzinne oglêdziny sprzêta, ostre pracowanie nad sprzedaj±cym i studzenie mnie co jaki¶ czas

A teraz do rzeczy. Ja te¿ zdradzi³em Yamahê

Mój nowy sprzêcik to:

GSX750F, przebieg 46tysi, rocznik 2000. Mam czym jechaæ na zlot


Gratulacje

Teraz bêdê musia³ wsadziæ turbine do FJ-ty ¿eby doj¶æ to Twoje jajo
Gratulcje. Dawaj zdjêcia
Gratulujê zakupu . Jajko to bardzo wdziêczny i moim zdaniem niedoceniany motocykl, a daje du¿o rado¶ci z jazdy. Napisz jak Ci siê je¼dzi, jak w porównaniu z xjot± .


Wra¿enia z jazdy to mo¿e za parê dni bo zrobi³em na razie jaki¶ kilometr, ale bardzo mile by³em zaskoczony. Ma zajebisty skrêt, precyzyjn± skrzyniê(w porównaniu z XJ), czuæ moc pod dup± i mam wreszcie wska¼nik paliwa

[ Dodano: 2009-03-10, 23:30 ]
Gratulacje. Dawaj zdjêcia Mam tylko z telefonu ale na razie musi wam to wysterczeæ
i mam wreszcie wska¼nik paliwa

Wska¼nik paliwa pilotom jest potrzebny. A Ty tankujesz co 200km zerujesz licznik i dalej w drogê.

A tak w ogóle, to moje gratulacje.

Ten zlot powinien mieæ nazwê: " III zlot FUY-a na nowych kuniach ".
Ale mapet
Fajna
Czekajmy na lepsze foty, a wlasciwie to widzimy sie chyba w 2oo jak Emcio wpadnie

Czekajmy na lepsze foty, a wlasciwie to widzimy sie chyba w 2oo jak Emcio wpadnie
Sie wie
Jasne, ¿e tak. Ale tam to na pewno na moto nie przyjadê
gratuluje.... najszersze, najwieksz ei w ogóle ³adniutko, niehc s³uzy jak najlepiej i najd³u¿ej:) no i 5-7 opijamy kilka masyznek :D:D
Moje gratulacje Do¶ku. No i w koñcu se kupi³e¶ to co ¿e¶ chcia³. Niech Ci nowy kucyk wiernie s³uzy
Pogratulowaæ! Chocia¿ to nie VFR...
Niech ciê wozi maszynka bezawaryjnie i zawsze tam, gdzie ty sobie za¿yczysz
Suzuki... no có¿, trzeba byæ tolerancyjnym... moto brzydkie, jak noc pa¼diochowa - wiadomo, F4i naj¶liczniejsz± jest na ¶wiecie

Gratulujê zakupu i wyboru sprzêta z owiewkami.
moto brzydkie, jak noc pa¼diochowa Nazwa³ bym to wysublimowaniem

A poza tym moto pasuje jak ula³ do mojej Multipli Wygladaj± jak by z pod jednej prasy wysz³y
Cytat: Nazwa³ bym to wysublimowaniem

Wa¿ka bez skrzyde³.

Chyba o to chodzi³o kre¶larzowi.
dosiek, masz mulitple?? to ju¿ wszystko jasne...
Dajcie spokój ch³opakowi - kupi³ se nowo moto, cieszy siê a Wy...
Jasne, ¿e tak. Ale tam to na pewno na moto nie przyjadê

Dosiek nie pierdziel, je¼dzimy
Dajcie spokój ch³opakowi - kupi³ se nowo moto, cieszy siê a Wy... Bo zazdroszcz± hehe

[ Dodano: 2009-03-11, 12:23 ]
Jasne, ¿e tak. Ale tam to na pewno na moto nie przyjadê

Dosiek nie pierdziel, je¼dzimy

ja mam zamiar z wami piwko wypiæ wiêc odpada. eMcio obieca³, ¿e przywiezie dla ka¿dego, po 4 butelki najlepszej szkockiej ³ychy Prawda eMcio?
eeeno prezes, gratulacje niech sie jajo spisuje, ponoæ nie s± takie z³e, ale tylnia lampa.. choc w vfr tez nie jest ³adna
Mi siê w³a¶nie taka podoba. A w VFR to jest z chiñskiego skutera, ale moto zajebiste.
Rozmawiacie o gustach. Ja nie powiem wam co mysle bo po co sobie wrogow robic, ogolnie lubie motocykle, kazdemu podoba sie co innego i dobrze. Wyglad to dosc osobisty temat, mozna krytykowac za sprawy techniczne ale nie za wyglad
Do¶ku, najwa¿niejsze ¿e Tobie siê podoba. Pewnie przez to ¿e u wielu wywo³uje on skrajne emocje i jest mniej rozchwytywany to i ceny s± lepsze. Czyli niech s³u¿y. I fotki dawaj, dawaj

ja mam zamiar z wami piwko wypiæ wiêc odpada.
Ej, a nie da siê wypiæ piwka i dalej je¼dziæ na legalu? Ile ma siê promilów po jednym browarze?

eMcio obieca³, ¿e przywiezie dla ka¿dego, po 4 butelki najlepszej szkockiej ³ychy Prawda eMcio?
Tak, tylko nie cztery butelki a z niego z cztery miarki
Dosiek Jajeczko bardzo ³adne
Gratki...kolejne Suzuki
Nie martw siê, Dosiek, nie jest wa¿ny kuñ, ino je¿dziec, który tego kunia pogania. Mnie tam siê podoba, tak jak Multipla. A propos, jaki masz silnik?
Dosiek, nie jest wa¿ny kuñ, ino je¿dziec, który tego kunia pogania

Co racja to racja!!!

Dosiek gratulujê zakupu!
Gratulejszyn

A Multipla jest zajebista!

Ej, a nie da siê wypiæ piwka i dalej je¼dziæ na legalu? Ile ma siê promilów po jednym browarze?

Ja po jednym mia³em 0,27 Czyli przekroczone o 0,07
Mnie tam siê podoba, tak jak Multipla. A propos, jaki masz silnik?

Jak pytasz o auto to 1.9 turbo disel JTD
No !! Moto zajebiste ! Fajnie wygl±da, chocia¿ zdjêcia chujowe ! Tylko stela¿a nie kleæ samemu na kolanie ! Do takiego moto nie przystoi !!!
Jajeczko fajna sprawa z wygl±du (dla mnie). osobiscie s³ysza³em kilka opinii ze zw³aszcza te 750 to lobi± wypiæ. jednemu kumplowi ³yka 10l
Do¶ku, fajowy sprzêciol kupi³e¶. Jecha³em kiedy¶ czerwonym jajkiem ale 600tk±, prowadzi siê super, stabilna i mocna, no i pojemno¶æ baku 20l !
Gratulejszyns!
Teraz gdy kto¶ siê Ciebie zapyta "Ej Dosiek co kupi³e¶ za maszynê?" Spokojnie i zgodzie z prawd± bêdziesz móg³ z pe³n± doz± kultury odpowiedzieæ zainteresowanym "JAJCO"
¯e brzydki i paliwo¿erny? A co tu jest napisane http://www.google.pl/imgr...3&ct=image&cd=1
Cytat: Na 100 km, podczas dynamicznej jazdy zu¿ywa zaledwie 6,4 l...

... oleju?
To teraz niech napisz± ile paliwa
heheh Dosiek razem z vfr-owcami bedzie sie od stacji do stacji ¶ciga³
Mnie tam siê podoba, tak jak Multipla. A propos, jaki masz silnik?

Jak pytasz o auto to 1.9 turbo disel JTD Fajne silniki
Przecie¿ gdzie¶ bêdziemy musieli na ciebie poczekaæ
gratuluje sprzêtu wpad³ mi w oko jak go tylko zobaczy³em
Jaszcze raz dziêki Heniu. Szuka³em w³a¶nie tego rocznika i kolorku. No i nie daleko
nie ma sprawy fajnie ¿e Ci siê spodoba³ i oby s³u¿y³ Ci bezawaryjnie a¿ do zmiany na szybszy
Gratulejszyn Widzê, ¿e ca³a Warszawska Braæ by³a zaanga¿owana, mam nadziejê, ¿e nie zajechali¶cie wszyscy razem do w³a¶ciciela
W³a¶ciciel mia³ nas serdecznie dosyæ. Pojechali¶my z Kalin±, oglêdziny trwa³y 3 godziny Najpierw z wierzchu potem wszystkie plaski odkrêcili¶my ( w miedzy czasie pojechali¶my na CPN kupiæ zestaw kluczy bo nie mieli¶my ) Potem nie mogli¶my wsadziæ membrany ga¼nikowej bo wyskoczy³a, by³a równie¿ konferencja przez telefon z kim¶ kto siedzia³ w necie i sprawdza³ jakie tarcze montowano w tym roczniku. Nastêpnie z³o¿yli¶my moto do kupy i Dosiek waln±³ sobie rundkê Naprawdê cierpliwy sprzedaj±cy.
Da³ wam moto rozebraæ? I ga¼niki te¿ no to faktycznie kole¶ wyluzowany hehe.
nie z kim¶ tylko z moj± wife
Sorrki Rafa³ Idealny sprzêt nie jest ale nowy te¿ nie. oczywi¶cie mowa o motocyklu

Do wymiany linka ssania i ¿arówka d³ugich. Czy co¶ jeszcze wyjdzie w praniu.
GRATULACJE Dosku

Moj ojciec tez mam GSX -a , tylko starszy model.
JAJKO tak w sam raz na Wielkanoc
dobrze... widzê, ¿e moje posty wywo³a³y wzburzenie u niektórych...

takie ma³e sprostowanie - ja ¿artowa³em nawet ¿eby to w jaki¶ sposób pokazaæ wkleja³em bu¼ki
Przecie¿ ja te¿ wklejam bu¼ki Pozdro Sookooleeee !!!!!!!!!!!
Gratulacje, Dosiek. Oby ci siê!
¦wietne moto Dosiek, mi nie³adne jajo podoba siê

Napewno bêdziesz zadowolony
o Ciebie dosiek , to akurat mi nie chodzi³o
Mam trochê lepsze zdjêcia.
...cza zrobiæ spo³eczn± szczepê na aparat dla Do¶ka.
Mam gorszy problem lu¼na jest pó³ka kierownicy, nie wiem czy jest nie dokrêcona czy co¶ gorszego. Jutro bêdê mia³ taki ampul to sprawdzê
Mam trochê lepsze zdjêcia.

No teraz to chocia¿ co¶ widaæ. Bardzo ³adna ,,czarnula".
Do¶ku, a ten komin to oryginalny? Jak mruczy?
Oryginalny. D¼wiêk bez rewelacji. Pos³uchasz na zlocie
Co to za ¿ó³te gówno Ci siê w kadr wjeb...???
Gratulejszyn
Oooo Grzesiek siê na ciebie ¶miertelnie obrazi
Oryginalny. D¼wiêk bez rewelacji. Pos³uchasz na zlocie
Jak tak, to do zmiany Na zlocie ma ryczeæ piêknie ju¿:D
Oryginalny. D¼wiêk bez rewelacji. Pos³uchasz na zlocie
Jak tak, to do zmiany Na zlocie ma ryczeæ piêknie ju¿:D

Hehe. To jak przyjedziesz na zlot to ¶ci±gniemy t± zakitowan± puszkê i bêdzie ³adnie ryczeæ
Hehe. To jak przyjedziesz na zlot to ¶ci±gniemy t± zakitowan± puszkê i bêdzie ³adnie ryczeæ
U mnie tylko dwie ¶rubki I w promieniu 15 km kury siê nie nios± A krowy skwa¶nia³e mleko daj±
Ciekawe, jak u Do¶ka
Co to za ¿ó³te gówno Ci siê w kadr wjeb...???

Ja Ci dam beemke se zakupi³ i juz siê wozi
beemke se zakupi³ i juz siê wozi
Hahaha, na pewno w krawacie Albo w dresie
Albo w dresie z krawatem
Szukam m±drego który powie, jak skasowaæ luzy na pó³ce kierownicy. Luz ma tylko ta pó³ka, dwie pozosta³e siedz± sztywno. Pokrêcona jest na maxa i nie rad¼cie mi zmieniaæ pó³ki. Aha i mo¿e jakie¶ sugestie od czego ten luz. A i w górê te¿ jest spory, ale taki p³ywaj±cy jak by jaka¶ guma tam by³a(pewnie jest amortyzuj±ca).

Chodzi o pó³kê kiery.
Pewnie to sk³adak i pó³ka jest od gsxera
Dosiek, to nie jest pólka tylko mocowanie polówek kierowncy. W wiekszosci sprzetów sa mocowane za pomoca klamry do lag, a w jajku jest taka niby 'pólka'. Prawdziwa górna pólka jest schowana pod nia. A jak skasowac luzy to nie wiem. Próbowales ja zdejmowac? Moze rzeczywiscie tam sa jakies gumy amortyzujace. W ostatecznosci mozesz podlozyc jakies opaski gumowe. Nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo bo tak jak pisalem nie jest to pólka 'sensu stricte'.
Zaspawac!!
Nawet siê ka³muk nie pochwali³ ze przyjecha³em kopn±³em go w dupê i rozkminilismy temat
co by³o?
Tam s± takie gumy, (sto¿ki od góry i od do³u) a w ¶rodku tulejka, ( jest taka jakby polka tylko do przykrêcenia kierownicy, i dopiero jest ona przykrêcona do polki trzymaj±cej lagi) gumki sparcia³y i po mimo ze by³o mocno skrêcone to nie trzyma³y, poniewa¿ zapiera³o siê ju¿ na tulejkach, teraz Dosiek ma za zadanie kupiæ gumki, a jak nie to daæ tulejki do tokarza ¿eby skróci³ o 2mm choæ jak bêdzie tak z Zenkiem naprawia³ motocykle to chyba nie ogarnie

W ogóle to Doskowi trza pojechaæ po rajtkach bo siê OPIERDALA, zamiast je¼dziæ, siedzi i mantykuje
powiem wiêcej, ¶wie¿o co kupione moto z ¿yrardowa przywióz³ na lawecie

nie wiem co dalej bêdzie
Zaspawac!!

Rzuci³em tak± propozycje. Nie przesz³a
nie wiem co dalej bêdzie

Ja tez nie wiem, zamiast ganiaæ ¿eby wy³apaæ wszystkie usterki (jak to w u¿ywanym moto) to siedzi i patrzy na motonga, a pó¼niej w pe³ni sezonu bêdzie p³acz

[ Dodano: 2009-03-15, 19:52 ]
¶wie¿o co kupione moto z ¿yrardowa przywióz³ na lawecie

no to tez siê dziwi³em mocno, a moze jajko Doska bedzie do ogladania tylko ?
Mo¿e mam powód, ¿eby nie rozkrêcaæ dzisiaj . No i trudno jestem leszem, nie wraca³em w deszczu po ciemku na motocyklu mi nie znanym. Przywioz³em go na lawecie.

Dziêki ch³opaki za dzisiejsz± pomoc

Zawsze poczekam na was na na stacji
U mnie te¿ jest taka pó³ka osadzona na silentblokach. Jak siê mocno poszarpie za kierownice to czuæ/widaæ ,¿e siê rusza. Tak ma byæ i ju¿. Skoro jest tam guma to musi siê jako¶ minimalnie uginaæ. Identycznie mia³em w Virago.
Dziêki temu s± pewnie mniejsze drgania na kierze
dla mnie ta guma przy kierze to pomys³ kurwy i szatana - nie pro¶ciej by³o popracowaæ nad osadzeniem silnika...?
Likwidacja drgañ generowanych przez silnik to widocznie nie taka prosta sprawa, skoro renomowane b±d¿ co b±d¿ firmy maj± problemy, ¿eby siê z tym uporaæ.
( jest taka jakby polka tylko do przykrêcenia kierownicy, i dopiero jest ona przykrêcona do polki trzymaj±cej lagi)
No w³a¶nie, ta niby-pó³ka od kierownicy jest przykrêcona do górnej pó³ki zawieszenia, wiêc ¿eby skasowaæ luz nale¿a³oby chyba dokrêciæ jedn± pó³kê do drugiej, a nie t± niby-pó³kê do lag.
a nie t± niby-pó³kê do lag.

eMcio, a gdzie tak napisane ze "niby po³ka" do lag przykrêcona ?

Jak siê mocno poszarpie za kierownice to czuæ/widaæ ,¿e siê rusza. Tak ma byæ i ju¿. Skoro jest tam guma to musi siê jako¶ minimalnie uginaæ.

W³a¶nie w tym problem ze u Doska ten luz to bez ¿adnego szarpania kierownica czuæ, no i jest dosc spory
Kiera to dosc istotny element motocykla, trzeba byc niezlym kozakiem by jezdzic bez tego Mysle wiec, ze tutaj nie ma co oszczedzac i zobaczyc jak to jest oryginalnie zrobione w innym jajcu i zrobic tak samo, mozna pokombinowac z jakimis podkladkami ale to zawsze ryzyko, nie wiem jak dok³adnie wyglada sytuacja ale te luzy trzeba zlikwidowac
skoro renomowane b±d¿ co b±d¿ firmy

no ja Ciebie proszê...
W Larsonie nie ma A do 3&fun nie mogê siê dodzwoniæ Facet w Larsonie powiedzia³, ¿ebym rozmawia³ na siedz±co bo mogê nie daæ rady ja us³yszê cenê Mam nadziejê, ¿e siê myli.
Dosiek id¼ ch³opie do jakiego¶ tokarza i dorobi Ci takie tulejki ¿e mucha nie siada w³±cznie z gumkami teflonem etc. albo zwyczajnie zadzwoñ do suzuki lub do salonu yamahy na targow± kiedy¶ to by³o suzuki pewnie cos zaradz±. Nic nie sugeruj±c rezerwujê tylne siedzenie w FJ dla Ciebie To tak a propos zbli¿aj±cego siê zlotu
Nie ma huja, do rozpoczêcia sezonu wszystko bêdzie gra³o. Dodzwoni³em siê do 3&fum i czekam na telefon ile to cholerstwo kosztuje. Do tokarza idê w ostateczno¶ci.

Za³±czam zdjêcie tego gówna, mo¿e kto¶ bêdzie mia³ jaki¶ pomys³.
Proponujê dorobiæ w ostateczno¶ci jakie¶ metalowe zamienniki Najwy¿ej bêdziesz mia³ gibracje na ³apkach. Ale kierownica bêdzie ³awiejsza do opanowania
No i wszystko jasne. Komplet kosztuje 960pln. W³a¶nie obudzi³em siê z rêk± w nocniku
No i wszystko jasne. Komplet kosztuje 960pln. W³a¶nie obudzi³em siê z rêk± w nocniku
Ja pierd.le!
Najdro¿sze prezerwatywy jakie wyprodukowano chyba!

Dosiek, zrób zdjêcia, poka¿ o co chodzi? Mo¿e kto¶ co¶ dopasuje od czego¶...
Tylko takie kolorowe, dok³adniejsze...
Do¶ku, zrób rysunek techniczny z wymiarami, to Ci takie wytoczê za po³owê ceny
Idz do tokarza, niech przytnie te 4 tulejki, ka¿da o 1 mm i po sprawie
a nie da siê tam strzeliæ jakie¶ podk³adki?
Dosiek zrobi³ kiepska fote, podk³adka nic nie da, a wrêcz pogorszy, tulejka jest miedzy gumami, (gumki sa z metalowymi ko³nierzami) trzeba doprowadziæ do tego ¿eby gumki mo¿na by³o mocniej skrêciæ, jak skróci siê tulejki bêdzie git

[ Dodano: 2009-03-16, 19:05 ]
wygl±da to tak

>---<

a teraz legenda:

< gumki sto¿ki

--- tulejka

przez ca³e to ustrojstwo idzie ¶ruba, i choæby nie wiem jak dojebana, nie pozwala docisn±æ siê gumkom, poniewa¿ opiera siê ju¿ na tulejce
nie chcê siê w.... ale na pewno jest to proste jak pierdzielenie - przecie¿ zrobi³ to cz³owiek...
nazwijmy rzecz po imieniu, to jest proste jak jebanie
Za³o¿y³em je z powrotem i skrêci³em na maxa, luz jest ale mniejszy. Musze siê spikn±æ z kim¶ z forum GSXa i zobaczyæ jak maja inni. Tam na pewno jaki¶ luz musi by¶, przecie¿ to wsadzili gumki inaczej skrêcili by na sztywno. Chyba nie bêdê kombinowa³ tylko dorobiê simeringi miêdzy mocowaniem kierownicy a lagami. Zrobi³em teraz rundkê i sam nie wiem czy jest ok czy nie. Zg³upia³em
do rozpoczêcia sezonu wszystko bêdzie gra³o

Przepraszam, ¿e siê wtr±cê, ale to on siê jeszcze nie zacz±³?
chodzi³o mi o oficjalne rozpoczêcie. Pawlo nie denerwuj mnie
ale to on siê jeszcze nie zacz±³?

A czy on siê w ogóle skoñczy³ ?
Dosiek, a pyta³e¶ go¶ci w motomotion? Mo¿e znajd± ci takie tuleje z gumkami mniej wyrobione za mniej ni¿ tysi±c z³otych?
Nie pyta³em, bo z u¿ywanych na u¿ywane zmienia³ nie bêdê. Grzesiek jeste¶ pewien, ¿e nie by³y odkrêcane te ¶ruby od nowo¶ci?
dosiek, a nie wystarczy nieco skróciæ te tulejki ? wtedy powinno siê bardziej ¶cisn±æ i sprawa za³atwiona.
A jak nie to dawa³ do Pi³y, migomatem Ci piêknie pospawam i bêdzie git
Nie pyta³em, bo z u¿ywanych na u¿ywane zmienia³ nie bêdê. Grzesiek jeste¶ pewien, ¿e nie by³y odkrêcane te ¶ruby od nowo¶ci?

Jestem pewien, nie pierdziel siê z tym, skróæ te tulejki, posk³adaj skrêæ, i ciesz siê jazd±

pees: pierdzielisz siê z tym, jak z JAJKIEM
Dosiek, nie s³uchaj tych psujów. Skoro jest tam guma, to niech tak bêdzie. Do³ó¿ tylko trochê wiêcej gumy. We¼ np. jak±¶ dêtkê, wytnij kr±¿ki, i pod³u¿ pod te sto¿ki gumowe. Albo jakie¶ podk³adki teflonowe. I kombinuj przy skrêcaniu, czy jedna warstwa, czy wiêcej da radê (z tej dêtki). Powinno siê¶cisn±æ bardziej, nie?
Potrzeba dêtki, no¿yczek, i trochê cierpliwo¶ci.

P.S.
Nie dziêkuj, postaw browara
heheh czyli zamiast zrobiæ tak jak powinno byæ, wstaw se kawa³ek dêtki, bêdzie git

chuj, nie odzywam siê wiêcej w tym temacie, rozwi±zanie podane na tacy, ale nie, trzeba udziwniaæ, powodzenia
heheh czyli zamiast zrobiæ tak jak powinno byæ, wstaw se kawa³ek dêtki, bêdzie git

chuj, nie odzywam siê wiêcej w tym temacie, rozwi±zanie podane na tacy, ale nie, trzeba udziwniaæ, powodzenia

ta, jasne, lepiej u¿n±æ tulejki... Na moje po prostu guma siad³a, to gumy trza do³o¿yæ, i ju¿. Tulejki te¿ mo¿na, ale to bardziej skomplikowane jest, jak kto¶ nie ma mo¿liwo¶ci... Przecie¿tulejki siê nie wyci±g³y...

Zreszt±, jak nie wyjdzie z dêtk±, to mo¿na próbowaæ metody bardziej "skomplikowanej"...
Do³ó¿ tylko trochê wiêcej gumy.

Najlepsza bêdzie guma balonowa
Najlepsza bêdzie guma balonowa
Najlepsza to by³aby nowa guma oryginalna. I niektórzy z was pewnie by to kupili.

Ale jak cz³owiek co¶ podpowie, co nie spowoduje uszkodzenia, a mo¿e pomóc, to proponuje siê balonówê... Ch³opaki, to¿ przecie idzie o to, zeby by³o przede wszystkim niedrogo, metod± nieniszcz±c±, acz skuteczn± (byæ mo¿e).

Nie wiem, czy dobrze kombinujê, ale mo¿na te¿ dorobiæ metalowe (plastikowe, teflonowe itp.) podk³adki (albo dobraæ jakie¶ gotowe) i pod³o¿yæ od p³askiej strony gumy. Jak wam siê opcja dêtki nie podoba
daras, mo¿e masz racjê, mo¿e co¶ taka guma by da³a. Ale mo¿e te¿ byæ tak, ¿e by siê przesuwa³a, wyciera³a, przeciera³a itd. Z tych rysunków i fotek co da³ dosiek nic nie wynika, bo kurwa s± takiej jako¶ci ¿e , no ale wiadomo szewc bez butów chodzi, w koñcu w filmie pracuje

My¶lê ¿e nikt rozs±dny za 8 kawa³ków gumy + 4 tulejki + cztery ¶ruby z podk³adkami i nakrêtkami (bo to chyba z tego powinien siê sk³adaæ ten komplet naprawczy) nie da 9 stów.
Natomiast my¶lê, ¿e obciêcie (skrócenie) tulejek bêdzie najbardziej skuteczne.
Jak nie chce skracaæ tych oryginalnych to mo¿e daæ nowe krótsze, u tokarza rach ciach i zrobione. Dosiek, ja mogê wytoczyæ bo siê znam i mam tokarkê
Czekam na mechanika, mo¿e co¶ pomo¿e. A 9 stów(maja takie metalowe ³ebki) to kosztuj± same gumki.
Dosiek, a mo¿esz to obstrykaæ dok³adniej? By¶ nam roz¶wietli³ w g³owach bardziej...
Jak ponownie rozbiorê to zrobiê dobre fotki, do niedzieli nie dotykam kierownicy. Chyba, ¿e bêdzie pogoda Napisa³em tez na forum GSXFa i mo¿e kto¶ mi pozwoli zobaczyæ jak to wygl±da w innym motocyklu. Czy s± te luzy czy nie.
Nie radze tylko stosowaæ jaki¶ stalowych podk³adek i innych wynalazków niweluj±cych luz bo mo¿e siê skoñczyæ na takim mrowieniu kierownicy jak w Jawie 350.
Nie radze tylko stosowaæ jaki¶ stalowych podk³adek i innych wynalazków niweluj±cych luz bo mo¿e siê skoñczyæ na takim mrowieniu kierownicy jak w Jawie 350.
Nie chodzi o zast±pienie gumowych podk³adek stalowymi, tylko o dobranie dodatkowych podk³adek, które po z³o¿eniu z gum± dadz± w efekcie mniejszy luz. Znaczy ¶ci¶niêta bardziej bêdzie guma, ale nadal metal nie dotyka metalu.
Jak dobrze rozumiem, to jeden sto¿ek idzie z góry, drugi z do³u a miêdzy nimi jest tulejka. Je¶li tak to nie jest to nic innego jak "okrojona" tuleja metalowo-gumowa, które stosuje siê w ka¿dym samochodowym zawieszeniu. Zmierz ¶rednicê i d³ugo¶æ i sprawd¼ czy da siê dopasowaæ z wyrobów samochodowych. Tylko nie szukaj jednej d³ugiej tulei bo nie wprasujesz jej, najlepiej wstawiæ 2 jedn± z góry 2 z do³u i ewentualnie tulejkê miêdzy nie - tak jak jest teraz.
Chodzi mi o takie tulejki (7z³/szt):

Dosiek mo¿e zapytaj w tej firmie czy nie maj± mo¿liwo¶ci wykonania takich niestandardowych elementów.
http://www.prumel.pl/content/view/8/23/lang,pl/
A 9 stów(maja takie metalowe ³ebki) to kosztuj± same gumki.

Kurde - niez³a polityka. A potem siê dziwi± ¿e ludzie sami sobie naprawiaj± sprzêty zamiast odstawiaæ do serwisów.
Zrobi³em rysunek pogl±dowy, chodzi o czerwone elementy (je¿eli rzeczywi¶cie tutaj jest pies pogrzebany). Dó³ to guma a ten grzybek jest podobno wykonany z jakiego¶ specjalnego materia³u st±d cena. Tak mi powiedzieli w 3&fun.
Kurna, nie od dzis wiadomo ze proste jest piekne To tutaj to faktycznie zagadka, tez bym sie bal przy tej tulei kombinowac. Mysle ze te grzybki sie posplaszczaly lub cos w ten desen i trzeba miedzy nie a polke kiery wtawic jakies elastyczne podkladki, jakas twarda guma lub cos podobnego i powinno trzymac. Odkrecic sie nie powinno, ale jazdzic z luzami to trche dyskomfort.
ja bym zrobi³ tak:
dotoczyæ takie metalowe sto¿ki na nich zrobiæ ze 4 zatoczenia na oringi gumowe (¶rednica w zale¿no¶ci co siê uda kupiæ) i ju¿. ¶ruba ¶ciskaj±c sto¿ki bêdzie likwidowaæ luz a oringi bêd± t³umiæ drgania (choæ na pewno nie tak dobrze jak ca³y sto¿ek gumowy)
Dosiek to ostatni mój post w tym w±tku Specjalne nie specjalne. Pierdolenie takie pajaców którzy chc± sprzedaæ albo sami nie wiedz± co mówi±. We¼ ch³opie zadzwoñ do jakiego¶ tokarza powiedz o co cho ew. kup kawa³ek gumy i dorobia Ci za grosze. Twardo¶æ gumy zbadaj± Ci tam gdzie bêdziesz kupowa³, szuka³ bym w chemii na targówku, w jednej firemce w z±bkach - sprzedaj± teflon i inne bajery na crashpady etc. maj± tam naprawdê du¿o skarbów. Kolejna z mo¿liwo¶ci to kupienie kawa³ka koca do elektryki wysokich napiêæ o odpowiedniej grubo¶ci i ew. zbrojeniu.... Jest tokarzy dobrych w pyte. Na ³opuszañskiej jad±c w kierunku kleszczowej vis a vis gie³dy. Przy Boryny kolejny. Jak masz w±tpliwo¶ci co do fachowo¶ci ludków rusz do zak³adu XXX na przeciwko zusu na pradze ko³o mnie. Produkuj± pierdy dla wojska - park maszynowy maj± wiêkszy od suzuki do samo w radwarze przy ostrobramskiej. I tak do zajebania...

Z reszt± jak dla mnie z rysunku jak chuj wynika ¿e jak daæ gumowe podk³adki z dêtki to temat zamkniêty.
kiedy¶ us³ysza³em m±dre s³owa (w szkole): teraz ju¿ nie ma mechanków, s± sami monterzy... mo¿esz wymieniæ to gówno, ale ja bym po prostu upierdoli³ te tuleje i naprawi³ temat.
Dosiek, w³ó¿ w kopertê rysunek ze zwymiarowanymi krótszymi tulejami albo stare tuleje na wzór, to Ci takie dotoczê i bêdzie po zabawie. A jak siê temat nie sprawdzi, To bêdziemy kombinowac dalej Chocia¿ z rysunku wynika, ¿e skrócenie starych tulejek sytuacjê naprawi. Wiêc mo¿esz je przys³aæ do skrócenia, tylko napisz, o ile.
Z tego "rysunku" wynika, ¿e skrócenie tulei nic nie da. Bo tuleje przechodz± przez ca³± grubo¶æ, nawet przez te metalowe podk³adki. Jak siêskróci teleje, to te metalowe podk³±dki zacisn± siê na pó³ce, i z amortyzacji drgañ bêdzie dupa.

Tylko nowe sto¿ki, albo kawa³ek gumy (nie balonówy) pod stare sto¿ki. I bêdzie git.
Zak³adam, ¿e sto¿ki nie s± jeszcze wyr±bane na tyle, ¿e metal opiera siê o metal
Ale¶cie siê uparli na te tulejki. Przecie¿ tulejki s± dobre, tylko guma siê zestarza³a.
I w tym kierunku bym szed³ z napraw±. Wymiana, albo do³o¿enie gumki.

Dosiek, we¼ co¶ zrób Cokolwiek
Jest oczywiste, ¿e najsensowniej i najlepiej kupiæ nowy komplet, Ale my chcemy Do¶kowi tylko pomóc, a do³o¿enie "gumek" to moim zdaniem najgorsze rozwi±zanie. Dosiek, nie daj siê wpu¶ciæ w gumki
najsensowniej i najlepiej kupiæ nowy komplet
No nie wiem, czy wydawanie 9 stówek na gumki ma jaki¶ sens...
No, chyba ¿e ma siê w planach du¿e bzykanko, naprawdê du¿e

Mówi±c nowe gumki, my¶la³em raczej o dorobieniu sto¿ków, a nie ich zakupie. Gupki niech siê wypchaj± z t± cen±.
Gumka i metalowy grzybek to jedna ca³o¶æ, wiêc dorobienie samej gumki nic nie da. Tulejki opieraj± siê praktycznie na metalu. Dziêki za wszystkie rady, stwierdzi³em, ¿e jadê do mechanika i tyle. Za poradê chyba mnie bardzo nie skasuje. Kto z Wawy ma znajomo¶ci w Suzuki?
Kto z Wawy ma znajomo¶ci w Suzuki?
Nied³ugo bêdziesz mia³ znajomo¶ci
a dosiek nie wiem czy Ci pisa³am ale ale z ta krzyw± ram± ³adnie wyglada ten Twoj jejecznik
Przynajmniej nie jest rudy
w rudym przynajmniej kiera nie wylata
Kozackie moto Wygodny jak babcina kanapa, wielki jak babcina kanapa.
Na dodatek z te kierownica to ten no... a moze nie bede mowil
Dosiek ?
No w³a¶nie. Ogl±dali¶my taki sam motocykl i z kier± by³o to samo. Powoli zaczynam dochodziæ do wniosku, ¿e tak ma byæ

[ Dodano: 2009-03-31, 15:35 ]
Mechanik Waldek te¿ stwierdzi³, ¿e wszystko jest OK z kierownic±.
Ale jaja, Dosiek, u mnie tez jest ten luz . Nigdy wczesniej go nie zauwazylem. Widocznie to jest ten patent na tlumienie drgan i tak ma byc . A mysmy tu rozkminiali przez 10 stron co z tym zrobic .
Ale jaja, Dosiek, u mnie tez jest ten luz . Nigdy wczesniej go nie zauwazylem. Widocznie to jest ten patent na tlumienie drgan i tak ma byc . A mysmy tu rozkminiali przez 10 stron co z tym zrobic .

i wniosek jest prosty jak kilo drutu w kieszeni... do wisly z tym !
I taki luz jest w ka¿dej tej suce ze ta gorna "niby po³ka" obija siê o lagi ?
Cholera wie czy z ka¿d±, ale na pewno z jajkiem 750. Chcia³em jeszcze napisaæ, ¿e wczoraj porz±dnie polata³em i motocykl jest zajebisty. Sam wchodzi w zakrêty, przyspieszenie na razie wystarczy i pozycja jest bardzo wygodna
Je pierdziele fabryczny centymetrowy luz na kielni Jenak te Suzuki to maja cos w sobie
Na pewno by³ mniejszy jak by³ nowy.
motocykl jest zajebisty. Sam wchodzi w zakrêty
Hehe, dosiek, z takim luzem, to co siê dziwisz? JAkby nie mia³ luzu na kierownicy, to by¶ musia³ mu pokazaæ, gdzie ma jechaæ. A tak, to sam sobie trajektoriê wybiera
Hehe, dosiek, z takim luzem, to co siê dziwisz? JAkby nie mia³ luzu na kierownicy, to by¶ musia³ mu pokazaæ, gdzie ma jechaæ. A tak, to sam sobie trajektoriê wybiera

Dok³adnie takie mia³em odczucia jak siê nim przejecha³em dynamicznie, szybko przyspiesza³em i nagle w heble, a on se pojecha³ jak chcia³

Dok³adnie takie mia³em odczucia jak siê nim przejecha³em dynamicznie, szybko przyspiesza³em i nagle w heble, a on se pojecha³ jak chcia³

Bo to je motocykl z Dusz± a nie taki pospolity co siê podporz±dkowuje ka¿demu
gorzej bêdzie, jak nie zechce hamowaæ
Za tydzieñ s± dni otwarte w Suzuki, podjadê i niech mechanik z serwisu siê wypowie na temat.
Hehe, a jak powie ¿e tak ma nie byæ to siê zacznie od nowa
kumpel tez ma jajo, ale ten luz jest ledwo wyczuwalny..
750, czy 600? Bo to s± ró¿ne konstrukcje kierownicy.
A ja siê bêdê upiera³, i twierdze nadal, ze luz na sterze jest niedopuszczalny
750, mowilem ze ma taka sama i to nie jest luz a wlasnie czuc ze sztywno trzyma, lekko sie tylko ugina na boki
Emilu nie wiesz na czym ten luz polega. eMcio je¼dzi³ przez tyle czasu i twierdzi³, moto jest sztywne i ¿adnego luzu nie ma. Za³o¿ê siê twój kolega ma to samo, tylko nie wie gdzie patrzeæ, ale mo¿e lepiej go nie u¶wiadamiaj
moto jest sztywne i ¿adnego luzu nie ma

oby pr±cie by³o bardziej sztywne bo se dziewuchy mo¿na nie znale¼æ
Do¶ku, wiem o czym rozmawiasz, virago tez ma takie poduchy, tedma tez chyba mia³a. przy skrêceniu kiery na maxa, dalej czuæ ¿e opiera sie o gumy, ale to jest minimalne drgniêcie, nie luz. czuæ ¿e amortyzuje po prostu
U Do¶ka te¿ tak jest tylko on na to mówi luz a Ty drgniêcie, o ca³a ró¿nica
to jest minimalne drgniêcie, nie luz. czuæ ¿e amortyzuje po prostu
Dokladnie tak jak piszesz emilu.
Dosiek jezeli masz LUZ (nie mowimy o naturalnej amortyzacji tego systemu!) czyli np. siedzac na moto i ruszajac kiera elementy metalowe w punktach wskazanych na zdjeciu sie dotykaja to kielnia jest spierdolona (czyt. szrot) i albo bedziesz 9 paczek w plecy albo inne kombinacje bo tak nie moze byc.

Pozdrawiam
czyli np. siedzac na moto i ruszajac kiera elementy metalowe w punktach wskazanych na zdjeciu sie dotykaja to kielnia jest spierdolona (czyt. szrot)

Dok³adnie tak by³o i to nie opieraj±c siê o ogranicznik, przy szybkim machaniu fajer±, w jedna i druga stronê, lagi obija³y sie o "niby polke" (pisze ze by³o bo podobno jest lepiej)
jest jak by³o bo siê rozje¼dzi³o.
Dosiek, da sie to zrobic bez wydawania 960PLNow. Kiedy jedziecie do 2oo? Wpadne, obmacam Twoje jajo i cos poradze moze, a mam wstepnie dwa pomysly.

Pozdrawiam i mokrego Dyngusa zycze
Sprawa jest prosta jak konstrukcja cepa i zosta³a rozkminiona ju¿ dawno, trzeba skróciæ tulejki dystansowe i bêdzie git, tylko Doskowi jaki¶ Mentor jest potrzebny, autorytet który stwierdzi ze tulejki mo¿na zrobiæ krótsze
Sprawa jest prosta jak konstrukcja cepa i zosta³a rozkminiona ju¿ dawno, trzeba skróciæ tulejki dystansowe i bêdzie git, tylko Doskowi jaki¶ Mentor jest potrzebny, autorytet który stwierdzi ze tulejki mo¿na zrobiæ krótsze
Albo sponsor na nowe, w razie gdyby ten pomys³ okaza³ siê niew³a¶ciwy
Albo sponsor na nowe, w razie gdyby ten pomys³ okaza³ siê niew³a¶ciwy

Ca³y pic polega na tym ¿eby stare zostawiæ, a zrobiæ nowe o 1mm krótsze (koszt góra 20 pln) je¿eli nie wyda, to za³o¿y stare, i przepraszam, pomyli³em siê to jest prostsze od konstrukcji cepa
No dajcie Do¶kowi czas, musi dojrzeæ do tej decyzji
taaaak, penicylin± zarosn±æ musi
No dajcie Do¶kowi czas, musi dojrzeæ do tej decyzji
Oby szima lub inna kolezanka nie przyspieszyla tej decyzji
w pi±tek sie kumpel na swoim jaju rozjeba³.. moto kozio³kowa³o, wpad³o do rowu, jemu na szczê¶cie nic..
w pi±tek sie kumpel na swoim jaju rozjeba³.. moto kozio³kowa³o, wpad³o do rowu, jemu na szczê¶cie nic..
To juz nie jest smieszna a wrecz tragiczne. A pisales emil ze luzu na kierownicy takiego nie mial.

Dosiek wez sie ogarnij i napraw ta kiere, jakkolwiek ale zrob cos z tym.
Doskowi jaki¶ Mentor jest potrzebny
Taka operacja chyba nie wymaga audiencji u Papieza?
w pi±tek sie kumpel na swoim jaju rozjeba³.. moto kozio³kowa³o, wpad³o do rowu, jemu na szczê¶cie nic..
To juz nie jest smieszna a wrecz tragiczne. A pisales emil ze luzu na kierownicy takiego nie mial.

Dosiek wez sie ogarnij i napraw ta kiere, jakkolwiek ale zrob cos z tym.
Doskowi jaki¶ Mentor jest potrzebny
Taka operacja chyba nie wymaga audiencji u Papieza?

Co ma piernik do wiatraka. Nemo te¿ ostatnio wjecha³ do rowu a na jajku nie jecha³. Mechanik w serwisie oceni czy jest OK i dopiero wtedy bêdê dzia³a³. I trzeba bêdzie rozg³osiæ po kraju, ¿e wszystkie jajka3/4 maja kierownice do roboty.
nie, kiere mia³ ok, nie wszed³ w zakrêt prawie wcale nie wiem jak to zrobil
Prawdopodobnie wina kierowcy a nie motocykla. Nie ma co siaæ zamêtu.
przeciez napisalem, ze nie zmiescil sie w zakrêt a wczesniej pisalem ze z kier± wszystko ok
A z mojej strony to miala byc tylko delikatna aluzja a nie twierdzenie ze te jajka jezdza jak chca
No bo jajka to wisz± jak chc±
zrób co¶ w koñcu z t± kier± - cokolwiek!! mia³em ostatnio 2 razy shimke, bo mam niedokrêcone ³o¿ysko g³. ramy. Nie jest to fajne, szczególnie przy 150...
Mechanik w serwisie oceni czy jest OK i dopiero wtedy bêdê dzia³a³

Dominik, niestety w naszych serwisach ASO, 3/4 mechaników jest totalnymi ¿ó³todziobami, i wcale teraz nie ¿artuje, jakby¶ zobaczy³ od ¶rodka autoryzowany serwis, to by¶ siê nogami nakry³ (mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi, dla tego napisa³em 3/4 , wiem ze sa lusdzie ktorzy sie znaja i lubia to co robia)
Wszystko rozumiem, tylko wyt³umaczcie mi dlaczego maja to wszystkie 750 z ró¿nych roczników i nikt nie narzeka na prowadzenie?
znajomy kiedy¶ po zakupie odda³ swoj± VFRe do serwisu Hondy... mieli zrobiæ przegl±d i powiedzieæ co trzeba w niej zrobiæ. Zrobili niby wszystko malinowo... szkoda, ¿e g³±by nie zauwa¿yli, ¿e VFRa ma dwie RÓ¯NE lagi!! by³y nawet ró¿nej d³ugo¶ci...
Hej Dosiek.
Jak Ci siê podoba³ luz na kierowajce w GS?
Luzik jak trzeba Leon
Dosiek, w motomotion stoj± dwa jajka - jakby¶ mia³ ochotê oblukaæ jak to wygl±da w innych egzemplarzach.
Spoko ju¿ oblukane. A jakie jajka i jakie ceny? Pamiêtasz?
Nie pamiêtam cen ani roczników. Dwa czarne sta³y na sprzeda¿, jedno czerwone w kolejce pod warsztatem. Przymierzy³em siê nawet z ciekawo¶ci - ale za sportowa pozycja jak dla mnie. Ceny na dzieñ dobry to maj± raczej mocno do negocjacji, np. zapamiêta³em ma³± divê 2000 bez lusterek za 9,9 tys. Przymierzy³em siê te¿ do VFR 800 i marchewy takiej jak Manka ma. Po XJ to wszystko dla mnie za szerokie jakie¶ albo za sportowe
Tom to siê przymierz bo Bandita
Tom to siê przymierz bo Bandita

Przymierza³em siê ale do ma³ego z owiewk± - istotnie, te klimaty mi pasuj±, ale na razie dopieszczam swoje pad³o, wiêc podmianka siê nie szykuje.
Spalanie sprawdzone. 6,09 litera w cyklu mieszanym
Spalanie sprawdzone. 6,09 litera w cyklu mieszanym
te silniki sa swietne. stara technologia, klekocze jakby sie mial zatrzec, ale oklepane jak nasza szkapa i nie do zarzniecia.
w Inazumie mam 750, slabszy od Twojego bo tylko 86 KM i maksymalne spalanie miesci sie w 5,5-6L/100.
no to bardzo ³adnie. Moja xjoa np podczas wyprawy do czêstochowy spali³a ¶rednio 5,7. Czy liczy³e¶ Dosiek ile tobie jajeczko w drodze powrotnej spali³o? by¶my mieli porównanie bo przecie¿ trzymali¶my ta sam± prêdko¶æ
Nie liczy³em samej trasy. Na 15litrach zrobi³em 246km. 140 w trasie i reszta w mie¶cie(korki te sprawy).
No to ³adnie ¦wiadczy to dobrze o zaworach i ga¼nikach. Kiera wylatana ale silnik cacy
Po obmacaniu przeze mnie kilku jaj Stwierdzam ¿e ten typ tak ma i kropka. Dosiek ma super jajo (pewno¶æ dotyczy tylko jednego jaja)
Reszta zgnila

Ja tam widzialem jajo kolesia co juz 2 silnik kupil, 2 niestety tez zajechany, trzeba miec szczescie i tyle, widac z tego ze kiera to nie problem
dosiek!!! myj jaja!!
trzeba miec szczescie i tyle

Jak zawsze... Moto bez szczê¶cia, to lipa... Du¿o pali, i kopci niemi³o¶iernie...
te silniki sa swietne. stara technologia, klekocze jakby sie mial zatrzec, ale oklepane jak nasza szkapa i nie do zarzniecia.
w Inazumie mam 750, slabszy od Twojego bo tylko 86 KM i maksymalne spalanie miesci sie w 5,5-6L/100.

A jak ogólnie Inazuma? Bo kolega siê zastanawia podoba mu siê ta Suka, pisa³e¶ co¶ kiedy¶, ¿e za ma³y moment i nie bardzo na zakrêtach?
A jak ogólnie Inazuma?
Tez sie podlaczam pod pytanie bo tak samo kumpel sie na Inazume napalil.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl