Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

ja proponuje zeby granaty wybuchowe byly w ogien zrobione jak bylo kiedys i fleshe w sensie zanifekowania byly dluzej trzymaly zombie


Jeslichodzi o wybuch to jest, chyba ze chodzi ci o jakis wiekszy wybuch. Natomiast pdoba mi sie to co jest od niedawna czyli jak po takim wybuchu przechyla caly obraz na bok

Dlugosc zamroznia jest dobra i nie widze potrzeby jej wydluzania. Zreszta z takim czasem jaki jest CT wykorzystuje je dosyc efektywnie
Spidiemu chodzi o raczej taki granat he, który robi taka kulê ognia i podpala zombiaki w pewnym promieniu- to by³o wg. mnie lepsze rozwi±zanie ni¿ standardowe he, zw³±szcza ten jêk zombiaka by³ fajny.
Taaa, tylko te efekty p³omieni szczególnie gdy podpala³e¶ 5-6 zombiaków naraz, podbijaj± wszystkim ping i zaczynaj± siê lagi...


Pomys³ jest fajny je¿eli jeste¶cie w CT ... ale teraz zimny kube³ wody na g³owe i stawiamy siê w sytuacji kiedy jeste¶cie zombiakami, czyli - nie macie szans zwiaæ z zamro¿enia, po drugie grupowa masakra p³omieniami, a po trzecie 2 ct w kampie z takim rozwi±zaniem i jest zima dla zombie ... Ogolnie jak dla mnie pomys³ nietrafiony, by³o i siê nie sprawdzilo p
Popieram Unkown'a. Uwa¿am ze granat zamra¿aj±cy w obecnej postaci jest dobrze wywa¿ony. Na tyle by przy jego pomocy zabiæ zombie a u gracza wywo³aæ my¶lenie w stylu, "jeszcze trochê...niech siê nie rusza...jeszcze parê strza³ów", albo odwrotne my¶lenie u strony przeciwnej Co do granatów zapalaj±cych to przyznam ¿e nigdy nie widzia³em ich w u¿yciu ale po opisie mojego przedmówcy mogê sobie wyobraziæ jak± to robi masakrê.
Tak Tak Tak... Lecz granaty zamra¿aj±ce powinny zamra¿aæ nie co troszkê d³u¿ej, poniewa¿ gdy jeden ( ma³o do¶wiadczony gracz ) siedzi sama w tunelu i wbije siê tam zombie to prawdê mówi±c nie ma on szans.
Ilu jest takich niedo¶wiadczonych graczy:P? Pozatym jeden CT z granatem zamra¿aj±cym na d³u¿ej mia³by odrazu szanse zabiæ dwóch albo trzech zombiaków zanim by pad³. Do tego jakby dosz³y magiczne p³on±ce granaty to ju¿ w ogóle.
Sensem ZombieModa jest to, ¿e zombie ma lekko wiêksz± przewagê i dlatego jeden CT vs Zombie jest bez szans ^^, a dla czego pisze, ¿e maj± lekk± przewage? Bo dwóch CT w jednej kampie jest w stanie przetrwaæ ca³a runde.
Dokladnie.
Zeby przezyc trzeba z kims wspolpracowac. Gdyby jeden niedoswiadczony gracz mialby mozliwosc odeprzec atak zombiaka bedac samemu w skrytce to jakie szanse beda mialy brudasy w starciu z 2-3 doswiadczonymi CT? mizerne.
Chcecie dluzszy czas zamrozenia? Mam proste rozwiazanie. Wspolpraca. Czesto jest tak ze w jednym momencie laca 2-3 granaty zamrazajace gdy jest pare osob na kampie. Wystarczy sie dogadac kto rzuca, nastepny rzuci za te 8-10 sekund i juz macie 2 razy dluzszy czas.
Faktycznie chyba chodzilo o te granaty podpalajace a nie o ofekt wybuchu
I jestem za ta obecna wersja. Teraz zeby duzo zadac trzeba dobrze rzucic a przy tych ognistych rzuci sie byle gdzie i tak sie trafi "gdzies w zasiegu", nawet na jego krancu i juz sie brudas fajczy.
Co do granatów zamra¿aj±cych, to moim skromnym zdaniem s± one dobrze wyskalowane co do d³ugo¶ci zamro¿enia, bo przecie¿ w kampie zazwyczaj nie siedzi siê samemu . Tylko trzeba siê dogadaæ tak jak wcze¶niej zosta³o wspomniane, kto i w jakim czasie je rzuca (przecie¿ jest to gra zespo³owa).
Ja ze swojej inicjatywy mogê podrzuciæ pomys³ co do granatów HE, a mianowicie mo¿e zwiêkszyæ ich promieñ ra¿enia. Zapewne spytacie: DLACZEGO??. Otó¿, czêsto zdarza siê tak, ¿e w kampie siedzi 2 CT i zaczynaj± do nich wchodziæ np.2 zombiaczki jeden z CT rzuca zamra¿aj±cy i strzelaj± w nich ;> . Zombie maj± ma³o hp (dajmy na to 15) i uciekaj± gdzie¶ w pobli¿e wej¶cia do tej kampy, a wtedy jeden z CT rzuca HE ale zombie s± wystarczaj±co daleko ¿e granat zostawia im 5hp, wiêc ¿eby nie kusiæ losu daj± dyla duuu¿o dalej.... (i ca³a praca zespo³owa na marne ;( )

Pomys³ pozostawiam do przedyskutowania wam..... <piwo>
Co do zamra¿aj±cych, to tak samo ja przedmówca- jest ok

Co do he, to jestem przeciwnikiem takiego pomys³u, bo by³o by za ³atwo. Im trudniej , tym wiêkszy teamplay musi byæ ze strony CT (choæ na serwie dzieci ne³o i tak nie wiedz± co to znaczy gra zespo³owa). Obecne rozwi±zanie jest dobre wg. mnie, bo jak CT my¶li, to najpierw zamrozi, a potem na raz rzuc± granaty w grupê brudasów, a ju¿ np. 3 dobrze rzucone he i zombie maja ma³o hp, 4 mog± zabiæ.
A wiêc tak my¶lê, ¿e nie jest to z³y pomys³(gram od czasu do czasu na serwie z takimi granatami i bardzo dobrze siê gra tyle, ¿e tam s± klasy zombie, których tu nie potrzeba... i zombie maj± od 1,2k hp w górê bez regenu) z tym HE podpalaj±cym... lecz teraz przyk³adowo zombie musia³oby mieæ trochê wiêcej ¿ycia powiedzmy z 500...

A i jeszcze apropo flashy, ¿adnych zmian jest dobrze tak jak jest i tak czasem za d³ugo jak dla zombie to trwa np. gdy 10 CT kampi w jednym miejscu, wystarczy, ¿e raz zostanie flash rzucony i po zombie...
My¶lê te¿ ze mo¿na by powróciæ do dawania 1 granata he w nagrodê za fraga dla CT.
Nie bo to by³o bez sensu. Jeden CT ogarniêty móg³ rozwalaæ rzesze zombiaków dziêki temu magicznemu bonusowemu granatowi siedz±c samemu w dobrej kampie. Teraz siê dobrze gra, szanse s± wyrównane mniej wiêcej, reszta zale¿y od mapki : na nie których przewage lekka ma CT na innych za¶ umarlaki.
Dokladnie. Bonusowe granaty juz przerabialismy. Z nimi serwer by sie zamienil w jedna wielka fragownie bez szans dla zombie (przynajmniej na mapkach gdzie jest jakis tunel- a na wiekszosci jest)
A co by sie dzialo nie ciezko sobie wyobrazic. Wystarczy pograc na fortress
Lepiej zeby nie bylo tych granatów
Unkown ma racje.
Moim zdaniem powino byæ jak kiedy¶ ¿e po zabicie 1 zombi dostajesz komplet grantów. Wtedy a¿ chcia³o siê graæ

Moim zdaniem powino byæ jak kiedy¶ ¿e po zabicie 1 zombi dostajesz komplet grantów. Wtedy a¿ chcia³o siê graæ

Gra³o siê lepiej bo .. ? ... Bo mo¿na by³o masakrowaæ zombiaki jednym CT ? I jaka wtedy jest gra dla tych którzy s± brudasami?? - nudna, bo z góry wiedz±, ¿e nie maj± szans. Trzeba na kwesie granatów popatrzeæ z obu stron. Obecna rozgrywka jest moim zdaniem zbalansowana i ciekawsza, a jak szukasz nowych wra¿eñ to we¼ shotguna i lataj po mapie z hord± brudasów za plecami
To du¿o zale¿y od mapy jak niemasz dobrej campy to z 1 granatem gówno zdzia³asz. 1ct te¿ nie zdzia³asz du¿o z granatami. Musi byæ zgrany team 2-3 osób.
Co Ty gadasz p chyba krótko grasz na serwie, by³y nie raz tutaj osoby, które same w jednej kampie potrafi³y t³amsiæ hordy zombiaków, czasami wygrywa³y mapy zostaj±c samotnie w jednej dziurze z autokamp± + extra granatami ;| Dlatego to zosta³o zniesione bo przechyla³o za bardzo szale zwyciêstwa na strone ocaleñców, a to powinno byæ raczej odwrotnie c'nie <diabel>
koloredo~~ Ale tak na dobr± sprawê to ile razy zdarza siê ¿e jeste¶ sam w jakiej¶ kampie?? w wiêkszo¶ci map jest ma³o kamp, nawet jak s± du¿e mapki i wtedy nie da siê ¿eby kto¶ nie szed³ tam gdzie Ty ;> .... nie zapominajmy ¿e na serwie s± 23 sloty i wszystkie s± zape³nione non stop. NAJWA¯NIEJSZE TO GRA ZESPO£OWA !! !!
No to tyle... wszystko git, troszkê team playa i granaty ci niepotrzebne, a balans na wiêkszo¶ci mapek moim zdaniem jest. Zamykam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl