Forum eportal / Strona: omnie.php

photo

Witajcie:)
Kolejny pomys³ z cyku HAMMER-accessories®, przeznaczony dla tych, co s± za wysocy, albo szyba za ma³a.
Deflektor ma za zadanie kierowaæ strumieñ powietrza ponad kaskiem, co uprzyjemnia jazdê motocyklem, zw³aszcza d³ug± i znacznie zmniejsza ha³as, zw³aszcza w szczêkowcach.
Wszystkie elementy u¿yte do budowy s± dostêpne od rêki w sklepach technicznych i stolarskich i marketach typu OBI itd.
Potrzebne rzeczy:
1. k±townik aluminiowy 20x20mm
2. rurka aluminiowa Φ 5mm(wewn±trz)
3. listwa aluminiowa utwardzana 20x2mm
4. plexi albo poliwêglan o grubo¶ci 4mm
5 ¶ruby, podk³adki tapicerskie, podk³adki i nakrêtki samokontruj±ce 3 i 5mm
6. prêt gwintowany 5mm.
Szczegó³y konstrukcji na fotach.
Do szyby deflektor jest przymocowany za pomoc± elastycznej podk³adki z ta¶m± dwustronn± i doci¶niêty ¶rubami w tulejach.
Oryginalny Deflektor Touratecha kosztuje oko³o 300pln i niezbyt pasuje do naszych moto. Tu koszt oko³o 50 pln.
Jakby co to pytaæ ¶mia³o, odpowiem:)

Pozdrawiam
S³awek


fajne rozwiazanie podoba mi siê
testowane to mocowanie na skutecznosc, w zeby nie daje?

chyba do swojej wysokiej od mgg dorobie takie dziwactwo

pomysl ok, wykonanie tez schludne.

wogole to cos ten wynalazek daje czy tylko szybe szpeci?
testowane to mocowanie na skutecznosc, w zeby nie daje?
zrobi³em tak,¿ebym siê o swoje zêby martwiæ nie musia³
chyba do swojej wysokiej od mgg dorobie takie dziwactwo
te¿ mam przy mgg
pomysl ok, wykonanie tez schludne.
dziêki
w ogole to cos ten wynalazek daje czy tylko szybe szpeci?
u mnie ha³as du¿o mniejszy, a co do szpecenia szyby...jak dla mnie marginalna sprawa. przy przelotach 700-900 km dziennie wygl±d przestaje mieæ jakiekolwiek znaczenie, a to w³a¶nie na takie okoliczno¶ci powsta³o
Pozdrawiam
S³awek



u mnie ha³as du¿o mniejszy, a co do szpecenia szyby...jak dla mnie marginalna sprawa. przy przelotach 700-900 km dziennie wygl±d przestaje mieæ jakiekolwiek znaczenie, a to w³a¶nie na takie okoliczno¶ci powsta³o
Pozdrawiam
S³awek

co Ty, kurierke dalekobiezna trenujesz Mysle, ze te przebiegi to nie dzien w dzien
Moja mgg na poczatku wkurzala mnie, bo silnika nie slyszalem tylko szum powietrza (na oryginalnej z wydechow ladnie burczalo, ale w czache tluklo jak mlotkiem), jednak po wczorajszych 250km przekonalem sie po czesci do niej, glownie przez:
(a) silnik slychac, kwestia przyzwyczaic sie do glosniejszego szumu powietrza
(b) mozna pedzic z odchylona do polowy szyba kasku
(c) wogole nie wieje na szyje
(d) przy >=120km/h jest zdecydowanie ciszej niz przy nizszych predkosciach
(e) wiekszosc robali laduje na szybie, a nie na mnie
(f) jesli delikatnie pochylimy sie robi sie duzo ciszej, jesli pochylimy sie glebiej nastepuje cisza totalna.

Tak wiec jakies plusy sa w stosunku do tego co oferowal oryginal. Zas sam deflektor powinien poprawic sytuacje w punktach (a), (d), (f) i wytlumic ten cholerny szum.
Hammer, a bêdziesz to rozprowadza³ na zlocie FuY-owym
nie bêdzie mnie na zlocie

Pozdrawiam
S³awek
Pomysl fajny i ciekawy.
Realizacja juz troche nie bardzo
Jak dla mnie to to mocowanie jest zbyt toporne, rani troche moje pocucie estetyki i wewnetrznej harmonii.
Poliweglan wspaniale mozna formowac na goraco (podgrzewasz poprostu nad kuchenka gazowa, potrenuj na jakims odpadzie, jak za mocnonagrzejesz pokazuja sie bable, trzeba wyczuc odp moment).
Gdybyc troche zaokraglil krawedzie, i wygial na ksztalt profilu szybki wygladalo by to znacznie lepiej, i samo mocowanie tez chyba czarnym matem.
Ale to sa tylko moje subiektywne uwagi, wazne ze wlasciciel jest zadowolony.
Swojego czasu tez temat drazylem, poprzestalem tylko na nakladce, przedluzeniu i poszerzeniu szybki. W-g mnie wyglada calkiem ok i nie k³óci sie z calosci.

Tu link
http://www.fuy.com.pl/viewtopic.php?t=382

Pzdr.
rani troche moje pocucie estetyki i wewnetrznej harmonii.

Dobre

A wracajac do tematu, patent Zbiga byl o tyle lepszy ze nie trzeba bylo wiercic dziur w oeyginalnej owiewce
tu te¿ nie wierci³em:) tylko ¶cisk:)
Emcio.
Hamer tez nie wiercil tylko zrobil zacisk!

Owlasnie uprzedziles mnie!
Hamer a testowales ten patent juz podczas szybkiej jazdy?
Mam wrazenie ze podparcie tylko na srodku nie zda egzaminu.
Krawedzie zaczna trzepotac lub wpadac w rezonans.
pzdr
no w³a¶nie nie wierci³ tylko ¶cisk i gumy pisk
OK . Nie przyjrzalem sie
http://picasaweb.google.p...361069077423554
http://picasaweb.google.p...361133501933010

tu widac jeszcze troche,
Ciemny poliweglan tez by byl lepszy.
Z ca³ym szacunkiem S³awku- rozwi±zanie dobre, ale to co widzê na zdjêciu nie podoba mi siê ! Jak ma siê ten niby deflektor (chodzi mi o wygl±d) to tej ³adnej, zaokr±glonej, przyciemnianej szybki, z której ja po przeja¿d¿ce w Modlinie by³em zadowolony i tak j± wychwala³em ! Wiem, wiem, praktyczne mo¿e i jest, ale przy takim ³adnym moto jak Twoje, zapewne trochê szpeci ! Moje subiektywne zdanie !
z ca³ym szacunkiem Andrzeju- i tak Ciê lubiê:)
A do rzeczy wracaj±c, to owszem wszystko by³o OK, ale jak za³o¿y³em szczêkowy kask, to masakra... ha³as okropny, a zalety deflektora doceni³em na BMW kolegi, wiêc zmajstrowa³em takie co¶. Problem by³ ze znalezieniem plexi, a jedyne co uda³o mi siê znale¼æ, to bezbarwny poliwêglan, za kilka z³otych, a nie tafla za 800, bo mniej mi nie chcieli sprzedaæ:(
Troszkê jeszcze pozmienia³em, zw³aszcza kszta³t szyby, ale ogólnie jestem zadowolony, choæ nie da siê ukryæ, ¿e szpeci kszta³t, to fakt, ale o tym juz by³o.
A tak po prawdzie, co coraz bardziej mnie ci±gnie na szutry i bezdro¿a i .....podobaj± mi siê zakurzone i zdro¿one motocykle, wiêc estetykê postawi³em da dalszym miejscu:)
No i siê bardzo ciesze,¿e sie wypowiadacie i macie uwagi swoje, bo to mnie motywuje do my¶lenia:)

Zbig, przy 160/h nic nie lata, nie brzêczy i nie trzepocze:) sprawdzone pod wiatr wczoraj:)

Pozdrawiam
S³awek

No i siê bardzo ciesze,¿e sie wypowiadacie i macie uwagi swoje, bo to mnie motywuje do my¶lenia:)

No w to nie w±tpiê !
i ¿eby nie by³o, ¿e ¶ciemniam:
No wyglada zdecydowanie lepiej.
Poliweglany w roznych kawalkach szukaj na ...allegro maja rozne wielkosci i kolory.
pzdr
No , lepiej lepiej !
coraz bardziej mnie ci±gnie na szutry i bezdro¿a i .....podobaj± mi siê zakurzone i zdro¿one motocykle, wiêc estetykê postawi³em da dalszym miejscu:)
chyba jaki¶ nowy trend siê zbli¿a, bo my¶lê podobnie. G3d te¿ co¶ przeb±kuje o Africe Twin
Co do wygl±du i wykonania ... jest OK. Wa¿ne, ¿eby spe³nia³o swoj± rolê no i fajnie, ¿e mo¿na to ¶ci±gn±æ w ka¿dej chwili.
Te¿ my¶lê o czym¶ bardziej uniwersalnym- chcia³oby siê 1150 Adventure, ale narazie tylko by siê chcia³o.

Mo¿e jaka¶ Aprilia albo wiaderko
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alexcom.xlx.pl